Obsahový plán pro zákazníky i vyhledávače

Texty

  • články 
  • případové studie
  • rozhovory
  • příspěvky pro Facebook
  • posty na LinkedIn
  • posty na Instagram
  • microsite 
  • scénáře pro telemarketing
  • scénáře pro webináře
  • scénáře pro videa
  • SMS
  • emailing
  • tiskoviny
  • osobní dopisy
  • akviziční zprávy
  • claimy, slogany

Video a fotografie

  • dynamické brandové video 1–1,5 minuta 
  • informační a vzdělávací video 3–5 minut
  • rozhovory cca 25–35 minut
  • použití na web, sociální sítě
  • tvorba scénářů k videím
  • znělka (jingle)
  • grafika
  • titulky
  • 1 natáčecí den = 3–6 videí + sada 10 fotografií

SEO / optimalizace pro vyhledávače

  • analýza klíčových slov
  • analýza současného stavu webu
  • úpravy webu dle SEO
  • publikační plán k posílení pozic ve vyhledávačích
  • texty a videa v souladu se SEO
manažer

Ze 100 % zákazníků oslovených prodejní nabídkou ihned nakoupí jen 1–5 % z nich. 20 % až po několikanásobném kontaktu. A celých 60 % z nich se na vás obrátí do jednoho roku. Zapište se do jejich povědomí. Budujte obsah!

Proč tvořit obsah?

Zaujmete ty, kteří vás zatím neznají

Kreativním obsahem upoutáte pozornost co nejširšího publika, které by mohlo mít zájem o vaše produkty nebo služby.

Vzbudíte zájem a důvěru u váhajících

Uvědomují si svoji potřebu. Hodnotí dostupné varianty. Poraďte jim, jaké potřeby jim pomůžete vyřešit. Typickým obsahem jsou rady, recenze a porovnávání.

Podpoříte prodej

Jsou odhodlaní koupit, ale zatím neví, u koho. Podpořte je v myšlence, že vaše služba nebo zboží jsou nejlepší a vy jste odborníci ve vaší oblasti. Ukažte jim, co máte oproti konkurenci navíc.

Utužujete vztahy

Z běžného zákazníka uděláte zákazníka loajálního, který se k vám vrací a doporučuje vás svým blízkým.

Chci důkaz místo slibů

Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.

Kdo je copywriter?

Copywriter je váš parťák, na kterého se můžete spolehnout. Na základě vašeho marketingového plánu a slov, které v souvislosti s vaším podnikáním lidé vyhledávají, sestavuje Publikační plán – podklad tvorby veškerého obsahu napříč komunikačním mixem od blogu po sociální sítě. A potom už se pustí do obsahového marketingu – umí psát jazykem vašich zákazníků i vyhledávačových robotů.

Jak copywriter pracuje?

Většinu času z naší kanceláře v Brně. Protože jenom vy a vaši kolegové jste studnicí originálních informací a řešení, které prodávají, je s vámi v pravidelném kontaktu dvakrát až čtyřikrát měsíčně na půl hodiny až hodinu, podle vaší domluvy. Ví, jak pracovat s AI, ale nepřeceňuje ji.

Jak vzniká video a fotografie?

Natáčecí den pečlivě připravíme, zpracujeme scénář. Dostanete instrukce, jak se připravit, aby vše běželo jako po drátkách. Po natáčení se den věnujeme stříhání, grafice a titulkům. Dostanete minimálně 3 až 6 videí a 10 fotek, které vás budou prezentovat na webu i sociálních sítích.

Jak dlouho to trvá a kolik to celé stojí?

Dáváme přednost pouze dlouhodobým spolupracím, kde příprava článku, případové studie či microsite vychází cca na 3–4 hodiny práce a tvorba postu na sociální sítě cca na 1,25 hod i s grafikou. Videa spolu s přípravou scénáře a postprodukcí nachystáme za 4–6 000 Kč dle délky trvání.

Objednávka obsahového marketingu

Tvořte smysluplný obsah, a to i v těch nejobtížnějších fázích byznysu. Pro své stávající a budoucí zákazníky, zaměstnance i vyhledávače. Přitáhněte pozornost, získejte důvěru a loajalitu, prodávejte.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.