Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Bez plánu ani ránu aneb jaká je vaše strategie lovu odkazů?

Zase nějaký plánování, mručíte si jistě pod vousy. Papíry, tabulky, propočty. Brrr. Ruku na srdce, dotahujete své projekty do konce, když jsou vaše cíle jen vzdušnými zámky? Nebo také patříte mezi ty, co bez plánu postaví i zahradní domek, ač trochu našišato? Přiznám se bez mučení, já jsem plánovač. Potřebuji vidět cíl, zvolit si strategii a pak pěkně odšrtávat, co už jsem zvládla.


Než začnete tvořit zpětné odkazy a budovat svou krásnou, košatou síť, sestavte si plán. Stanovte si cíle a promyslete, na jaká klíčová slova klíčová slova chcete být vidět a jak dostanete návštěvníky na svůj web?

Už víte, v čem vaše stránky v drobnohledu vyhledávačů pokulhávají. Zvládnete zapracovat na svých on-page faktorech. Když se rozhlédnete po online trhu, víte, kdo je váš konkurent a jak si stojí. V čem vás předčí a v čem vám naopak nesahá ani po paty, ať už se budete dívat na obsah jeho stránek nebo odkazový profil.

 

Tak, informací máte plné ruce, šup do tvorby plánu!


Cíle velké, ale s rozumem

Cíle by měly být vždy konkrétní a měřitelné. Například můžete toužit po zvýšení návštěvnosti svých stránek o dva tisíce návštěv měsíčně. Nebo vás bude lákat zvýšení obratu o 500 tisíc do půl roku. Nebo chcete lovit zákazníky lepšími pozicemi klíčových slov ve vyhledávačích. Fantazii se meze nekladou, ale šéfovat by měl rozum!


Nebuďte Ferda Mravenec

Ať už máte cíl jeden nebo deset, vždy se hodí, když někdo podá pomocnou ruku. Aby vše šlapalo jak na drátkách, je dobré přidělit všem členům optimalizačního týmu role. Určete si, kdo bude koordinátor celé optimalizace, kdo linkbuilder, kdo stvoří lákavé texty a kdo je protlačí do sociálních sítí. Hodit se můžou také programátoři a grafici, pokud to projekt vyžaduje.

Určete si směr, ať ne(za)bloudíte

Lidi už máte, co dál… Sepište si konkrétní a měřitelné cíle, kterých chcete dosáhnout, a přesný termín splnění.

Chci se umístit na první stránce přirozeného vyhledvání s konkrétním klíčovým slovem.
Chci prodat XY produktů návštěvníkům z vyhledávání do 1 roku.
Chci zvýšit návštěvnost o 2000 návštěvníků do 6 měsíců.


Každému členovi týmu přidělte roli a určete, co bude náplní jeho činnosti každý měsíc a jaký časový fond má k dispozici. Příklady činností:

  • Napsat 5 článků do oborových magazínů
  • Získat 10 příspěvků z diskuzí
  • Publikovat 5 článků dle publikačního plánu v oborových magazínech
  • Vytvořit 10 odkazů ze sociálních sítí
  • Analyzovat zpětné odkazy konkurence a kontaktovat stránky s možností spolupráce - 3 h týdně
  • Vytvořit 1 podpůrný web
  • Opravit minimálně 6 bodů ze seznamu oprav on-page faktorů
  • Uspořádat soutěž a publikovat ji na různých soutěžních webech

Vracejte se k plánu a jednotlivým činnostem. Hodnoťte jejich efektivnost a neváhejte změnit směr, pokud původní plán nevede k dosažení cíle. Zapojte do procesu brainstorming a podělte se s týmem o své myšlenky. Nápady se vždy hodí!

Bez rozpočtu nejede ani Bill Gates

Sepište si, kolik prostředků hodláte do linkbuildingu vložit. Ať už se jedná o finance, poukázky na služby společnosti či firemní dárky. S dohledem nad utrácením vám pomůže Collabim.

Za dobrou práci zasloužená odměna

Pravidelně se pochvalte se za úspěchy a odměňte celý tým. Nemusí to být nic velkého. Zajděte na pivo a dejte si jich přesně tolik, kolik cílů jste splnili. Nebo pořiďte něco hezkého do kanceláře, co rozproudí kreativitu.

 

Tak, plán jste ukuli a tým je sehraný jak Real Madrid. Pusťte se do linkbuildingu s vervou a hlavně - vydržte. Jen tak zjistíte, že to funguje!

 

 

 

Linkbuilding. Evidence zpětných odkazů v Collabimu
7. 6. 2018, SEO
Milionkrát lepší než list papíru, tisíckrát lepší než excelovská tabulka. Představujeme vám collabinovou záložku “Odkazy”. Čím více informací zadáte, tím více za vás pohlídá.
Linkbuilding. Podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
Linkbuilding. Získávání zpětných odkazů
10. 4. 2018, SEO
Dali jste linkbuldingu zelenou? Výborně. Sedíte u svého počítaček, koukáte na web a říkáte si. Co teď? Vyhrňte si rukávy, jdeme na to. Podíváme se, kde s linkbuildingem začít a co dělat když vám dojdou nápady? Probereme, jaký typ zpětného odkazu má větší váhu a co je tou nejlepší strategií.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: