Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Linkbuilding - odkazový profil na jedničku

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů je jednou z off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Má hned dva pozitivní vlivy. Kvalitní linkbuilding zlepšuje pozici odkazované stránky (potažmo klíčového slova, na které stránka cílí), a také přivádí nové potenciální zákazníky na váš web.


Vybudovat silný odkazový profil je však fuška. Chce to čas a sem tam i trochu peněz.  Hlavní je být nenápadný, aby vyhledávač nepoznal, že svému “věhlasu” tak trochu pomáháte. Odměnou za dlouhodobé budování kvalitní sítě vám bude pochvala od vyhledávačů formou lepší pozic.

 

Jak vybudovat odkazový profil kvalitní jak nejlepší adidasky

Při tvorbě zpětných odkazů mějte na paměti, že přirozenost se prostě cení. Zde je pár tipů na co si dát pozor, abyste neuvízli v kontrolní síti vyhledávačů:

 

  • Malá ryba taky ryba - zkrátka zahrňte do svého odkazového profilu autoritativní i méně významné stránky.
  • Anchor texty - je to viditelná část hypertextového odkazu, který je podtržený a odkazuje na jinou stránku. V moderní optimalizaci pro vyhledávače využívejte přesnou shodu pouze z ⅓. Jinak si užijete “nevyžádanou” pozornost, či dokonce penalizaci vyhledávače. Pro ostatní odkazy využijte shodu volnou, např. adresu stránek, klikněte “zde”, synonyma, www.XY.cz - stránky vaší firmy…
  • Kvalita, NE kvantita. Znáte to - lepší na zápěstí jedny švýcaráky než doma v šupleti patery digitálky z tržnice. Zkrátka ani 100 odkazů z jedné domény nenahradí 5 kvalitních linků z různých domén. Myslete na to, než sáhnete po laciné možnosti nákupu zpětných odkazů.
  • Netlačte na pilu! Odkazy musí přibývat postupně. Pokud se do toho vrhnete po hlavě a jednorázově přidáte balík odkazů, vyhledávač je nebude brát v potaz. Jděte na linkbuilding pěkně pomalu, postupně, zlehka - jako když stavíte dvacetipatrový domek z karet.
  • Buďte přirození. Všechny cesty vedou… na hlavní stranu? Ale no tak. Máte přece fištrón, tak to zkuste jinak. Určitě máte mnoho klíčových slov (i méně konkurenčních longtailů), na které cílíte podstránky webu. Statečně na ně odkazujte. Klidně až 80 % svých odkazů.
  • Nofollow versus dofollow? Dofollow odkazy tvoří kvalitu webu, vyhledávač je hodnotí. Nofollow odkazy vyhledávač nesleduje. Důvodů může být více. Nechcete nebo nemůžete ručit za obsah stránek (komentáře, zápisy v návštěvní knize apod.) či nepotřebujete, aby tyto stránky vyhledávač indexoval (registrace, košík...) Přesto nofollow odkazy mají svůj význam.
  • Dokonalost na škodu. Vybudovali jste super odkazový dofollow profil? Pardon, nepochválíme vás. A vy jste se tak dmuli pýchou, že. Chtělo by to pár “vad na kráse”, jinak si na vás vyhledávač posvítí. Znáte to - něco jako umělé pihy krásy, co byly in za Ludvíka XIV. Přimíchejte do svého odkazového profilu několik nofolow odkazů. Nemají sice žádnou váhu, ale v očích vyhledávače jde o přirozenou součást odkazového profilu. Vlk se nažral…
  • Získejte si pozornost (ale jen tu dobrou). Buďte variabilní jak Lego a budujte různé zdroje odkazů - články, diskuze, odkazy v postranních lištách či v různých částech webu. Pokud odkaz na váš web povede opakovaně pouze z jednoho místa (např. patička webu), vyhledávači se rozsvítí červené kontrolky.

 


5 tipů pro kvalitní linkbuilding

  1. Vytvářejte odkazy, které souvisí s obsahem, rozvíjí, či ho nějak doplňují.
  2. Odkaz má svůj smysl. Nejlepší odkazy jsou přímo z textu na stránce, v horní části stránky. Hůře hodnocené jsou odkazy z postranní lišty, nejmenší hodnocení získávají odkazy v patičce webu.
  3. Hodnota odkazu je tím vyšší, čím méně odkazů je na stránce. Jinak řečeno, o hodnotu odkazu se dělí všechny zpětné odkazy na stránce. Má stránka, z níž vede váš odkaz, 10 externích odkazů? Znamená to, že váš web získává 1/10 hodnocení dané stránky. Počítejte s tímto faktorem při výběru vhodných domén a stránek pro umístění svých zpětných odkazů.
  4. Pokud vytváříte pro zpětný odkaz novou podstránku na webu (článek, aktualizace, produkt...), nezapomeňte ho zviditelnit pro roboty interními odkazy. (Kategorie blogu, prolinkování z ostatních stránek apod.)
  5. Než se rozhodnete pro zveřejnění svého zpětného odkazu na nějakém webu, zjistěte si jeho historii. Např. chystáte-li se zveřejnit článek v nějakém magazínu, podívejte se, jak si stojí dříve zveřejněné články v tomto magazínu.


Text odkazu aneb Co nám říká anchor?

Text odkazu vybírejte tak, aby vypadal co nejpřirozeněji (ne jako ty nalepovací nehty se třpytkami, spíš jako francouzská manikúra). Stejně jako v PPC reklamě tu můžeme hovořit o shodě klíčového slova:

  • 30% přesná shoda - litinová pánev, litinové pánve, litinovými pánvemi
  • 30% frázová shoda - zabalte slovo do textu - pro přípravu jídla jsem použila litinovou pánev
  • 35% napsat přesnou adresu odkazu - Byl jsem na skvělé masáži u masazejana.cz, na skvělé bezlepkové recepty jsem narazil zde.

S ohledem na konkurenci volte správná klíčová slova. Silně konkurenčním výrazům se raději vyhněte a "zaútočte" na dobré pozice longtailů.


Hlídejte si své zpětné odkazy

Pokud umístíte odkaz na stránku, může tam být měsíc, půl roku i mnoho let. Vše závisí na jeho kvalitě a kvalitě dané stránky. Abyste věděli, jaká je vaše síť, veďte si jejich analytiku. V tomto pomůže Collabim. Kdykoliv si můžete zkontrolovat, zda je odkaz na svém místě.

 

Kdy sáhnout po linkbuildingu?

  • pokud máte nastavené on-page faktory, ale váš obor je příliš konkurenční,
  • chcete zlepšit pozice svých klíčových slov,
  • chcete získat nové návštěvníky webu,
  • budujete brand.

 

 

Další články o linkbuildingu:

Linkbuilding - získávání zpětných odkazů

Linkbuilding - podoby zpětných odkazů 

 

 

Linkbuilding - podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
Linkbuilding - získávání zpětných odkazů
10. 4. 2018, SEO
Dali jste linkbuldingu zelenou? Výborně. Sedíte u svého počítaček, koukáte na web a říkáte si. Co teď? Vyhrňte si rukávy, jdeme na to. Podíváme se, kde s linkbuildingem začít a co dělat když vám dojdou nápady? Probereme, jaký typ zpětného odkazu má větší váhu a co je tou nejlepší strategií.
GDPR v marketingu prakticky
18. 3. 2018, Marketing
Král buzzwords roku 2018 GDPR vstoupí v platnost 25. května 2018. Dotkne se i marketingu jako oboru, jež zpracovává osobní údaje. Tečka. Amen.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: