Interim marketingový manažer – léčí bolavá místa firem
Je pro vaši firmu vhodný interim, externí / interní marketér nebo konzultant? Porovnejte s námi pro a proti jednotlivých pozic.
Je pro vaši firmu vhodný interim, externí / interní marketér nebo konzultant? Porovnejte s námi pro a proti jednotlivých pozic.
Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat potenciál.
Když organika, PPC, copywriting a LinkedIn nestačí, je potřeba přijít s něčím novým. Jaké nové marketingové služby v roce 2024 připravujeme?
Je totiž dobré mít základní směr, kterým nadcházející rok vyrazíte. Buďte ale flexibilní a nebojte se změn nebo experimentů. Inspirovat se můžete našimi šablonami.
PPC reklama může být důležitou součástí B2B komunikačního mixu. Abyste ji naplno využili, je důležité s ní promyšleně zacházet.
Říká se sto lidí, sto chutí. V marketingu máme chutě ale jenom dvě. Tedy aspoň tak jsem to za ta
V čem se liší nákupní proces v B2B od B2C? Proč je důležité nepřepálit start, neztrácet motivaci, zatnout zuby a prostě vydržet?
Lead Generation bude skvěle fungovat jen jako součást promyšleného B2B marketingového mixu. Nepodceňte i jeho další složky.
Máte plán marketingových aktivit a chcete vědět, co vám přinese? Vypočítejte si ho za pomoci této infografiky.
Rozšiřujete váš B2B marketingový mix o telemarketing a nejste si jistí, zda to zabere? Podívejte se na naši zkušenost.
Ne každá marketingová strategie, která se vám dostane pod ruku, odpovídá tomu, jak má podobný dokument skutečně vypadat. Jak se nespálit?
Čeho se naši klienti nejvíc bojí, pokud jde o B2B marketing? Je toho hodně, všechny jejich obavy ale umíme rozptýlit.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna