Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Vytvořte prodejní stránku a zautomatizujte prodeje
17. 3. 2017, Osobní prodej
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim
24. 1. 2017, SEO
Pravdou je, že analýza klíčových slov by měla být prvním krokem po definování marketingové strategie. Protože bez ní se v online světe nepohnete. Můžete se pouze domnívat, což není pevný základ pro strategickou komunikaci.
Business Manager. Zkroťte reklamy elegantně
1. 12. 2016, Facebook
Hledáte cestu jak zkrotit záplavu spravovaných facebookových stránek a inzerentních účtů? Už vás nebaví neustálé odhlašování, lovení hesel v paměti (převážně té počítačové), chaos v přístupech lidí a „přefakturovávání“ částek za reklamy klientům? Facebook nabízí elegantní řešení.
Facebook. Události
8. 11. 2016, Facebook
Pokud jste doposud nepoužívali Facebook pixel, tak si jej rychle opatřete. Zjistíte tak mnoho nového o návštěvnících webu, ale i o konkurenci. Informace pak využijte k údernému sdělení právě ve chvíli, kdy to zákazník očekává a kdy je k jeho příjmu dokonale připraven.
Facebook. Okruhy uživatelů pro fajnšmekry
25. 10. 2016, Facebook
To, že Facebook umožňuje výborné zacílení, už víte. Možná vám ale unikly některé novinky či vychytávky, které vám umožní se při tvorbě cílového publika dostatečně vyřádit. Přepněte se do Okruhu uživatelů a pusťte se do práce.
Facebook. Power editor
11. 10. 2016, Facebook
Naučili jste se, jak vytvořit vymazlený příspěvek. Vložit post a dáte propagovat. Bez většího zásahu, bez konkrétního cílení, se základním nastavením. Máte pocit, že to nestačí a poohlížíte se po něčem lepším? Chcete využívat pokročilejší marketingové metody?
Vymáčkněte z vyhledávání na Linkedinu co nejvíce
30. 9. 2016, Linkedin
Chcete-li Linkedin využít pro aktivní budování profesní sítě, hledání uchazečů o práci, nebo v našem případě pro vyhledávání nových obchodních příležitostí, musíte zcela přesně vědět, jak vyhledat ty nejrelevantnější výsledky.
Kolik stojí public relations a co za to?
21. 6. 2016, Public relations
Někdy na sklonku minulého roku jsem došla k přesvědčení, že komunikaci s novináři nechám dlouhodobě na bedrech PR agentury. Přece jen nikdy nebudu mít takové mediální „kontakty“ jako oni a vlastně nemám ani sílu a dostatek času
Jak protlačit tiskovou zprávu do médií?
29. 5. 2016, Public relations
Dá se s klidným srdcem říct, že tvorbu tiskové zprávy jste zvládli na jedničku. Ale kam teď s ní? Jak protlačit tiskovou zprávu k tomu správnému novináři tak, aby neskončila v koši, ale na internetovém talíři? Obrňte se trpělivostí, pojedeme dlouho a pomalu.
Průvodce tiskovou zprávou aneb jak nezbloudit na cestě k médiím
19. 5. 2016, Public relations
Rozhodli jste se budovat silnou značku ve zvolené cílové skupině. Máte skvělý web, nezanedbáváte SEO, naučili jste se psát nebo točit zajímavé obsahy, komunikujete na sociálních sítích, využíváte e-mailingu a online tvorby databází.
Program Marketing 2016
20. 4. 2016, No name
Evropská unie od května letošního roku podpoří zahraniční propagaci a výstavbu školících center u malých a středních podniků. Štědrou dotací 200 tis. – 5 mil. Kč na jeden projekt.
Typy medií a reklamní formáty
2. 3. 2016, Public relations
I když nejste protřelí mediální plánovači, tak nějak tušíte, že ředitel či majitel firmy bude mít zcela jiné zájmy než Maruška Nováková, která potřebuje po porodu zpevnit postavu. Proto nastává čas zamyslet se nad výběrem vhodných typů médií, kam budete své reklamní rozpočty i čas dlouhodobě nalévat.
Media plán vzor
1. 3. 2016, Public relations
Investujete do reklamy velké nebo i menší částky? Využíváte své omezené rozpočty s rozvahou? Nebo střílíte na slepo pod taktovkou hesla: Něco z toho prostě vyjde! Proč plánovat, když se váš reklamní rozpočet stočený do ruličky vejde do kapsy u kalhot?
Minimalistický marketingový plán
5. 1. 2016, Marketingový plán
Původní marketingový plán v jeho minimalistické verzi. Protože chápu, že ne všichni z vás mají chuť a čas na podrobné analýzy trhu. Protože je lepší pracovat s nějakými informacemi než se žádnými. Protože je mnohdy lepší vyrazit než stále dokola
Linkedin. Co je povoleno a co se trestá
22. 12. 2015, Linkedin
Víte, že na Linkedinu si nemůžete jen tak pouštět pusu na špacír? Mohli byste přijít o svůj účet. Podívejte se, co je v komunikaci dovoleno, co je na hraně a za co už si koledujete o zablokování účtu.
Trendy e-mailingu
13. 10. 2015, E-mailing
Obrázky či text? Vlevo nahoru nebo nakonec? V pondělí nebo raději o víkendu? Úspěch či propadák? Ptáte se a čekáte odpovědi. Věřím, že vám do e-mailingových trendů vnesou jasno data od Quanda International s.r.o. Jejich statistické šetření trendů v e-mailingu pro rok 2015.
Tvorba. Rozesílka. Hodnocení. Automatizace
12. 10. 2015, E-mailing
Tento návod plynule pokračuje na článek 7 fází e-mailového procesu. ustíte se do tvorby samotného e-mailu. Volbou jednoznačného záměru. Definováním struktury a vytvořením šablony. Popřemýšlíte o vhodné frekvenci a spustíte rozesílku. A zjistíte, co už je úspěch a co propadák. A zcela určitě dáte zelenou
7 fází e-mailového procesu
11. 10. 2015, E-mailing
Odskočím si k Davidu Kiršovi a Smartemailingu. A vypůjčím si od něj definici fází e-mailového procesu. Protože je popsal pro mě naprosto srozumitelným jazykem.
E-mailing. 100x jinak. E-mail a zákon
10. 10. 2015, E-mailing
Ruku na srdce. Kdo z podnikatelů někdy nepodlehl nutkání koupit rádoby levnou databázi? A s jiskrou v očích a obrovským zadostiučiněním příjemce obdaroval naprosto jedinečnou nabídkou?
Program MARKETING
8. 9. 2015, No name
Jste malým podnikatelem nebo majitelem firmy do 250 zaměstnanců? Zamýšlíte se na účastí na mezinárodních veletrzích a výstavách?
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: