Vztah marketéra a obchodníka: Jak na spolupráci a jak to určitě nedělat
Marketéři a obchodníci spolu často bojují, ačkoliv jsou na jedné lodi. Nesvědčí to nikomu. Jak tyto vztahy narovnat a prospět tím jak oběma stranám, tak i firmě?
Toužíte po obsahu, který k vám přitáhne zákazníky, zaměstnance i pozornost vyhledávačů? Pomůžeme vám, aby lidé vaši značku znali. Zjistíme, jaké jsou potřeby vašich zákazníků a klientů, připravíme analýzu klíčových slov a publikační plán. Ověřené formáty obsahového marketingu skvěle fungují i v těch technicky nejnáročnějších oborech a firmách.
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zkrátka kolik potřebujete.
Zaplatíte pouze odpracovaný čas, získáte neomezené know-how.
Ze 100 % zákazníků oslovených prodejní nabídkou ihned nakoupí jen 1–5 % z nich. 20 % až po několikanásobném kontaktu. A celých 60 % z nich se na vás obrátí do jednoho roku. Zapište se do jejich povědomí. Budujte obsah!
Kreativním obsahem upoutáte pozornost co nejširšího publika, které by mohlo mít zájem o vaše produkty nebo služby.
Uvědomují si svoji potřebu. Hodnotí dostupné varianty. Poraďte jim, jaké potřeby jim pomůžete vyřešit. Typickým obsahem jsou rady, recenze a porovnávání.
Jsou odhodlaní koupit, ale zatím neví, u koho. Podpořte je v myšlence, že vaše služba nebo zboží jsou nejlepší a vy jste odborníci ve vaší oblasti. Ukažte jim, co máte oproti konkurenci navíc.
Z běžného zákazníka uděláte zákazníka loajálního, který se k vám vrací a doporučuje vás svým blízkým.
Chci důkaz místo slibů
Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.
Copywriter je váš parťák, na kterého se můžete spolehnout. Na základě vašeho marketingového plánu a slov, které v souvislosti s vaším podnikáním lidé vyhledávají, sestavuje Publikační plán – podklad tvorby veškerého obsahu napříč komunikačním mixem od blogu po sociální sítě. A potom už se pustí do obsahového marketingu – umí psát jazykem vašich zákazníků i vyhledávačových robotů.
Většinu času z naší kanceláře v Brně. Protože jenom vy a vaši kolegové jste studnicí originálních informací a řešení, které prodávají, je s vámi v pravidelném kontaktu dvakrát až čtyřikrát měsíčně na půl hodiny až hodinu, podle vaší domluvy. Ví, jak pracovat s AI, ale nepřeceňuje ji.
Natáčecí den pečlivě připravíme, zpracujeme scénář. Dostanete instrukce, jak se připravit, aby vše běželo jako po drátkách. Po natáčení se den věnujeme stříhání, grafice a titulkům. Dostanete minimálně 3 až 6 videí a 10 fotek, které vás budou prezentovat na webu i sociálních sítích.
Dáváme přednost pouze dlouhodobým spolupracím, kde příprava článku, případové studie či microsite vychází cca na 3–4 hodiny práce a tvorba postu na sociální sítě cca na 1,25 hod i s grafikou. Videa spolu s přípravou scénáře a postprodukcí nachystáme za 4–6 000 Kč dle délky trvání.
Tvořte smysluplný obsah, a to i v těch nejobtížnějších fázích byznysu. Pro své stávající a budoucí zákazníky, zaměstnance i vyhledávače. Přitáhněte pozornost, získejte důvěru a loajalitu, prodávejte.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Marketéři a obchodníci spolu často bojují, ačkoliv jsou na jedné lodi. Nesvědčí to nikomu. Jak tyto vztahy narovnat a prospět tím jak oběma stranám, tak i firmě?
A k webináři ještě jednou. Tentokrát teorie mixnutá s léty zkušeností. Pojďme si posvítit na to, co kdo vlastně dělá, za co je zodpovědný a jak by měla vypadat ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem.
Aneb: Jak jsme si skvěle a věcně popovídali s účastníky našeho webináře: Marketing vs. obchod: Spojenci nebo rivalové?
V online světě tvrdě bojujeme o pozornost. Ještě jste nezačali využívat video obsah ve své marketingové strategii? Je na čase to změnit.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna