Marketingový restart malých a středních firem
CHCI MARKETINGOVÝ PLÁN
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

E-kniha: Obchoduj na LinkedInu

Víte, že na profesní síti LinkedIn je už bezmála milión Čechů? Možná i více. Čtvrtinu z nich tvoří vedoucí pracovníci a majitelé firem z různých oborů. Střední management je v těsném závěsu, ale „potkáte se“ i s učiteli, kreativci a s lidmi z ryze technických oborů. Proč myslíte, že personalisté LinkedIn milují? Protože možnosti cíleného filtrování jim dávají možnost mířit přímo do černého. Stejně jako vám.

 

98% obchodní konkurence zatím netuší nic

Uvědomte si, jak málo obchodníků používá LinkedIn k systematickému navazování obchodních kontaktů. Tedy zatím. Vyhraďte si jeden den a vtrhněte na LinkedIn mezi prvními.

 

Od profilu po obchodní jednání

Netrapte se zbytečnostmi a naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.

1. Hvězdný osobní profil 

Začnete registrací a osobní profil vyšperkujete až do úrovně Hvězdy. Vytvoříte si líbivé url a odkážete na něj z e-mailu i z webu.

2. Připojení prvních kontaktů

Pozvete první osoby ke spojení nebo importujete kontakty ze CRM systému. Připojíte se ke skupinám, které slibují úspěch a seznámíte se s limity LinkedInu.

3. Kritéria pro obchodování

Dozvíte se zásadní strategii, která vám pomůže oslovit pouze konkrétní osoby, u kterých je nejvyšší pravděpodobnost spolupráce.

4. Budování obchodní sítě

Rozhodnete se pro využítí standardních či prémiových účtů. Naučíte se střílet ostrými náboji při nastavení cílených filtrů od Aše až po Jablunkov. Co vám k ničemu nepomůže a z čeho vytěžit maximum.

5. Připojovací a obchodní zprávy

Naformulujete připojovací a obchodní zprávy, které povedou k nejlepším výsledkům. Oslovíte první stovky cílených kontaktů a rozešlete první obchodní zprávy.

6. Linkedin na 100%

Pokud to myslíte opravdu vážně, vymáčknete z LinkedInu maximum. Využijete exportu kontaktů, oslovíte je opakovaně a začnete budovat osobní brand.

7. Pár dobrých rad z praxe

Dozvíte se pár tipů, na čem jsme si natloukli nos a co se vám už určitě nestane.

 

33% reakce a 5% zásah

LinkedIn mám opravdu moc ráda, protože nikde jinde se nedočkám takové přímé odezvy. Jenom na LinkedInu si můžete být jisti, že minimálně 33% oslovených zareaguje a 5% s vámi naváže konverzaci. Pak je to už pouhá statistika.  

 

Podtrženo a sečteno vás čeká

  • 6 kapitol,
  • 27 301 znaků což dělá max. 17 stran čistého textu,
  • 42 názorných obrázků,
  • postřehy z praxe na závěr,
  • 1 káva,
  • 1 vyběhnutí schodů,
  • 1 lehký aperitiv,
  • 1 vycházka s čtyřnohým miláčkem,
  • a finální bouchnutí šampaňského.

 


E-kniha: Obchoduj na LinedInu 


do vašeho e-mailu 

za

 

550 Kč

(nejsem plátce DPH)

 

KOUPIT



Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

 

 

Chcete vést za ruku?

Potom je pro vás připraveno školení Obchoduj na Linkedinu. Vše v kruhu rodinném v jeden den, přesně dle vašeho tempa. 

 

CHCI NA ŠKOLENÍ O LINKEDINU

 

 

Šablona marketingového plánu
9. 2. 2017, Šablony
Vytyčte si jasnou marketingovou strategii svého podnikání na 12 měsíců dopředu. Krok za krokem. 7 kroků dle odzkoušené šablony marketingového plánu.
Prodejní stránka vzor
7. 2. 2017, Šablony
Určitě si lámete hlavu s tím, jak vytvořit prodejní stranu, která vynese co nejvíce konverzí. Zda má být krátká a stručná nebo jako příběh na pokračování. Co všechno má být řečeno a jak. Říkat čistou pravdu nebo lehce fabulovat?
Media plán
4. 7. 2015, Šablony
Investujete do reklamy velké nebo i menší částky? Využíváte své omezené rozpočty s rozvahou? Nebo střílíte na slepo pod taktovkou hesla: Něco z toho prostě vyjde! Proč plánovat, když se váš reklamní rozpočet stočený do ruličky vejde do kapsy u kalhot?
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: