Webinářem k rychlejším obchodům? Jde to!
I nejzatvrzelejší zaklínači online prostoru přicházejí na chuť online prezentacím. B2B a služby nevyjímaje. Má pro vás smysl webinář?
I nejzatvrzelejší zaklínači online prostoru přicházejí na chuť online prezentacím. B2B a služby nevyjímaje. Má pro vás smysl webinář?
Zajímá vás, jak obchodovat na Amazonu, nejrychleji rostoucím online tržišti na světě? Přesně na tom tržišti, kde průměrná útrata uživatele šplhá k 1400 USD a kde je prodejní cena výrobků minimálně o 30 % vyšší než na českém trhu?!
Co můžete udělat proto, aby vaše texty byly nejen čtivé, ale také čtené? Dopřát jim něco málo (nebo spíš něco víc) optimalizace. Jak na SEO pro copywriting?
Malá marketingová agentura se sídlem v Brně s radostí přivítá 3 nové kolegyně na zkrácený úvazek 60 hodin měsíčně. Vítáme: Maminky, jimž
Víte, že marketing může odvádět 100% práci a stejně se vám může z vašeho pohledu “lepit smůla na paty”?
Sledovat trendy je jedna věc, účastnit se jich přímo je věc druhá. V B2B marketingu se pořád nabízí spousta možností, jak o sobě svým klientům můžete dát vědět. Které to jsou? Jak fungují? Co zabírá a co ne? O tom je tento článek.
Textace webu, články na blog, příspěvky na sociální sítě, newslettery i obyčejný mail klientovi… očekává se od vás větší než velké množství textu? A vy přitom se psaním bojujete? Hlavu vzhůru. I vy můžete zvládat psaní hravě a s radostí.
Nezasvěcení se nejspíš dočasně zděsili. Ale všichni, kteří už někdy o takřka legendárním školení copywritingu Pište jako pornomagnát slyšeli, pochopili. Někdo z Malé marketingové byl u Otty Bohuše! Tak jest. Po dvou vynucených covidích přesunech a měsících čekání jsem absolvovala Ottovu průpravu. Následky? Však o nich je tenhle článek.
Zbraň moderního obchodníka má název LinkedIn. Pokud se dobře používá, umí spoustu věcí urychlit a usnadnit. Ještě jste tomuto fenoménu nepodlehli? Možná byste nad tím měli popřemýšlet.
Rádi se bavíte? Drtivá většina lidí taky. Proto se nejspíš “zarazí” u příspěvku, který je rozesměje. Je radno být vtipný třeba na sítích, protože dobrý vtip může i skvěle prodávat. A přitom nic nestojí! Až na to úsilí ho vymyslet.
Na vše se musí jít s rozumem. I na úspory. Pokud teď provedete radikální škrty, zalezete do „nory“ a přestanete o sobě dávat vědět, brzy vás nahradí někdo jiný.
Když se díváte na sklenici s polovičním obsahem, vidíte sklenici zpola plnou nebo zpola prázdnou? Pokud patříte ke druhé skupině, přepněte na jiný kanál. Následující řádky nejsou pro vás. Jsou určeny těm, kterým je smrt z vyděšení vzdálená.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna