Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Zaměřte se na měření

Kolik lidí vás sleduje? Odkud jsou? Která témata je zajímají? Kdy je nejvhodnější doba na interakci? Reagují na články nebo spíše na slevy? A další otázky, které se vám honí hlavou, když pomyslíte na vaši Facebook stránku.

Je logické, že pokud máte stanoveny na FB nějaké cíle pravděpodobně budete chtít vědět, jak si stojíte.
    

Zvyšování povědomí, budování značky

O tom, že u zvyšování povědomí vás bude zajímat zejména zásah. Kolik uživatelů vaše stránka či příspěvek oslovil. O tom, zda se vaše značka dostává do zorného pole návštěvníků vás přesvědčí interakce jako jsou lajky, sdílení či komentáře. Toto všechno již znáte. Ale!? Jak to všechno jednoduše měřit a monitorovat?

Využijte následující metriky:
  • Záložka Přehledy
  • Správce reklam


Záložka Přehledy

Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 1 Záložka Přehledy

Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 2 Metriky záložky Přehledy

Pomocí jednoduchých metrik se rychle zorientujete:

  • Jednoduše zjistíte celkový počet označení stránky To se mi líbí. A to, jak v případě zapojení reklamy, tak naprosto přirozeně (organicky).
  • Jistě vás bude zajímat, kolik uživatelů se odhlásilo a kdy (metrika Už se mi to nelíbí).
  • Vše můžete srovnávat v čase a využívat exporty do formátů xls nebo csv.
  • Zjistíte počet lidí, kterým se vaše příspěvky zobrazily. A to buď přirozenou cestou nebo při podpoře reklamou.
  • Uvidíte, kolik jste obdrželi lajků, komentářů či sdílení.
  • Poznáte profily vašich fanoušků, popř. oslovených uživatelů i těch, kteří na vašich stránkách aktivně interagují.
  • Odhalíte, kdy jsou fanoušci nejaktivnější.
  • Prozkoumáte statistiky jednotlivých příspěvků (které zaujaly a které nikoliv, počty lajků, komenátřů, sdílení. U příspěvku či u sdílené položky atp.…).


Správce reklam

Další z možností, která se vám nabízí, je sledování statistik jednotlivých příspěvků přímo ve Správci reklam.
Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 3 Metriky Správce reklam


Měření konkrétní akce

V případě, že zamýšlíte sledovat úspěšnost konkrétní definované akce (konverzi = % osob, které splnilo danou akci. Počítejte průměrně s 1 – 5% konverzí). Tzn. registraci, nákup, návštěvnost dané stránky, míru využití akční nabídky…atp.

Poté máte k dispozici:
  1. Metriky sledování konverzí. Správce reklam-Sledování konverzí
  2. Promo kód

Sledování konverzí

      1. Vytvořte konverzní pixel

      2. Vyberte typ konverze – nákup, registrace, návštěva dané stránky atp.

      3. Vygenerujte kód a vložte jej do kódu dané stránky (nejlépe do stránky, která se zákazníkovi zobrazí po dané akci.   V praxi to bývají různé děkovací stránky)


      4. Ověřte pixel

Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 4 Tvorba pixelového kódu

      5. K dané akci (nákupu, registraci, návštěvě …) vytvořte příspěvek (návod zde).

      6. Podpořte jej reklamní kampaní (postup tvorby reklamy). Jako účel reklamy zvolte  Zvýšení počtu konverzí na webu.

      7. Vytvořte reklamní kampaň (postup zde)



Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 5 Konverze na webu


      8. Statistiky sledujte v panelu Správce reklam položka Sledování konverzí.  A to kolikrát byl pixelový kód spuštěn.
Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 6 Sledování konverzi


Promo kódy

Pokud pracujete s nabídkami, můžete pracovat přímo s nastavenými promo kódy. Protože každý platí pouze pro danou nabídku. Tzn. že lze výborně vyhodnotit, jak si vaše konkrétní nabídka vedla. Poté se můžete rozhodnout, zda pokračovat v tom, co mělo úspěch nebo se poučit z chyb.

Facebook, Jana Eckhardtová, Malá marketingová
 
Obr. 7 Promo kód
 
Mrkněte se na možnosti reklamy. Pokud stále tápete při tvorbě cílů a tvorbě příspěvků vraťte se sem. Chcete-li vytěžit ze stávajících kontaktů nejvíce, tak toto je pro vás.
 
 
Autor článku: Jana Eckhardtová
Datum: 21. 6. 2015
Najděte ta správná slova, zejména ta klíčová
7. 9. 2017, SEO
Nalaďte své webové prezentace na notu internetových vyhledávačů. Okouzlete je a utrhněte si dlouhodobě přední pozice. Přirozeně, bez podpory PPC reklam. Chce to čas, chuť a hlavně analýzu klíčových slov.
SEO ano či ne
30. 8. 2017, SEO
Začít optimalizovat nebo raději investovat do reklamy? Vrátí se vám všechno to úsilí, které investujete do posílení pozic ve vyhledávačích? A za jak dlouho? Podívejte se, co na to vyhledávač, uživatelé a dejte SEO zelenou či stopku.
Facebook. V módu Facebookového kódu
24. 6. 2017, Facebook
Kdo má informace, vyhrává. Nebuďte proto pozadu a získejte informace o tom, kdo navštívil vaše stránky, jaké zboží zakoupil, zda se zaregistroval, jak dlouho na stránce pobyl či na jaké tlačítko “klikl”.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: