Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Linkbuilding. Evidence zpětných odkazů v Collabimu

aneb zvládnete to líp než Babiš

S Collabimem jsme se v našem blogu již několikrát setkali. Získal od nás velkou pochvalu za hledání a evidenci klíčových slov, šmírovali jsme spolu konkurenci a to, jak si stojí. A taky ulovili pár zpětných odkazů díky Site finderu. Dnes vám představíme další 2 vychytávky tohoto nástroje.


Collabim, hlídač vašich (pro)linků. Klik!

Milionkrát lepší než list papíru, tisíckrát lepší než excelovská tabulka. Představujeme vám collabinovou záložku “Odkazy”. Pokud se věnujete linkbuildingu, vřele doporučujeme využívat. Zaznamenejte sem každý odkaz, co za něco stojí. Vypište si typ odkazu (registrace v katalogu, článek, banner nebo třeba diskusní příspěvek) a přidejte poznámku, v jakém stavu je (čeká/kontaktováno/dokončeno). Aby systém mohl odkaz sám kontrolovat, vložte detaily odkazu: přesné url, kde je odkaz umístěn, čas jeho platnosti, kam vede a jaký je jeho anchor text.

 


Po stisknutí tlačítka “přidat nový odkaz” můžete ještě doplnit informaci o webu, kam odkaz vkládáte, kontaktní osobu a další informace.

 

 

Tak, jak se vám to líbí? Uznávám, že při evidenci odkazů v excelu trochu ušetříte, ale bude vás stát čas od času nějaké ty nervy (plus minuty či hodiny), než zkontrolujete jejich funkčnost. Collabim vše kontroluje každý týden za vás. Do e-mailu vám poté dorazí report s informací o nefunkčních odkazech, kterým se musíte věnovat a zjistit, “kde se stala chyba”.


Svírá vás rozpočet napnutý jak malé trenky?

Svírá-li vás napnutý rozpočet nebo prostě jen chcete vědět, kolik vás tahle sranda stojí, zabrouzdejte v Collabimu do záložky “Finance”. Vlože do rozpočtu peníze určené na tvorbu zpětných odkazů a pak už jen hlídejte, kam se penízky kutálí. (Jedná se pouze o zápis, peníze reálně nikam nepřevádíte.)

 


Za některé odkazy se holt platit musí

Pokud se vám podaří takový odkaz vložit na partnerovu stránku, zaznamenejte platbu za tento odkaz v Collabimu. Dejte upravit odkaz, napravo najdete “Přidat platbu”. Pokud chcete mít vždy po ruce přesnou informaci, jak platba proběhla, přiložte fakturu či zaznamenejte jiný způsob úhrady.

 


Nezapomeňte přidat info, že došlo k úhradě v záložce Finance. Jen tak bude váš rozpočet odpovídat realitě.

 

 


Změna stavu odkazu

Průběžně měňte stav odkazu dle reality. Jen tak budete mít přesný přehled, v jakém stavu se vaše síť nachází, kde je potřeba přitlačit a kde naopak vše šlape jak na drátkách. Zaznamenávejte nejen úspěšně umístěné prolinky, ale i odkazy, které přestaly fungovat. Například když partner odkaz na svém webu smaže a vám se nepodaří spolupráci obnovit, změňte jeho stav na “nedohodnuto”. Systém jej v budoucnu nebude již kontrolovat a zbytečně hlásit jako nefunkční prolink.

 

 

 

Jak vidíte, ze slova EVIDENCE už se nemusíte rosit ledovým potem. Nejste na to sami. S Collabimem budete mít přehled, jak se vaše síť rozrůstá! Nezbývá než si dodat nutnou dávku trpělivosti a dotáhout své plány až do díle. Ať vám prolinky kvetou!

A pokud přeci jen ještě tápete, jak má vypadat odkazový profil, co se dá označit za správný zpětný odkaz nebo kde všude se dají cenná propojení získat, zůstaňte ještě chvíli na těchto stránkách.

 

Linkbuilding. Bez plánu ani ránu
7. 6. 2018,
Ruku na srdce, dotahujete své projekty do konce, když jsou vaše cíle jen vzdušnými zámky? Nebo také patříte mezi ty, co bez plánu postaví i zahradní domek, ač trochu našišato?
Linkbuilding. Podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
Linkbuilding. Získávání zpětných odkazů
10. 4. 2018, SEO
Dali jste linkbuldingu zelenou? Výborně. Sedíte u svého počítaček, koukáte na web a říkáte si. Co teď? Vyhrňte si rukávy, jdeme na to. Podíváme se, kde s linkbuildingem začít a co dělat když vám dojdou nápady? Probereme, jaký typ zpětného odkazu má větší váhu a co je tou nejlepší strategií.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: