Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, ale o marketing se staráme firmám z celé republiky, sem tam i společnostem ze zahraničí. Vytváříme marketingové strategie, které mají hlavu, patu, smysl i výsledky. Ať už jde o PPC reklamy, kampaně na sociálních sítích… nebo třeba o OBSAH, samozřejmě.

Právě teď hledáme někoho, kdo umí obsah tvořit a ideálně i vymýšlet. Někoho, kdo se nebojí, umí se vyptat na první i poslední, obstarat si podklady a pak to všechno přetavit v úderný text.

Takový, který řekne, co říct má.

Takový, který má správně háčky, čárky, tečky, H1, H2, H3 i odstavce.

Takový, který mají vyhledávače rády, protože autor zná, chápe a používá SEO náležitosti.

Co z toho plyne?

Nemusíte být Michelle Losekoot, ale ani nemůžete být úplný začátečník. Potřebujeme někoho, kdo má za sebou pár stovek tisíc úhozů do klávesnice a alespoň rok (nejlépe dva) v roli copywritera.

Žádná nuda v Brně

Sejdou se finanční poradce, specialista na outdoorové vybavení, cloudový architekt, expert na digitalizaci a výrobce tepelných čerpadel.

Takhle nezačíná vtip, takhle to vypadá u nás v kanceláři, když se potkáváme s našimi klienty. Různorodosti oborů a činností jsme se nikdy nebáli. Díky tomu děláme práci, která nás fakt baví a nikdy se nenudíme.

Co vám můžeme slíbit

  • Fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci, jak už tu jednou padlo.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Mzda v 1. roce spolupráce HPP 35 – 45 000 Kč (poloviční úvazek = poloviční odměna)
  • 5  týdnů dovolené. Ale klidně víc, pokud svůj díl práce splníte s předstihem.

Co si slibujeme my od vás

  • Cit pro jazyk a zápal pro věc.
  • Tvorbu unikátních, čtivých a prostě super obsahů.
  • Základy SEO.
  • Organickou správu sociální sítě Facebook a LinkedIn.
  • Práci s jednoduchou grafikou.
  • Koordinaci obsahové strategie s klientem.
  • Časem také monitoring vlastního úsilí s pomocí Google Analytics a Collabim.

Co vás nejspíš právě teď napadá

Je to práce na celý úvazek?

Od října poloviční úvazek s postupným navyšováním dle dohody. 

Čeká mě výhradně jen psaní textů?

Rozhodně neočekáváme, že ráno zasednete nad klávesnici a příštích osm hodin budete vyhazovat jeden článek za druhým. To prostě nejde. Múza potřebuje svůj čas a copywriter je taky jenom člověk. Svěříme vám také například jednoduchou grafiku nebo vkládání textů na web. Zkrátka takové ty činnosti, u kterých nemusí hlava běžet na plné obrátky.

S kým budu spolupracovat?

Nejčastěji se správci sítí a s PPC specialisty, občas s tvůrci webů a s grafiky. Víceméně se ale dá říct, že dřív nebo později přijdete do řeči s každým členem týmu.

Jak se to má s prací a docházkou?

Máme interní dohodu, která velí, že každý z nás dorazí do kanceláře na ulici Traubova alespoň třikrát týdně (na full time) nebo dvakrát týdně (na part time). Pokusy o častější home office tu sice byly, ale neosvědčily se. Agentura je jako hodinky, když má fungovat, musí být všechna kolečka pod střechou.

Nechcete toho od juniora moc?

Copywriter není žádný pisálek. Copywriter je jazykově nadaná osoba s technickými znalostmi zákonitostí vyhledávačů, sociálních sítí, perfektními komunikačními schopnostmi a odvahou argumentovat. Pokud tohle všechno máte a zvládáte, budeme si rozumět a uděláme všechno pro to, abyste mohli růst a zlepšovat se.

Kdy bych mohl/a začít?

Čím dřív se dohodneme na nástupu, tím pohodovější to bude pro obě strany.

Tohle mě fakt zajímá! Co teď?

Zašlete pár odstavců o sobě na mail silvia@malamarketingova.cz. Uvítáme životopis, ukázky práce, takzvaný motivační dopis… však se jistě neucházíte o práci poprvé.

 

Poté se dohodneme na schůzce, potkáme se, dáme řeč.

Když se podaří a slovo dá slovo, můžete se těšit na práci snů. Fakt.

 

Jana Eckhardtová

9. 8. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

arin Novotná a Silvia Poláková: rozhovor LinkedIn a Sales Navigator Sales Navigator? Za málo peněz hodně muziky. V B2B nahradí cold calling, říká Silvia Poláková - Proč při správě klientských B2B účtů na LinkedInu používáme Sales Navigator, proč by nám byl k ničemu bez kvalitního a… přečíst článek
Poskládejte si ty nejefektivnější nástroje pro Accout Based Marketing Jak na Account Based Marketing v praxi - Co je Account Based Marketing, už víte. Jak ho ale uvést do praxe a jaké prostředky zvolit, aby byla vaše… přečíst článek
pomocí ABM lépe zacílíte na vhodné zákazníky Account Based Marketing: k čemu vám bude a jak na něj - Možná vám zkratka ABM nic neříká, určitě už jste na ni ale v marketingových vodách narazili. Takže o co jde… přečíst článek
marketingový plán zvládnete snadno i sami Jak na marketingový plán pro rok 2023 - Nový rok se blíží a je nejvyšší čas začít s přípravou marketingového plánu 2023. Nevíte, jak na to? My ano. přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.