Jsme Malá marketingová. Agentura se sídlem v Brně, která zastává B2B marketing pro malé a střední firmy z celé republiky. Vytváříme proveditelné a prospěšné marketingové strategie a následně je přivádíme k životu správou kampaní. Umíme PPC,  LinkedIn, SEO, umíme psát články, posty, emailing, weby…

A zrovna hledáme někoho, kdo UŽ UMÍ psát. Hotového copywritera s praxí minimálně 3 roky a zkušenostmi z B2B marketingu, zejména pak s Linkedinem.

Co vás čeká a nemine

  • Poradenství
  • Automatizace
  • Digitalizace
  • Strojírenství
  • Vzdělávání
  • A to ještě zdaleka není všechno!

Náš klientský “výběr z hroznů” je pestrý a nám to tak vyhovuje. Nikdy se nenudíme a vám můžeme slíbit totéž. Vaším úkolem bude psát především články, posty a maily. Protože, jak všichni víme, bez obsahu to nejde. A protože jste zkušený/á textař/ka zatáhneme vás do tvorby marketingové strategie a automatizačních činností. Budete styčnou osobou u klienta, takže budete mít všechny podstatné informace vždy po ruce.

Co my čekáme od vás

  • Copywriterské zkušenosti z prostředí B2B marketingu (zkušenosti textace pro Linkedin podmínkou)
  • Cit pro jazyk
  • Základní znalosti „copywriterského“ SEO
  • Pozitivní vztah k automatizačním nástrojům
  • Kladný vztah k lidem 🙂
  • Organizační schopnosti (vedení projektu)
  • Optimistickou povahu (škarohlídy v týmu nechceme)

Všechno ostatní vás naučíme. Dopřejeme vám detailní průpravu vším, co byste měl znát, abyste se v projektu cítil/a příjemně. Od “obyčejného” obsahu přes prodejní texty až po SEO náležitosti dobrého textu, včetně ovládání automatizovaných nástrojů.

Co se vám možná honí hlavou

Je to práce na celý úvazek?
V současné době hledáme textaře optimálně na půl úvazku na pracovní poměr. Všechno je o domluvě.

Jaká je odměna?
Nástupní plat na půl úvazku počítá s 22 500 Kč, po zkušební době 25 000 Kč.

S kým budu spolupracovat?
Nejčastěji se správci sítí a s PPC specialisty, později také s tvůrci webů a grafiky. Kdo tvoří základnu naší agentury? Mrkněte sem.

Čekáte, že budu jenom sedět a nepřetržitě psát, psát a psát?
Ne, protože víme, že to dost dobře nejde. Rozhodně ne dlouhodobě. A my chceme, abyste se u nás učili a zdokonalovali v psaní dlouho a hlavně rádi. Spolu s copywritingem na vás přehodíme některé více rutinní (nahrávání textů na weby), více různorodé (tvorba jednoduchoučké grafiky) činnosti a správu automatizovaných nástrojů. Zkrátka věci, které se musí udělat, ale zároveň to není žádná pruda ani otročina. U těch si odpočinete a naberete síly do dalšího psaní. A jednoduché vedení projektu, které vám umožní mít všechny informace o projektu pohromadě.

Jak se to má s prací a docházkou?
Ze začátku budeme vyžadovat vaši přítomnost v kanceláři na ulici Traubova v Brně. Jakmile se zaučíte a spolupráce bude fungovat, stačí být v kanceláři jeden den v týdnu a ostatní dny můžete pracovat z domu.

Kdy bych mohl/a začít?
Nepotřebujeme vás urgentně hned, ale když se v prosinci vyřídí administrativa a prvotní onboarding, můžete v lednu 2026 začít na ostro.

Co od nás můžete čekat

  • Fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Prima finanční ohodnocení.
  • 5 týdnů dovolené.

Co teď, pokud vás nabídka zaujala

Zašlete pár odstavců o sobě kolegyni Petře Benešové na mail petra@malamarketingova.cz. Životopis uvítáme. Přece jen je fajn vědět, s kým má člověk tu čest. Spíš než detailní přehled všech škol a kroužků, do kterých jste kdy chodili, nás ale zajímá: kdo jste, jaké máte zkušenosti, proč vás láká zrovna tato pozice, proč si myslíte, že byste se na ni hodili… A nezapomeňte připojit vaše textařské portfolio z Linkedin postů a článků na web.

Chcete být naší novou copy posilou? Motivujte nás textem.

Berte to tak, že jde o první a dost důležitou příležitost ukázat, co ve vás je.

Kolegyně vás podrobí “testu” v podobě pár copy úkolů. Pokud se ukáže, že máte potenciál, pozveme vás na ústní pohovor, kde zjistíme, jestli si vzájemně sedíme a jestli vám styl našeho fungování bude vyhovovat.

Ještě jednou v bodech

  • Hledáme zkušeného copywritera z B2B marketingu do Brna.
  • Preferujeme zkušenosti s tvorbou Linkedin obsahu a obsahu na weby.
  • Nabízíme spolupráce na půl úvazku (DPČ).
  • Požadujeme jeden den v týdnu přítomnost v brněnské kanceláři.
  • Zájem dejte najevo nejlépe mailem 🙂 na adresu petra@malamarketingova.cz.

Těšíme se na vás! 

Jana Eckhardtová

3. 11. 2025

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Vliv AI Overview, co nám bere a co my na to - Google AI Overviews významně ovlivňují SEO, návštěvnost webů, elektronický obchod a B2B segment – přinášejí zásadní posuny v tom, jak… přečíst článek
LinkedIn, e-mailing a telemarketing: silná trojka B2B akvize LinkedIn, e-mailing a telemarketing: silná trojka B2B akvizIe, která funguje - Staromódní? Ani náhodou. Tyto tři kanály – LinkedIn, e-mailing a telemarketing – tvoří dodnes nejúčinnější akviziční trio v B2B světě.… přečíst článek
Základy B2B SEO: Jak se prosadit v konkurenčním prostředí a nezbláznit se z toho Základy B2B SEO: Jak se prosadit v konkurenčním prostředí a nezbláznit se z toho - Pokud si myslíte, že SEO (Search Engine Optimization) je jenom o tom, aby váš web vyskočil na první stránce Google,… přečíst článek
Úspěšná marketingová kampaň v B2B? Bez obsahové strategie to nepůjde. Úspěšná marketingová kampaň v B2B? Bez obsahové strategie to nepůjde. - Když se řekne B2B marketing, většina lidí si představí nudné texty, které zabíjejí čas, a kampaně, co končí v zapomnění.… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.