Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Business Manager. Zkroťte reklamy elegantně

Hledáte cestu, jak zkrotit záplavu spravovaných facebookových stránek a inzerentních účtů? Už vás nebaví neustálé odhlašování, lovení hesel v paměti (převážně té počítačové), chaos v přístupech lidí a „přefakturovávání“ částek za reklamy klientům? Facebook nabízí elegantní řešení.

Business Manager (BM) je nástroj pro administraci facebookových stránek a inzertních účtů.

6x PRO Business Managera

  • Přehledná správa více reklamních účtů najednou.
  • Jednoduché a jasné přidělení/odebrání přístupů lidí k reklamním účtům a facebookovým stránkám.
  • Oddělení osobního a pracovního FB – sice se budete při vstupu přihlašovat pod svým osobním FB profilem, veřejně váš účet ale nikdo nevidí. Můžete ho i jinak pojmenovat. Nic z vašeho osobního profilu se do Business Manageru nepromítne.
  • Odbourání propojení osobního profilu od práce. Při práci v BM nejste rušeni přátelskými chaty ;)
  • Pro agenturu ideální a přehledná cesta pro správu klientských účtů / pro klienta, vhodné řešení ve formě přidělení přístupů s omezením dle libosti.
  • Možnost dělení pixelu mezi BM
  • Pokud chcete používat dynamické reklamy, bez BM se neobejdete, potřebujete jej k nahrání feedu.

Některé z uvedených bodů lze vyřešit i jinak. Business Manager je jen jedna z cest. Řekněme, zatím ta nejelegantnější.

 

Pozor! Jakmile si jednou Business Manager vytvoříte, už nemůžete přejít zpátky.

 

Ideální stav

1 inzerent / 1 BM. To je ten nejpřehlednější systém pro všechny strany. Nastavte si BM, do něj vložte své stránky, reklamní účty, produktové katalogy a vše co potřebujete. Poté rozdělte přístupy a práva uživatelům. Ať už se jedná o zaměstnance, externisty či agentury. Kdykoliv můžete nastavení změnit.

 

Založte si svůj Business Manager

Přihlaste se na svůj osobní Facebook účet a klikněte na odkaz business.facebook.com

2 jednoduché kroky k vytvoření účtu v Business Managerovi (BM)

 

BM máte založený. Teď už zbývá ho „jen“ nakrmit daty. Pojďte do „Nastavení Business Manageru“.

 

Nastavte si jednotlivé položky

Přidání lidí

Lidé jsou alfou a omegou všeho. Nejprve je přidejte a určete jim role. Po vložení stránek a reklamních účtů jim přidělte položky, tedy práva a přístupy ke stránkám, účtům… .

 

Přidání stránek a účtů pro reklamu

Vložte do BM všechny stránky, kterým spravujete reklamy. Pokud stránky nejsou vaše, ale klienta, zažádejte o přístup. V žádosti zatrhnete, jaká práva ke stránce požadujete. Vlastníkovi stránky se objeví upozornění s žádostí o schválení přístupu.

 

 

Pro přidání účtů pro reklamu platí obdobný postup.

Pozn. Způsob zjištění ID účtu najdete níže v článku.

 

Přiřazení partnera neboli přístup do BM

Může nastat také situace, kdy partner (zákazník) má svůj BM. V tomto případě přidáme v BM partnera. Podle toho, co chcete spravovat vyberte konkrétní stránku nebo účet pro reklamu, ke kterému chcete „Přiřadit partnera“. Vyberte roli a vygenerujte odkaz, který mu můžete zaslat. Platnost odkazu je 30 dnů.

 

Informaci o ID svého Business Managera najde partner ve svém URL odkazu po přihlášení do BM nebo v nastavení BM, položka Informace o firmě.

 

 

Pokud si s něčím nevíte rady, využijte nápovědu FB. Bývá v tomto případě sruzumitelná a dovede vás, kam potřebujete.

 

Je třeba se od něčeho odpíchnout...

Zvládli jste? Máte založeno a nastaveno k používání? Gratuluji. Možná jste ještě úplně nezkrotili reklamu, ale minimálně v ní teď máte pořádek. To je pro začátek dobré, ne?

 

A pokud si ještě nejste jisti jak sbírat ty správné kontakty a sledovat, kdo vás „má v hledáčku“, mrkněte na návody a udělejte si v tom jasno.

 

 

Vytvořte prodejní stránku a zautomatizujte prodeje
17. 3. 2017, Osobní prodej
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim
24. 1. 2017, SEO
Pravdou je, že analýza klíčových slov by měla být prvním krokem po definování marketingové strategie. Protože bez ní se v online světe nepohnete. Můžete se pouze domnívat, což není pevný základ pro strategickou komunikaci.
Facebook. Události
8. 11. 2016, Facebook
Pokud jste doposud nepoužívali Facebook pixel, tak si jej rychle opatřete. Zjistíte tak mnoho nového o návštěvnících webu, ale i o konkurenci. Informace pak využijte k údernému sdělení právě ve chvíli, kdy to zákazník očekává a kdy je k jeho příjmu dokonale připraven.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: