Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

21 poučení pro začínající „pisálky“

Doporučení, jak správně tvořit obsah se různí. Co autor, to styl. A odlišný názor. Nicméně následujících 21 názorů se snad dá označit za tutovky.

     1.  Pište, jak mluvíte

Nikdo nestojí o hromady copywriterských textů.  Jeden jako druhý.  Představte si, že to, co píšete říkáte zákazníkovi. Jak formulaci byste použili? Napište to tak.

     2.  Zůstaňte sami sebou

Pište o tom, co máte rádi. Ne o tom, o čem byste měli psát.

     3.  Používejte emoce

Jako v osobním rozhovoru. Někde trochu uberte a jinde si pusťte pusu na špacír. Prosté tvrzení: Jsem majitelkou cestovní kanceláře. Emotivní: Jsem organizátorkou cestovatelských zážitků a ukáži vám celý svět.

     4.  Pište pravdu

Prostě je to lepší. Jak říkala maminka, lhát se nemá. A je trapné být přistižen u lži.

     5.  Buďte autor

Vy máte co říct. Vy jste odborník. Každý jiný bude slabý odvar. Napište hlavní gró sdělení.  Kudrlinky může dotvořit copywriter.

     6. Pište příběh na pokračování

Zaujměte (trhák) - Prozraďte (video, článek, webinář…) - Zeptejte se -  Nabídněte řešení - Dokažte (ohlasy) - Srovnejte (hodnota versus cena) - Vaše zkušenosti (proč vy a co vy) -  Vyřešte (služby a produkty) - Ptejte se -  Buďte dotázáni (kontakty, registrace)

    7.  Začněte a dokončete

Dejte textu hlavu a patu. Nadpis. Perex (úvodní shrnutí). Odstavce. Závěr.

    8.  Zkracujte

Komu se nelení, tomu se košatí. Proto vypusťte vše, co se dá. Dlouhé věty zkraťte nebo je rozdělte.

    9.  Optická oddělení

Velikost písma (nadpisy, podnadpisy). Mezery. Odstavce. Tabulky. Sloupce. Barvy. Styly, číslování, odrážky. Tlačítka. Symboly… Používejte vše pro lepší přehlednost textu.

    10.  Obrázky a infografika

Můžete myšlenku vysvětlit obrázkem? Udělejte to. Nezapomínejte na popisy obrázků či alt text.

    11.  Vychloubání a ego nechte za dveřmi

Záplava superlativů možná fungovala před 10 lety. Nyní spíše pobaví.

    12.  Omluvy, podlézání a přesvědčování

Pokud jste něco zbabrali, stačí se omluvit jednou. Není nutné se vnucovat každému kolemjdoucímu. Natož je opakovaně upozorňovat. Není hluchý.

    13.  Chtějte a dostanete

Používejte tlačítka s výzvou k akci. Objednejte. Kupte. Stáhněte. Registrujte. Odpovězte. Zavolejte…

    14.  Používejte synonyma.

Není vše jen zdarma. Může to být grátis. Za babku. 0 Kč. Tvořte!

    15.  Pozor na gramatiku

Čárky, y/i, z/s, mě/mně….

    16.  Slovní vata

Vynechte výrazy jako tzn., popř. atd., a rovněž kdybyste…, je možné… můžete… Ne! Nakupte. Vystupte. Vymalujte. Přejděte…

    17.  Trpný rod

Problém je vyřešen. Hlava je vyfoukána a poté zabalena do…Kráva je podojena, vemeno otřeno a mléko uloženo do chladu.. Ne. Pište personifikovaně. Vyfoukejte si hlavu a zabalte do.. Podojte krávu. Utřete vemeno. Mléko uložte k ledu…

   18.  Nicneříkající obecné slovní spojení

Jsme největším prodejcem. Již 18 let s vámi a pro vás. Profesionálně optimalizujeme. Vznikli jsme v roce 1989 a poté jsme začali růst. Profesionální tým se vám bude věnovat….Cože? Prosím? Já vám nerozumím a ze slušnosti pokývám hlavou. Proto. Pište konkrétně.

    19.  Čtěte po sobě

1 či 2 dny stačí na to, aby vášeň vyprchala. Přečtěte si vše po sobě ještě jednou. Přesně to jste nám chtěli říct? Názor blízkého okolí rovněž není na škodu.

    20.  Inspirace? Kopírování?

Vzdělávejte se. Vstřebávejte nové informace. Strukturu a texty si ale udělejte po svém.

    21. SEO

Klíčová slova využívejte. Nešpikujte jimi každý odstavec. Pamatujte, že nakupují lidé, nikoliv vyhledávače.


Nestačí vám to? Chcete psát jako copywriter?

Pak ve vaší knihovně nesmí chybět e-book od Otty Bohuše. Copywriter, s nímž přepíšete svět. Jak sám říká.


10 prvotřídních slovních spojení, která (prý) najisto zaujmou

Tak káže Tomáš Mužík. Ze studia X51. Nechte se inspirovat

  1. Kdo ještě chce… (Kdo ještě chce vědět, jak něco funguje)
  2. Tajemství… (Tajemství věčného mládí. Tajemství štíhlé postavy…)
  3. Způsob, který s něčím pomáhá…(Způsob, který vás jistojistě vyvede z bryndy…)
  4. Málo známé způsoby (Jak něčeho dosáhnout)
  5. Zbavte se něčeho jednou pro vždy (Zbavte se přebytečných kil…)
  6. Nejlepší/nejrychlejší způsob, jak něco (Nejrychlejší cesta k plným ňadrům…)
  7. Nyní můžete …. a…. (Otestujte své podnikání a zjistěte šance na získání dotace… )
  8. Něco jako někdo (Buďte rychlí jako gepard. Bohatí jako Donald Trumph…)
  9. Vytvořte něco, na co budete hrdí 
  10. Co by měl každý vědět o….(Co by měla každý matka vědět o…

 

Ať múza políbí vás na čelo...

 
 
 
Autor článku: Jana Eckhardtová
Datum: 30. 7. 2015
Najděte ta správná slova, zejména ta klíčová
7. 9. 2017, SEO
Nalaďte své webové prezentace na notu internetových vyhledávačů. Okouzlete je a utrhněte si dlouhodobě přední pozice. Přirozeně, bez podpory PPC reklam. Chce to čas, chuť a hlavně analýzu klíčových slov.
SEO ano či ne
30. 8. 2017, SEO
Začít optimalizovat nebo raději investovat do reklamy? Vrátí se vám všechno to úsilí, které investujete do posílení pozic ve vyhledávačích? A za jak dlouho? Podívejte se, co na to vyhledávač, uživatelé a dejte SEO zelenou či stopku.
Facebook. V módu Facebookového kódu
24. 6. 2017, Facebook
Kdo má informace, vyhrává. Nebuďte proto pozadu a získejte informace o tom, kdo navštívil vaše stránky, jaké zboží zakoupil, zda se zaregistroval, jak dlouho na stránce pobyl či na jaké tlačítko “klikl”.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: