Naše Malá marketingová agentura v centru Brna se pomalu, ale jistě rozrůstá do čím dál větších rozměrů. Aby nám to tady nepřerostlo přes hlavu, hledáme někoho, kdo se s úsměvem a profesionalitou postará o marketingové strategie našich klientů a o nás bude pečovat jako o vlastní.

Kdo jsem já

Marketing je mým denním chlebem už víc jak 10 let. Před několika lety jsem založila marketingovou agenturu, která pomáhá klientům z celé řady odvětví.

Práce přibývá a přibývá a já jsem došla k závěru, že bych chtěla předat štafetu dál. Svou energii chci věnovat především aktivnímu obchodu, personalistice, tvorbě nových produktů a strategii firmy. Ráda bych předala agendu péče o současné klienty, koordinaci marketingových aktivit a řízení svého týmu někomu

  • zodpovědnému,
  • zkušenému,
  • zatraceně organizačně schopnému.

Celou věčnost jsem přemýšlela, jak tuto pozici nazvat. Koho vlastně K-O-N-K-R-É-T-N-Ě hledám? 👇

Člověka se smyslem pro humor a zodpovědnost, někoho, kdo má rád pestrou, organizační, strategickou a komunikativní práci. Přesný název pozice jsem ještě nenalezla, ale nejblíže k ní má z klasické terminologie:

        Marketing manažer pro klíčové zákazníky

Co BUDE Tvou náplní práce:

  • Péče o současné zákazníky, kteří do našich rukou svěřili své marketingové aktivity – komunikuješ s klientem, komunikuješ s klientem a… k-o-m-u-n-i-k-u-j-e-š s klientem, vyhodnocuješ, reportuješ dovnitř i ven, navrhuješ zlepšení, rozšiřuješ spolupráci.
  • Vedení týmu 8 kolegů – rozdáváš úkoly, dohlížíš na výsledky, navrhuješ zlepšení, vedeš porady.
  • Příprava podkladů pro fakturaci každý měsíc.
  • Příprava reportu.

Co NEBUDE Tvou náplní práce:

  • Aktivní obchod – budeš pouze hýčkat naše klienty a rozvíjet s nimi spolupráci.
  • Personalistika, office a podobné.
  • Strategie firmy – která pro Tebe ovšem nebude žádné tabu.  Budeš se na ní podílet.

Čím si nás získáš:

  • Hlavní marketingové kanály máš v malíku (SEO, Copy, PPC, Facebook, Instagram, Linkedin) – máš s nimi osobní zkušenost – víš, jaký nástroj funguje, co je dobrý a co špatný výsledek, měl/a bys umět interpretovat výsledky – zkrátka máš ve všem jasno a víš, co chceš.
  • Pohledem “svrchu” – vidíš klienta/firmu jako subjekt s určitými parametry, které bereš v úvahu i v rámci marketingu
  • Praxí minimálně 4 – 5 let – z toho minimálně 2 roky zkušenost s vedením týmu.
  • Zodpovědností (za sebe, svůj tým i klienty) – máme rádi, když vše šlape a každý ví, kde je jeho místo.
  • Upřímností (k sobě, k nám i ke klientům) – i když se po cestě něco zasekne, jsme pro upřímnost a fér hru.
  • Empatií – umíš se vcítit do pocitů kolegů i klientů (víme, že každý člověk má spoustu i jiných povinností, proto je vhodné člověka vidět celistvě – nehledíme jen na dobré výsledky).
  • Asertivitou – umíš si sjednat respekt – v týmu i u klientů.

Čím si MY získáme TEBE:

  • Zajímavou pozicí – u nás se nudit nebudeš – nabízíme ti pestrou, ucelenou a zodpovědnou pozici, kde uplatníš své marketingové zkušenosti, organizační talent i schopnost pracovat s lidmi (ano, zejména tu:-).
  • Možností růstu ve zvolených oblastech (do šířky i do výšky:-)).
  • Možností dosáhnout až na samý vrchol – pokud budeš v budoucnu stát o post jednatele, je tvůj.
  • Pohodou na pracovišti – dobrý kolektiv, příjemné pracovní místo v centru Brna, láska k dětem i ke zvířátkům – to je to, co nás tu spojuje. Alfou a omegou je férovost a upřímnost a hledáme někoho, kdo bude naladěn na stejnou notu jako my.
  • Flexibilní pracovní dobou – po zapracování 3 dny v kanceláři 2 dny doma.
  • Velmi slušným ohodnocením.
  • Dobrým zacházením 🙂 – máme na pracovišti pohodu a klid a rádi bychom, aby to tak i zůstalo.

Termín nástupu není stanoven. Chceme vybrat dobře a na velmi dlouhou spolupráci –   až si budou obě strany naprosto jisté, že je to to pravé ořechové, domluvíme se na zahájení spolupráce.

Nicméně Tě/Vás opravdu chceme a potřebujeme! Ted” nebo za nějaký čas.

Pošlete mi pár slov o sobě a váš životopis na e-mail: jana@malamarketingova.cz

Těším se na Tebe/Vás.

Jana

Jana Eckhardtová

23. 9. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

AI copywriter AI copywriter jako budoucnost textařiny? Rychlý, přesný, ale… - AI copywriter (chatbot) vám při tvorbě textů může hodně pomoc, ale má své mouchy. Co ještě potřebujete k tomu, aby… přečíst článek
Doplňte váš komunikační mix o direct mail Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu - Osobním dopisům ještě neodzvonilo. Přidejte je do vašeho komunikačního mixu a zkuste zaujmout i ty, kteří upřednostňují starý dobrý papír. přečíst článek
Doplňte LinkedIn nestačí. Vytěžte i další komunikační kanály - LinkedIn už jste vytěžili a další zakázky nepřicházejí? V B2B obchodě fungují i další komunikační kanály. Dejte jim šanci. přečíst článek
arin Novotná a Silvia Poláková: rozhovor LinkedIn a Sales Navigator Sales Navigator? Za málo peněz hodně muziky. V B2B nahradí cold calling, říká Silvia Poláková - Proč při správě klientských B2B účtů na LinkedInu používáme Sales Navigator, proč by nám byl k ničemu bez kvalitního a… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.