Marketingový restart malých a středních firem
Zpracování osobních údajů
Podívejte se, jak s údaji nakládáme.

OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
zpracování osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Onpage faktory, epizoda druhá - Titulek a description

Meta data jsou dalším sexy online faktorem, které vyhledávače berou v potaz při umísťování vaší stránky ve vyhledávání. Ne, nejste slepí - v textu je neuvidíte, zato je najdete ve zdrojovém kódu stránky. V administraci v modulu SEO. Nejposvátnější jsou titulek stránky (title) a popisek (description).

 

SEO metatagy v kodu, Malá marketingová, Jana Eckhardtová

 

Svatá dvojice title/description se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání při zadání klíčového výrazu. Titulek navíc i v hlavičce prohlížeče.

 

SEO title a description, Malá marketingová, Jana Eckhardtova

 

Vyhledávač nemá v popisu práce zobrazit description ve výsledcích vyhledávání. Může čerpat například z první věty dané stránky nebo z firemních katalogů atp. Titulek i description by měly obsahovat klíčové slovo či výraz v přirozeném toku řeči (ať je to pěkně relevantní s výsledky vyhledávání), také ale v nějakém šmrncovním slovním spojení (chcete přece přesvědčit návštěvníka, aby klikl právě na vás).

 

Titulek a jak na něj

 Tady jde opět do tuhého. Máte totiž cca 60 znaků (jenom!) na to, abyste návštěvníkům v barvách vykreslili, o čem daná stránka je. Samozřejmě s využitím klíčového slova. A myslete na to, že co slíbíte v titulku, musíte splnit i v obsahu. Pokud slib nenaplníte, vysloužíte si okamžité odchody návštěvníků. Navíc pokud prchajících bude většina, slíznete i penalizaci od vyhledávače. Když tedy lákám na boty do baletu za 200 kaček, nemůžu poté na nebohého zákazníka vybalit, že ty baletní piškoty dostane za dvě stě, jen když nakoupí nad 3 tisíce.

 

Description vám dává křídla

 Co jste nakousli v titulku, můžete dopéct v popisku. Nemá sice takovou váhu a důraz jako titulek, zato se můžete rozepsat až na 160 znaků. Vyhledávač sice nemá povinnost ručně nastavená description využít, ale většinou nelení a dělá to. Nebuďte proto líní ani vy a u zásadních stránek vytvořte popisek ručně, jinde můžete nechat vyhledávač, ať si vystačí sám třeba s prvním odstavcem.

 

Tak si to shrneme…   

 Zakomponujte do své copywriterské praxe práci s metatagy, tj. když už píšete, nezapomeňte na tvorbu úderného title a description. Odměna v podobě uspokojivého počtu návštěvníků vašich stránek vás nemine. Tak ať jsou vaše počty úctyhodné!

 

Články o SEO

Analýza konkurence SEO

Interní a externí odkazy, adresa stránek, popisy obrázků, nadpisy

Najděte ta správná slova, zejména ta klíčová

Titulek a description

Ach ty SEO obsahy

SEO ano či ne

Sim sala bim, analýza klíčových slov v Collabim

Struktura, věk a rychlost načítání stránek

 

Linkbuilding - podoby zpětných odkazů
11. 4. 2018, SEO
Vybudovat silný odkazový profil není hračka. Chce to čas, chuť a sem tam i trochu peněz. Zpětné odkazy mohou mít mnoho podob. Některé jsou lépe hodnocené, jiné získávají “bodů” méně. Zamyslete se nad vaším koktejlem zpětných odkazů pro kvalitní linkbuilding.
Linkbuilding - získávání zpětných odkazů
10. 4. 2018, SEO
Dali jste linkbuldingu zelenou? Výborně. Sedíte u svého počítaček, koukáte na web a říkáte si. Co teď? Vyhrňte si rukávy, jdeme na to. Podíváme se, kde s linkbuildingem začít a co dělat když vám dojdou nápady? Probereme, jaký typ zpětného odkazu má větší váhu a co je tou nejlepší strategií.
Linkbuilding - Linkbuilding - odkazový profil na jedničku
9. 4. 2018, SEO
Linkbuilding neboli budování zpětených odkazů je jednou z off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Má hned dva pozitivní vlivy. Kvalitní linkbuilding zlepšuje pozici odkazované stránky (potažmo klíčového slova, na které stránka cílí), a také přivádí nové potenciální zákazníky na váš web.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: