Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Minimalistický marketingový plán

Původní marketingový plán v jeho minimalistické verzi. Protože chápu, že ne všichni z vás mají chuť a čas na podrobné analýzy trhu. Protože je lepší pracovat s nějakými informacemi než se žádnými. Protože je mnohdy lepší vyrazit než stále dokola vymýšlet podrobné strategie a plány. Protože stále ještě obsahuje informace, které pochopí podnikatel bez hlubších marketingových znalostí.

Právě proto se původní marketingový plán scvrknul méně než na polovinu a v budoucnu ... kdoví. Třeba se mi vejde na pivní tácek, jak avizuje marketingová čarodějnice Madla Čevelová.

Neznamená to však, že vás čeká méně práce. Spíše pocítíte větší systematičnost, automatizaci a zaměření na podstatné.

Ať se považujete za:

  • hledače systematických a dlouhodobě účinných řešení,
  • podnikatele a ředitele firem, kteří chtějí mít marketing pod kontrolou,
  • marketéry malých a středně velkých firem s citem pro detail,
  • studenty, kteří se vydali cestou marketingovou,
  • nebo věříte, že marketingový plán je nad vaše síly

Protože tomu tak NENÍ. MARKETINGOVÝ (MINI)PLÁN ZVLÁDNE NAPROSTO KAŽDÝ. S trochou času a snahy.

 

7 kroků k marketingovému plánu

1. Situační analýza

Rozhlédnete se, co se děje kolem vás. Vyberete priority a těch se budete držet.

2. Segmentace

Kdo je váš zákazník? Rozděl, zhodnoť a panuj.

​3. Postavení značky na trhu

Odliš se nebo zemři...

4. Obchodní a marketingové cíle

Čeho toužíte dosáhnout a kdy to bude?

5. Formy obsahu marketingové komunikace

Není jedno, co říkáte.

6. Kanály marketingové komunikace

Není jedno, kudy obsah trousíte.

7. Akční plán

Vytyčte si cestu, ať nezabloudíte.

+ Plná verze marketingového plánu
+ Návody k jednotlivým segmentům marketingového plánu


Pro vás, kdož chcete vědět více.

 


Šablona marketingového miniplánu

Linkbuilding. Evidence zpětných odkazů v Collabimu
7. 6. 2018, SEO
Milionkrát lepší než list papíru, tisíckrát lepší než excelovská tabulka. Představujeme vám collabinovou záložku “Odkazy”. Čím více informací zadáte, tím více za vás pohlídá.
Linkbuilding. Bez plánu ani ránu
7. 6. 2018,
Ruku na srdce, dotahujete své projekty do konce, když jsou vaše cíle jen vzdušnými zámky? Nebo také patříte mezi ty, co bez plánu postaví i zahradní domek, ač trochu našišato?
Linkbuilding. Podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: