Marketingový restart malých a středních firem
CHCI MARKETINGOVÝ PLÁN
OBJEDNEJTE SI
RUBRIKY
Content E-mailing Facebook Linkedin Marketing Marketingový plán No name Online Osobní prodej Public relations SEO Šablony Školení
ŠABLONA MARKETINGOVÉHO PLÁNU K MÁNÍ
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu. 7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

Obchodní podmínky

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlasím    se shromažďováním,    uchováním a    zpracováním   osobních   údajů   obsažených v tomto formuláři správcem Jana Eckhardtová, se sídlem Souběžná 27,  636 00 Brno, Česká republika, IČ: 01092715 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

Účel zpracování osobních údajů

V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti,  popř. pro normování výsledku psychologického testu a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány, maximálně však na dobu 5 (pěti) let. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.

Prohlášení správce

Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.

 

Školení: Obchoduj na Linkedinu

Víte, že na profesní síti LinkedIn je už bezmála milión Čechů? Možná i více. Čtvrtinu z nich tvoří vedoucí pracovníci a majitelé firem z různých oborů. Střední management je v těsném závěsu, ale „potkáte se“ i s učiteli, kreativci či s lidmi z ryze technických oborů. Proč myslíte, že personalisté LinkedIn milují? Protože možnosti cíleného filtrování jim dávají šanci mířit přímo do černého. Stejně jako vám.

 

98% obchodní konkurence zatím netuší nic

Uvědomte si, jak málo obchodníků používá LinkedIn k systematickému navazování obchodních kontaktů. Tedy zatím. Vyhraďte si jeden den a vtrhněte na LinkedIn mezi prvními.

 

Od profilu po obchodní jednání

Netrapte se zbytečnostmi a naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.

1. Hvězdný osobní profil 

Začnete registrací a osobní profil vyšperkujete až do úrovně Hvězdy. Vytvoříte si líbivé url a odkážete na něj z e-mailu i z webu.

2. Připojení prvních kontaktů

Pozvete první osoby ke spojení nebo importujete kontakty ze CRM systému. Připojíte se ke skupinám, které slibují úspěch a seznámíte se s limity LinkedInu.

3. Kritéria pro obchodování

Dozvíte se zásadní strategii, která vám pomůže oslovit pouze konkrétní osoby, u kterých je nejvyšší pravděpodobnost spolupráce.

4. Budování obchodní sítě

Rozhodnete se pro využítí standardních či prémiových účtů. Naučíte se střílet ostrými náboji při nastavení cílených filtrů od Aše až po Jablunkov. Co vám k ničemu nepomůže a z čeho vytěžit maximum.

5. Připojovací a obchodní zprávy

Naformulujete připojovací a obchodní zprávy, které povedou k nejlepším výsledkům. Oslovíte první stovky cílených kontaktů a rozešlete první obchodní zprávy.

6. LinkedIn na 100%

Pokud to myslíte opravdu vážně, vymáčknete z LinkedInu maximum. Využijete exportu kontaktů, oslovíte je opakovaně a začnete budovat osobní brand.

7. Pár dobrých rad z praxe

Dozvíte se pár tipů, na čem jsme si natloukli nos a co se vám už určitě nestane.

 

33% reakce a 5% zásah

Ať jste ryzí obchodník, majitel či ředitel firmy nebo živnostník, buďte mezi prvními a získejte na svoji stranu 33% oslovených a s 5ti % navažte čilou obchodní konverzaci. 

 

Podtrženo a sečteno vás čeká

  • 5 hodin praxe,
  • osobní postřehy,
  • oběd i malé občerstvení,
  • kávy, co hrdlo ráčí,
  • malý aperitiv, když si budete přát
  • a obchodní start na LinkedInu.

 


Školení: Obchoduj na Linedinu 

+

E-book: Obchoduj na LinkedInu

v čtvrtek 8. června 2017

od 9:00 - 15:00 (včetně oběda)

Traubova 12, Brno

Lektor: Jana Eckhardtová

Maximálně 4 účastníci

 

2 500 Kč

(nejsem plátce DPH)

 

KOUPIT

 

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

 

 

Harmonogram školení na Linkedinu

 

KOUPIT

 

Chcete si na vše přijít sami?

Potom je pro vás připraven E-book Obchoduj na Linkedinu. Vše hezky na jednom místě, tak aby to zvládl v podstatě každý z vás.

 

CHCI E-BOOK

 

Marketingová gramotnost
16. 10. 2015, Školení
Tvorba marketingového plánu a trefné marketingové strategie. Ovládnutí primárních komunikačních nástrojů. Facebook. Linkedin. E-mailing. Tvorba obsahu. Online nástroje zdarma či za babku.
PTEJTE SE
Ptejte se na co chcete.
Odpovím. Ukážu. Poradím. Jak nejlépe umím.
Vložte dotaz: