Marketingový restart malých a středních firem
CHCI NÁVODY DO E-MAILU
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Účel sestavení marketingového plánu

Účel sestavení marketingového plánu nebo-li celkové shrnutí, v marketingovém plánu obsahuje představení firmy a předmětu podnikání, hlavní cíl a strategii a odpovědi na otázku proč jste se rozhodli přistoupit k  sestavení marketingového plánu. Dbejte na maximální stručnost. Jedná se o celkový pohled na situaci. Bohatě vám vystačí polovina stránky. 

Co vše obsahuje celkové shrnutí?

Obsahuje tyto základní informace o firmě či projektu:
  • Charakteristika firmy, projektu
  • Předmět činnosti
  • Hlavní cíle  a strategie na definované období
  • Účel sestavení marketingového plánu

Jaké otázky si mohu klást?

Můžete si odpovědět na následující otázky:
 
 1. Charakteristika firmy, projektu
  • Jaký je stručný popis Vaší firmy, projektu?
  • Jaká je forma podnikání?

 

 
3. Hlavní cíle a strategie na definované období
  • Máte stanoveny podnikové cíle na určitá období? Jaké?
  • Jaká je cesta (strategie), jak jich dosáhnout?
  • Máte nějakou vizi?
  • Naplňujte nějaké poslání?
2. Předmět činnosti
  • Jaký je hlavní předmět Vašeho podnikání?
  • Jaké jsou dílčí činnosti podnikání?
  • Jaká je historie firmy?
  • Definujte organizační strukturu
 

4. Účel sestavení marketingového plánu
  • Proč jste se rozhodli k sestavení marketingového plánu? 
  • Za jakým účelem jej sestavujete?
 
 
 
 

Shrnutí

Celkové shrnutí obsahuje:
  • Charakteristika firmy, projektu
  • Předmět činnosti
  • Hlavní cíle  a strategie na definované období
  • Účel sestavení marketingového plánu
 
Rozsah a hloubka zpracování je minimální. Jde o ty nejzákladnější informace.
 
 
 
 
Autor článku: Jana Eckhardtová
Datum: 6.12.2013
Vytvořte prodejní stránku a zautomatizujte prodeje
17. 3. 2017, Osobní prodej
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim
24. 1. 2017, SEO
Pravdou je, že analýza klíčových slov by měla být prvním krokem po definování marketingové strategie. Protože bez ní se v online světe nepohnete. Můžete se pouze domnívat, což není pevný základ pro strategickou komunikaci.
Business Manager. Zkroťte reklamy elegantně
1. 12. 2016, Facebook
Hledáte cestu jak zkrotit záplavu spravovaných facebookových stránek a inzerentních účtů? Už vás nebaví neustálé odhlašování, lovení hesel v paměti (převážně té počítačové), chaos v přístupech lidí a „přefakturovávání“ částek za reklamy klientům? Facebook nabízí elegantní řešení.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: