Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

V módu Facebookového kódu

Kdo má informace, vyhrává. Nebuďte proto pozadu a získejte informace o tom, kdo navštívil vaše stránky, jaké zboží zakoupil, zda se zaregistroval, jak dlouho na stránce pobyl či na jaké tlačítko “klikl”. Díky implementaci Facebookového pixelu a správnému nastavení událostí zacilte na správné publikum a optimalizujte své kampaně.

Zjednodušeně řečneno, díky Facebookovému pixelu oslovíte ty správné lidi, zvýšíte objem prodejů a vše zvládnete změřit.

Co je to FB pixel ve zkratce

Je to javascriptový kód, který se vkládá do vaší www stránky. Umožní vám měřit, optimalizovat a nastavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamní kampaně na Facebooku. Skládá se ze dvou částí, základního kódu pixelu a kódu události.

Vytvořte si FB pixel

Jděte do Správce reklam nebo Business Managera. Zvolte pixely.

 

Instalace FB kódu

Máte 2 možnosti vložení. Buď vložíte do stránky samotný FB pixel kód nebo značku, vygenerovanou Správcem značek (Google Tag Managerem, pomocníkem pro správu kódů). Ve stránce pak místo více kódů máte jeden. Výhodou Správce značek je rychlejší načítání stránky, lepší přehlednost a jednodušší správa.

 

Vložení kódu do stránek

Požádejte programátora, aby umístil Facebookový pixel mezi tagy <head> a </head>. Pokud tam už máte vložený nějaký jiný kód (Google Adword, Google Analytics, Sklik a další), vložte FB pixel pod tyto kódy.

 

Zkontrolujte, zda vše funguje, jak má:

  • přidejte si do lišty prohlížeče Pixel Helper a sledujte funkčnost vlastního FB pixelu. Nebo se mrkněte, jak si stojí váš konkurent ;)

 

 

  • nebo prověřte správné nastavení pixelu v Google Tag Manageru.

 

 

 

Vyberte ten správný kód

Díky instalaci pixelu můžete sledovat akce, ke kterým na vašem webu dojde. Základní pixel kód vám řekne, kdo navštívil vaše stránky (rsp. stránky, na kterých máte umístěný FB pixel kód).

 

Sledujte více

Pro měření konkrétních akcí na webu využijte Facebook kód události, který vložíte do měřené stránky. Událost je aktivita nebo akce (konverze), kterou uživatel provede na vašich stránkách. Na výběr máte z devíti standardních událostí nebo si můžete vytvořit konverze vlastní.

Akce na webu

Kód standardní události

Zobrazení obsahu

fbq('track', 'ViewContent');

Vyhledávání

fbq('track', 'Search');

Přidání do košíku

fbq('track', 'AddToCart');

Přidání na seznam přání

fbq('track', 'AddToWishlist');

Přechod k zaplacení nákupu

fbq('track', 'InitiateCheckout');

Přidání platebních údajů

fbq('track', 'AddPaymentInfo');

Provedení nákupu

fbq('track', 'Purchase', {value: '0.00', currency: 'USD'});

Potenciální zákazníci

fbq('track', 'Lead');

Dokončení registrace

fbq('track', 'CompleteRegistration');

 

Ukázka vzhledu kódu se standardní událostí

  1. Původní kód vašeho webu. Právě sem, mezi tagy <head> a </head>, vloží programátor kód FB pixelu.
  2. Takto (obr. níže) vypadá základní kód pixelu (pouze ID pixelu bude vaše vlastní číslo)
  3. Kód standardní události je nutné vložit do každé stránky, kterou chcete sledovat. Například děkovací stránka, dokončení registrace apod.) Tip pro vás : Vytvořte si logický trychtýř událostí. Bude pro vás jednodušší zachytit zákazníka, který opustil nákupní proces v konkrétní fázi a zacílit na něj remarketingem.

 

 

Vlastní konverze

Nevyhovují vám standardní události? Chcete sledovat na svém webu něco jiného? Vytvořte si vlastní konverze. Maximální počet konverzí na jeden účet je 40. Je však možné odstranit staré/nepoužívané a vytvořit si nové.

 

Vlastní konverze nastavíte ve správci reklam.

 

Vytvořte novou konverzi

Definujte si vlastní konverzi dle klíčových slov, navštívené url či standardní události. Následně vyberte kategorii, která nejlépe odpovídá vaší konverzi. Optimalizujete tak doručování reklamy pro konverzi, kterou vytváříte.

Pojmenujte vlastní konverzi, přidejte popis a hodnotu konverze. A je to. Od této chvíle měříte návratnost svých prostředků vynaložených na reklamu. :)

 

Optimalizujte své kampaně na konverze

  1. Přejděte do Správce reklam.
  2. Vytvořte Novou kampaň.
  3. Vyberte účel Konverze.
  4. Vyberte konverzi nebo událost, na kterou chcete optimalizovat.
  5. Vytvořte kampaň jak jste zvyklí.
  6. Na úrovni sady reklamy si jako možnost „Optimalizace pro doručování reklamy“ vyberte Konverze.
  7. Hotovo? Pak zbývá jen objednat.

 

Stejným způsobem lze zadat reklamu v Power Editoru. Sledovat všechny události pak můžete v reportech reklam.

 

Už máte dost informací, abyste zasáhli svého zákazníka? Nebo vám stále uniká? Zaměřte se na měření, upravte rozpočet, určete si dobrou cílovku a ulovte je dobrým obsahem.

 

Držím vám palce!

 

 

 

Vytvořte prodejní stránku a zautomatizujte prodeje
17. 3. 2017, Osobní prodej
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim
24. 1. 2017, SEO
Pravdou je, že analýza klíčových slov by měla být prvním krokem po definování marketingové strategie. Protože bez ní se v online světe nepohnete. Můžete se pouze domnívat, což není pevný základ pro strategickou komunikaci.
Business Manager. Zkroťte reklamy elegantně
1. 12. 2016, Facebook
Hledáte cestu jak zkrotit záplavu spravovaných facebookových stránek a inzerentních účtů? Už vás nebaví neustálé odhlašování, lovení hesel v paměti (převážně té počítačové), chaos v přístupech lidí a „přefakturovávání“ částek za reklamy klientům? Facebook nabízí elegantní řešení.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: