Marketingový restart malých a středních firem
CHCI MARKETINGOVÝ PLÁN
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Marketingová gramotnost

Zaostřeno na marketingový plán. Tvorbu obsahů. Linkedin. Facebook. E-mailing

Osvojte si marketingové návyky a vrhněte se do komunikace sami (modrý box)

Naučte se elementárním a naprosto zásadním marketingovým aktivitám, bez kterých se ve světě internetu neobejdete. 

Poznejte zákazníka a jeho přání. Odhalte kompletní kanály marketingové komunikace. Jejich klady i nešvary. Vytvořte trefnou marketingovou strategii. Získejte pozornost. Vzbuďte důvěru. Prodejte a opatřete si věrné zákazníky.

 

Od základů k praxi 

Jste-li podnikatel či majitel firmy. Nebo začínající marketér. Nebo snad student se úžasných start-upem v hlavě…?

Následující kroky, jež se naučíte,  vás nasměřují na vlnu marketingové komunikace. Využijete je znova a znova. Při podnikání. Budování osobního brandu. Pro jednotlivé projekty či produkty…. 

Nečekejte zázračná řešení, ale prověřené marketingové postupy, které vám otevřou nové možnosti.

Možnosti „malého“ marketingu

Vysvětlíme si, jaká úskalí „malého“ marketingu na vás čekají. Proč se nemůžete měřit s úspěchy gigantů. Kolik je dost a jaká je všední realita marketingu malého podnikatele.

Tvorba obsahu

Pochopíte důležitost nákupního procesu zákazníka a proč jednotlivé fáze nepřeskakovat. Mezi jakými formami obsahu máte na výběr. A jak vytvořit úderné obsahy pro základní komunikační kanály. Co funguje a co nikoliv a kolik je dost.

Linkedin

Založíme a vytuníme firemní i osobní profil. Ukážeme možnosti, kde a jak získávat fanoušky a nová spojení. Jak na Linkedinu komunikovat a obchodovat.

Automatizované nástroje

Ovládneme základní nástroje na automatizaci marketingových procesů. Těch, které jsou k dispozici zdarma či za babku.

Sestavení marketingového plánu

Sestavíme marketingový plán dle připravené šablony. Vybereme ideálního zákazníka a pochopíme, co potřebuje a co si o nás bude myslet. Pochopíte marketingový i komunikační mix. Ukážu vám veškeré kanály komunikace, které máte k dispozici. Sestavíme akční plán marketingových aktivit na 12 měsíců dopředu.

Facebook

Jak se tvoří cílová publika z e-mailingu, telefonních čísel či webu. Proč je dobré tvořit vlastní obsah a jak. Co je vhodná frekvence a jak využít reklamu. A proč vše měřit.

E-mailing

Pochopíte, kdy a k čemu je vhodné e-mailing využít. Jak často a kudy budovat hodnotnou databázi. Připomeneme si zákonná omezení. V systému Mailchimp vytvoříme první hodnotnou kampaň

 

 

 

 

Zvládli to jiní, zvládnete to i Vy

Prozradím vám, vše co jsem o marketingu za 8 let práce s malými a středně velkými podnikateli zjistila. Co funguje více, co méně. Kdy a na koho. Co je nafouknutá bublina a za čím se skrývají obrovské rozpočty a hromady práce. 

 

Školení je rozděleno do 7 modulů

Obsahují tištené i online materiály, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit

 

 

Školení:

Marketingová gramotnost pro podnikatele

 

Zaostřeno na marketingový plán. Tvorbu obsahu. Linkedin. Facebook.

E-mailing a automatizaci

 

Termín dohodou

2 denní workshop 

 

 9:00 - 17:00 (s přestávkou na oběd)

Místo konání: Via Aurea s.r.o., Lidická 48, Brno

Počet studentů: 4 - 8

 

Cena 3 900 Kč

(nejsem plátce DPH)

 

 

Malý přídavek

Šablona marketingového plánu 

Získáte detailní šablonu marketingového plánu na 12 měsíců dopředu. K využití na jakékoliv projekty, které máte v hlavě. 

Marketingové návody

Podrobné návody a šablony na vytvoření marketingové strategie. Návody na všechny komunikační kanály, které vznikají průběžně každý měsíc již od roku 2012

Osobní 2hodinová konzultace 

Marketingová konzultace vaší situace za zvýhodněnou cenu 500 Kč za hodinu práce.

Drobné občerstvení

Výborné koláčky a slané pečivo od mých úžasně šikovných kamarádek. Káva. Čaj či voda, co hrdlo ráčí. To je naprostá samozřejmost

 

 Co říkají účastníci

"Prezentace byla srozumitelná, v dobrém tempu. Dobrá vizualizace. Velmi dobrý a zajímavý přednes. Dobré tipy k online komunikaci. Díky."

P. Vlachý

"Jsem spokojená s množstvím informací a s ochotou lektorky zodpovědět jakékoliv dotazy a připomínky. Školení obsáhlé (v pravém slova smyslu), srozumitelné. Lektorka ochotná, vstřícná a komunikativní. Vše v naprostém pořádku."

Kateřina Šteflová

"Kurz je srozumitelný. Super tipy na editaci fotek. Správa Facebooku velmi obsáhlá a dostal jsem zajímavé tipy a návody, jak na to. Dobré přirovnání do praxe."

Daniel Doležal

" Vše ok. Super praktické ukázky. Poutavá témata."

Kamil Koranda

"Velmi kladně hodnotím praktické a jednoduché vysvětlení problematiky, která byla prezentována. Rady určitě využiji v praxi! Lektor dobrý!"

Anonym

"Oceňuji praktičnost informací, rozšíření nových možností propagace firemní činnosti."

Tomáš Hrubec

"Školení jednoznačně obsahovalo cenné informace, které využiji v praxi. Byly podány srozumitelně... Lektorka byla báječná - věcná i praktická..."

Radka Pešková

 

 

Školení: Obchoduj na LinkedInu
24. 4. 2017, Školení
Využijte největší profesionální sít k systematickému obchodování. Dopracujte se k 33% reakci a 5% zásahu.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: