Naše Malá marketingová agentura v centru Brna se pomalu, ale jistě rozrůstá do čím dál větších rozměrů. Aby nám to tady nepřerostlo přes hlavu, hledáme někoho, kdo se s úsměvem a profesionalitou postará o marketingové strategie našich klientů a o nás bude pečovat jako o vlastní.
Kdo jsem já
Marketing je mým denním chlebem už víc jak 10 let. Před několika lety jsem založila marketingovou agenturu, která pomáhá klientům z celé řady odvětví.
Práce přibývá a přibývá a já jsem došla k závěru, že bych chtěla předat štafetu dál. Svou energii chci věnovat především aktivnímu obchodu, personalistice, tvorbě nových produktů a strategii firmy. Ráda bych předala agendu péče o současné klienty, koordinaci marketingových aktivit a řízení svého týmu někomu
- zodpovědnému,
- zkušenému,
- zatraceně organizačně schopnému.
Celou věčnost jsem přemýšlela, jak tuto pozici nazvat. Koho vlastně K-O-N-K-R-É-T-N-Ě hledám? 👇
Člověka se smyslem pro humor a zodpovědnost, někoho, kdo má rád pestrou, organizační, strategickou a komunikativní práci. Přesný název pozice jsem ještě nenalezla, ale nejblíže k ní má z klasické terminologie:
Marketing manažer pro klíčové zákazníky
Co BUDE Tvou náplní práce:
- Péče o současné zákazníky, kteří do našich rukou svěřili své marketingové aktivity – komunikuješ s klientem, komunikuješ s klientem a… k-o-m-u-n-i-k-u-j-e-š s klientem, vyhodnocuješ, reportuješ dovnitř i ven, navrhuješ zlepšení, rozšiřuješ spolupráci.
- Vedení týmu 8 kolegů – rozdáváš úkoly, dohlížíš na výsledky, navrhuješ zlepšení, vedeš porady.
- Příprava podkladů pro fakturaci každý měsíc.
- Příprava reportu.
Co NEBUDE Tvou náplní práce:
- Aktivní obchod – budeš pouze hýčkat naše klienty a rozvíjet s nimi spolupráci.
- Personalistika, office a podobné.
- Strategie firmy – která pro Tebe ovšem nebude žádné tabu. Budeš se na ní podílet.
Čím si nás získáš:
- Hlavní marketingové kanály máš v malíku (SEO, Copy, PPC, Facebook, Instagram, Linkedin) – máš s nimi osobní zkušenost – víš, jaký nástroj funguje, co je dobrý a co špatný výsledek, měl/a bys umět interpretovat výsledky – zkrátka máš ve všem jasno a víš, co chceš.
- Pohledem “svrchu” – vidíš klienta/firmu jako subjekt s určitými parametry, které bereš v úvahu i v rámci marketingu
- Praxí minimálně 4 – 5 let – z toho minimálně 2 roky zkušenost s vedením týmu.
- Zodpovědností (za sebe, svůj tým i klienty) – máme rádi, když vše šlape a každý ví, kde je jeho místo.
- Upřímností (k sobě, k nám i ke klientům) – i když se po cestě něco zasekne, jsme pro upřímnost a fér hru.
- Empatií – umíš se vcítit do pocitů kolegů i klientů (víme, že každý člověk má spoustu i jiných povinností, proto je vhodné člověka vidět celistvě – nehledíme jen na dobré výsledky).
- Asertivitou – umíš si sjednat respekt – v týmu i u klientů.
Čím si MY získáme TEBE:
- Zajímavou pozicí – u nás se nudit nebudeš – nabízíme ti pestrou, ucelenou a zodpovědnou pozici, kde uplatníš své marketingové zkušenosti, organizační talent i schopnost pracovat s lidmi (ano, zejména tu:-).
- Možností růstu ve zvolených oblastech (do šířky i do výšky:-)).
- Možností dosáhnout až na samý vrchol – pokud budeš v budoucnu stát o post jednatele, je tvůj.
- Pohodou na pracovišti – dobrý kolektiv, příjemné pracovní místo v centru Brna, láska k dětem i ke zvířátkům – to je to, co nás tu spojuje. Alfou a omegou je férovost a upřímnost a hledáme někoho, kdo bude naladěn na stejnou notu jako my.
- Flexibilní pracovní dobou – po zapracování 3 dny v kanceláři 2 dny doma.
- Velmi slušným ohodnocením.
- Dobrým zacházením 🙂 – máme na pracovišti pohodu a klid a rádi bychom, aby to tak i zůstalo.
Termín nástupu není stanoven. Chceme vybrat dobře a na velmi dlouhou spolupráci – až si budou obě strany naprosto jisté, že je to to pravé ořechové, domluvíme se na zahájení spolupráce.
Nicméně Tě/Vás opravdu chceme a potřebujeme! Ted” nebo za nějaký čas.
Pošlete mi pár slov o sobě a váš životopis na e-mail: jana@malamarketingova.cz
Těším se na Tebe/Vás.
Jana