Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, ale o marketing se staráme firmám z celé republiky, sem tam i společnostem ze zahraničí. Vytváříme marketingové strategie, které mají hlavu, patu, smysl i výsledky. Ať už jde o PPC reklamy, kampaně na sociálních sítích… nebo třeba o OBSAH, samozřejmě.

Právě teď hledáme někoho, kdo umí obsah tvořit a ideálně i vymýšlet. Někoho, kdo se nebojí, umí se vyptat na první i poslední, obstarat si podklady a pak to všechno přetavit v úderný text.

Takový, který řekne, co říct má.

Takový, který má správně háčky, čárky, tečky, H1, H2, H3 i odstavce.

Takový, který mají vyhledávače rády, protože autor zná, chápe a používá SEO náležitosti.

Co z toho plyne?

Nemusíte být Michelle Losekoot, ale ani nemůžete být úplný začátečník. Potřebujeme někoho, kdo má za sebou pár stovek tisíc úhozů do klávesnice a alespoň rok (nejlépe dva) v roli copywritera.

Žádná nuda v Brně

Sejdou se finanční poradce, specialista na outdoorové vybavení, cloudový architekt, expert na digitalizaci a výrobce tepelných čerpadel.

Takhle nezačíná vtip, takhle to vypadá u nás v kanceláři, když se potkáváme s našimi klienty. Různorodosti oborů a činností jsme se nikdy nebáli. Díky tomu děláme práci, která nás fakt baví a nikdy se nenudíme.

Co vám můžeme slíbit

  • Fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci, jak už tu jednou padlo.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Mzda v 1. roce spolupráce HPP 35 – 45 000 Kč (poloviční úvazek = poloviční odměna)
  • 5  týdnů dovolené. Ale klidně víc, pokud svůj díl práce splníte s předstihem.

Co si slibujeme my od vás

  • Cit pro jazyk a zápal pro věc.
  • Tvorbu unikátních, čtivých a prostě super obsahů.
  • Základy SEO.
  • Organickou správu sociální sítě Facebook a LinkedIn.
  • Práci s jednoduchou grafikou.
  • Koordinaci obsahové strategie s klientem.
  • Časem také monitoring vlastního úsilí s pomocí Google Analytics a Collabim.

Co vás nejspíš právě teď napadá

Je to práce na celý úvazek?

Od října poloviční úvazek s postupným navyšováním dle dohody. 

Čeká mě výhradně jen psaní textů?

Rozhodně neočekáváme, že ráno zasednete nad klávesnici a příštích osm hodin budete vyhazovat jeden článek za druhým. To prostě nejde. Múza potřebuje svůj čas a copywriter je taky jenom člověk. Svěříme vám také například jednoduchou grafiku nebo vkládání textů na web. Zkrátka takové ty činnosti, u kterých nemusí hlava běžet na plné obrátky.

S kým budu spolupracovat?

Nejčastěji se správci sítí a s PPC specialisty, občas s tvůrci webů a s grafiky. Víceméně se ale dá říct, že dřív nebo později přijdete do řeči s každým členem týmu.

Jak se to má s prací a docházkou?

Máme interní dohodu, která velí, že každý z nás dorazí do kanceláře na ulici Traubova alespoň třikrát týdně (na full time) nebo dvakrát týdně (na part time). Pokusy o častější home office tu sice byly, ale neosvědčily se. Agentura je jako hodinky, když má fungovat, musí být všechna kolečka pod střechou.

Nechcete toho od juniora moc?

Copywriter není žádný pisálek. Copywriter je jazykově nadaná osoba s technickými znalostmi zákonitostí vyhledávačů, sociálních sítí, perfektními komunikačními schopnostmi a odvahou argumentovat. Pokud tohle všechno máte a zvládáte, budeme si rozumět a uděláme všechno pro to, abyste mohli růst a zlepšovat se.

Kdy bych mohl/a začít?

Čím dřív se dohodneme na nástupu, tím pohodovější to bude pro obě strany.

Tohle mě fakt zajímá! Co teď?

Zašlete pár odstavců o sobě na mail silvia@malamarketingova.cz. Uvítáme životopis, ukázky práce, takzvaný motivační dopis… však se jistě neucházíte o práci poprvé.

 

Poté se dohodneme na schůzce, potkáme se, dáme řeč.

Když se podaří a slovo dá slovo, můžete se těšit na práci snů. Fakt.

 

Jana Eckhardtová

9. 8. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

marketingová strategie jako šachy Marketingová strategie – proč se na pivní tácek prostě nevejde? - Marketing bez správně sestavené marketingové strategie můžete dělat stěží. Prostě ji potřebujete. Tečka. Jak ji sestavit jasně a srozumitelně? přečíst článek
Jak dlouho mám čekat na výsledky marketingu? Malá marketingová Jak dlouho mám čekat na výsledky? - Jak dlouho čekat na výsledky marketingu? Co požadujte určitě, co je na hraně a co vám nikdo zaručit nemůže. přečíst článek
Marketingová agentura plná slibotechen Marketingová agentura plná slibotechen? - Opravdu je většina marketingových agentur plná neschopných hňupů, kteří naslibují hory doly a nakonec skutek utek? přečíst článek
Externí marketing Vlastní nebo externí marketing? Co a proč chtít víc? - Neodbytná otázka menších a středních firem, kterým nekryje záda celé marketingové oddělení, zní zhruba následovně: platit majlant za marketingovou agenturu… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.