Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Business Manager. Zkroťte reklamy elegantně

Hledáte cestu, jak zkrotit záplavu spravovaných facebookových stránek a inzerentních účtů? Už vás nebaví neustálé odhlašování, lovení hesel v paměti (převážně té počítačové), chaos v přístupech lidí a „přefakturovávání“ částek za reklamy klientům? Facebook nabízí elegantní řešení.

Business Manager (BM) je nástroj pro administraci facebookových stránek a inzertních účtů.

6x PRO Business Managera

  • Přehledná správa více reklamních účtů najednou.
  • Jednoduché a jasné přidělení/odebrání přístupů lidí k reklamním účtům a facebookovým stránkám.
  • Oddělení osobního a pracovního FB – sice se budete při vstupu přihlašovat pod svým osobním FB profilem, veřejně váš účet ale nikdo nevidí. Můžete ho i jinak pojmenovat. Nic z vašeho osobního profilu se do Business Manageru nepromítne.
  • Odbourání propojení osobního profilu od práce. Při práci v BM nejste rušeni přátelskými chaty ;)
  • Pro agenturu ideální a přehledná cesta pro správu klientských účtů / pro klienta, vhodné řešení ve formě přidělení přístupů s omezením dle libosti.
  • Možnost dělení pixelu mezi BM
  • Pokud chcete používat dynamické reklamy, bez BM se neobejdete, potřebujete jej k nahrání feedu.

Některé z uvedených bodů lze vyřešit i jinak. Business Manager je jen jedna z cest. Řekněme, zatím ta nejelegantnější.

 

Pozor! Jakmile si jednou Business Manager vytvoříte, už nemůžete přejít zpátky.

 

Ideální stav

1 inzerent / 1 BM. To je ten nejpřehlednější systém pro všechny strany. Nastavte si BM, do něj vložte své stránky, reklamní účty, produktové katalogy a vše co potřebujete. Poté rozdělte přístupy a práva uživatelům. Ať už se jedná o zaměstnance, externisty či agentury. Kdykoliv můžete nastavení změnit.

 

Založte si svůj Business Manager

Přihlaste se na svůj osobní Facebook účet a klikněte na odkaz business.facebook.com

2 jednoduché kroky k vytvoření účtu v Business Managerovi (BM)

 

BM máte založený. Teď už zbývá ho „jen“ nakrmit daty. Pojďte do „Nastavení Business Manageru“.

 

Nastavte si jednotlivé položky

Přidání lidí

Lidé jsou alfou a omegou všeho. Nejprve je přidejte a určete jim role. Po vložení stránek a reklamních účtů jim přidělte položky, tedy práva a přístupy ke stránkám, účtům… .

 

Přidání stránek a účtů pro reklamu

Vložte do BM všechny stránky, kterým spravujete reklamy. Pokud stránky nejsou vaše, ale klienta, zažádejte o přístup. V žádosti zatrhnete, jaká práva ke stránce požadujete. Vlastníkovi stránky se objeví upozornění s žádostí o schválení přístupu.

 

 

Pro přidání účtů pro reklamu platí obdobný postup.

Pozn. Způsob zjištění ID účtu najdete níže v článku.

 

Přiřazení partnera neboli přístup do BM

Může nastat také situace, kdy partner (zákazník) má svůj BM. V tomto případě přidáme v BM partnera. Podle toho, co chcete spravovat vyberte konkrétní stránku nebo účet pro reklamu, ke kterému chcete „Přiřadit partnera“. Vyberte roli a vygenerujte odkaz, který mu můžete zaslat. Platnost odkazu je 30 dnů.

 

Informaci o ID svého Business Managera najde partner ve svém URL odkazu po přihlášení do BM nebo v nastavení BM, položka Informace o firmě.

 

 

Pokud si s něčím nevíte rady, využijte nápovědu FB. Bývá v tomto případě sruzumitelná a dovede vás, kam potřebujete.

 

Je třeba se od něčeho odpíchnout...

Zvládli jste? Máte založeno a nastaveno k používání? Gratuluji. Možná jste ještě úplně nezkrotili reklamu, ale minimálně v ní teď máte pořádek. To je pro začátek dobré, ne?

 

A pokud si ještě nejste jisti jak sbírat ty správné kontakty a sledovat, kdo vás „má v hledáčku“, mrkněte na návody a udělejte si v tom jasno.

 

 

Facebook. V módu Facebookového kódu
24. 6. 2018, Facebook
Kdo má informace, vyhrává. Nebuďte proto pozadu a získejte informace o tom, kdo navštívil vaše stránky, jaké zboží zakoupil, zda se zaregistroval, jak dlouho na stránce pobyl či na jaké tlačítko “klikl”. Díky implementaci Facebookového pixelu a správnému nastavení událostí zacilte na správné publikum a optimalizujte své kampaně.
Vytvořte prodejní stránku a zautomatizujte prodeje
17. 3. 2017, Osobní prodej
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim
24. 1. 2017, SEO
Pravdou je, že analýza klíčových slov by měla být prvním krokem po definování marketingové strategie. Protože bez ní se v online světe nepohnete. Můžete se pouze domnívat, což není pevný základ pro strategickou komunikaci.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: