Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Linkbuilding - získávání zpětných odkazů

Dali jste linkbuldingu zelenou? Výborně. Sedíte u svého počítaček, koukáte na web a říkáte si. Co teď?

Vyhrňte si rukávy, jdeme na to. Podíváme se, kde s linkbuildingem začít a co dělat, když vám dojdou nápady? Probereme, jaký typ zpětného odkazu má větší váhu a co je tou nejlepší strategií.


Pro první zpětné odkazy nechoďte světa kraj

Projděte si seznam zákazníků a zvažte, zda je možné vložit odkaz na jejich stránky. Další možností jsou vaši dodavatelé, tvůrci webu, grafici, copywriteři, markeťáci, účetní firmy, právníci, školitelé... Ti všichni mohou být pěkným základem vaší odkazové sítě.


Obvolejte je a nabídněte jim spolupráci. Připravte si nějaké ty švestičky ze zahrádky - zpětný odkaz (linkbuilding) výměnou za zvýhodněné služby bonus či dárek. Možností je spousta.


Došly vám nápady na linkbuilding? Inspirujte se u konkurence

Pokud už vás nenapadá nikdo, kdo by měl přímý vztah k vašemu podnikání a mohl by mít zájem na vložení odkazu, prozkoumejte síť konkurence. Dělají to všichni - nejde o opisování, ale o inspiraci.

Pro analýzu zpětných odkazů konkurence můžete využít hned několik nástrojů. V bezplatné verzi vám toho už moc nesdělí, takže pokud se hodláte analýze zpětných odkazů věnovat, doporučuji si přístup zaplatit.

Zde jsou odkazy na nejpoužívanější:

 

Vytvořte si seznam zpětných odkazů konkurence (dle domény, protože záleží na počtu domén, nikoliv jen počtu zpětných odkazů). Poté odkazy analyzujte a zjistěte, zda se nemohou hodit i vám.

Analyzovat odkazový profil konkurence je časově náročnější. Analyzujete-li více konkurentů a jejich zpětné odkazy zkombinujete, časem konkurenty předběhnete díky lepší síti zpětných odkazů.

 

Linkbuilding, když máte co nabídnout

Obsah je král, ať žije král. Lenoši to uslyší neradi, ale nejlepší a zaručenou cestou k získání srdcí zákazníků je kvalitní obsah. Guláš extra třída taky neuklohníte z hovězího jak podešev. Tvorba kvalitního obsahu je zároveň tou nejlepší (dlouhodobou) taktikou, kterak získat dobré pozice ve vyhledávačích.


Copyscape.com - hlídejte si unikátnost svého obsahu! Díky tomuto nástroji zjistíte, kdo na vás parazituje a kopíruje váš text. I vy si dejte pozor a nepodlehněte pokušení vytvořit web slepený z cizích textů. Vyhledávač na to přijde a čeká vás penalizace. Protože krást se nemá, že.


Vezměte do ruky analýzu klíčových slov a hurá do práce. Zamyslete se, co lidé chtějí slyšet, co je pálí, co řeší v souvislosti s vaším produktem/službou? Začněte tvořit zajímavý obsah. Myslete na správné použití klíčových slov i prolinkování.

 

V první desítce, sláva!

Připravte se na to, že to nebude za den, týden ani měsíc. Pokud ale budete svůj web pravidelně krmit kvalitním obsahem - který bude přínosem pro čtenáře - spadnou vám časem do kapsy přední pozice ve vyhledávačích. Gratulujeme.

 

Linkbuilding - hledání webů pro spolupráci


Jakpak najít weby pro spolupráci

  • Máte Collabim? Využijte Sitefinder.
  • Ručně/stručně - běžte do vyhledávače a postupně zadávejte slovní spojení související s vaším podnikáním - projděte si nalezené stránky, vypište si je do excelu.
  • Využijte katalogy stránek. Zde jsou weby často zařazeny velmi přehledně do kategorií či témat. Vhodné jsou například odkazy.seznam.cz či najisto.centrum.cz, nebo firmy.cz. Obsahují však přehršel komerčního záznamu, do kterého často nebudete schopni vložit zpětný odkaz.

Ať už použijete placený Collabim, nebo budete vyhledávat pomocí vyhledávačů či katalogů, výsledkem je seznam možných domén, které chcete oslovit. Další otázkou je: Máte jim co nabídnout za umístění odkazu? No jo, něco za něco...


Co může zaujmout?

  • Nabídka zajímavého obsahu - článek, novinka... něco, co by jejich čtenářům/zákazníkům mohlo rozzářit oči.
  • Obsah, který doplňuje téma, které se na webu řeší - guestblogging.
  • Prodáváte prací prášky, pochutiny, kosmetiku... prostě cokoliv, co se dá vyzkoušet? Dohodněte se na zaslání vzorku na vyzkoušení. Poté se domluvte, že ho zmíní v nějakém článku či recenzi.
  • Vytvořte zajímavý benefit - našlapaný e-book (zcela zdarma), slevu pro čtenáře, kupon... prostě něco nabídněte. Značka exkluzivně. Lidi to mají rádi. A vy zas máte rádi lidi, že.
  • Affiliate program - provize pro web, který návštěvníka zprostředkuje.
  • Prostě si to zaplaťte.

Vždy se snažte se na to podívat očima protistrany. Co je pro ně zajímavé, sexy, výhodné.


Těší mě, je nám ctí...

Než někomu budete volat a žádat ho o vložení odkazu, seznamte se s ním. Čtěte jeho texty, komentujte na jeho sociálních sítích, koukněte se, s kým a jak komunikuje. Teprve poté se na něj obraťte se svou neodolatelnou “nabídkou”.


Collabim, sláva mu

Od loňského podzimu je nástroj Collabim placenou záležitostí. Přestože za něj nyní utratíte 450 Kč za měsíc, vsadím boty, že jeho pořízení se vyplatí. Můžete sledovat až 5 webů (i více dle volby tarifu), monitorovat pozice ve vyhledávačích (a to jak vaše, tak i konkurence), analyzovat svůj web, najít relevantní stránky pro linkbuilding a tak dále a tak dále. Navíc vše je průběžně sledováno, takže již žádná “zastaralá” data. Šup a na klik zjistíte, zda vaše SEO strategie směřuje k vytyčenému cíli.*


* Poznámka k použití nástroje Site Finder. Pro jeho správnou funkci musíte zadat dostatek klíčových slov do systému. Systém pak spolehlivě vyhledá všechny, kdo se zobrazují na vysokých pozicích ve výsledcích vyhledávání. Weby pak seřadí dle relevance. Máte možnost zvolit pouze nekomerční weby, magazíny či diskuze. U nich je vyšší šance na umístění zpětného odkazu.

 

 

Další články o linkbuildingu:

Linkbuilding - vybudujte si kvalitní odkazový profil

Linkbuilding - podoby zpětných odkazů

Linkbuilding - podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
Linkbuilding - Linkbuilding - odkazový profil na jedničku
9. 4. 2018, SEO
Linkbuilding neboli budování zpětených odkazů je jednou z off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Má hned dva pozitivní vlivy. Kvalitní linkbuilding zlepšuje pozici odkazované stránky (potažmo klíčového slova, na které stránka cílí), a také přivádí nové potenciální zákazníky na váš web.
GDPR v marketingu prakticky
18. 3. 2018, Marketing
Král buzzwords roku 2018 GDPR vstoupí v platnost 25. května 2018. Dotkne se i marketingu jako oboru, jež zpracovává osobní údaje. Tečka. Amen.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: