Školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu

  • Naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.
  • Pohodlně si sjednávejte obchodní schůzky přímo na síti.
  • Vytvořte si dokonalý obchodní profil.
  • Napojte první kontakty a odbrzděte svůj byznys.
  • Vytvořte kritéria pro obchodování (filtry a klíčová slova).
  • Vylaďte připojovací zprávu, na niž reaguje průměrně 30 % oslovených.
  • Přichystejte návrh pro osobní setkání, která přinese 5 % přímých jednání.
  • Nachystejte export kontaktů pro dotažení obchodu do konce.
  • Zjistěte, co funguje a na co byste si měli dát velký pozor.
  • Pro rekapitulaci je pro vás připravena e-kniha Obchoduj na Linkedinu.

Otázky a jenom otázky

Jaký je přesný harmonogram školení?

  • 9:00 – 10:00 – Hvězdný osobní profil – vytvoříte si registraci a vyšperkujete osobní profil až do úvrovně Hvězdy. Vytvoříte si líbivé url a odkážete na něj z e-mailu i z webu.
  • 10:00  – 10:30 – Připojení prvních kontaktů – pozvete první osoby ke spojení nebo importujete kontakty ze CRM systému. Připojíte se ke skupinám, které slibují úspěch a seznámíte se s limity LinkedInu.
  • 10:30 – 10:45 přestávka
  • 10:45 – 12:00  Kritéria pro obchodování – dozvíte se zásadní strategii, která vám pomůže oslovit pouze konkrétní osoby, u kterých je nejvyšší pravděpodobnost spolupráce.
  • 12:00 – 13:15 Oběd
  • 13:15 – 14:15 Budování obchodní sítě – rozhodnete se pro využití standardních či prémiových účtů. Naučíte se střílet ostrými náboji při nastavení cílených filtrů od Aše až po Jablunkov. Co vám k ničemu nepomůže a z čeho vytěžit maximum.
  • 14:15 – 14:30 Přestávka
  • 14:30 – 15:30 Připojovací a obchodní zprávy – naformulujete připojovací a obchodní zprávy, které povedou k nejlepším výsledkům. Oslovíte první stovky cílených kontaktů a rozešlete první obchodní zprávy.
  • 15:30 – 16:00  LinkedIn na 100% – pokud to myslíte opravdu vážně, vymáčknete z LinkedInu maximum. Využijete exportu kontaktů, oslovíte je opakovaně a začnete budovat osobní brand.
  • 16:00 – 17:00 Tipy z praxe a diskuse

Jaké materiály si ze školení odnesu?

E-knihu Obchoduj na Linkedinu a prezentaci s poznámkami.

Kde se školení koná?

Marketingové školení se koná přímo u vás ve firmě nebo v naší útulné brněnské kanceláři.

Co na školení budu potřebovat?

Přineste si pouze počítač, vše ostatní pro vás nachystáme!

Kdo školení vede?

Marketérka a zakladatelka Malé marketingové Jana Eckhardtová.

Jaký je maximální počet účastníků?

Nejlepší výsledky máme se skupinkou 6, max. 8 osob. Ale může vás být samozřejmě i méně!

Kde si vás mohu prověřit?

Podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením. Probrouzdejte našimi návody, šablonami a e-knihami, které jsme na základě svých zkušeností vydali pro ty, kteří se chtějí s marketingem popasovat sami.

Kolik stojí jednodenní marketingové školení?

Jednodenní školení online marketingu:  Obchoduj na Linkedinu, včetně školicích materiálů, prezentace, e-knihy a občerstvení stojí 10.000 Kč + cestovné 5 Kč/km.

K ceně připočtěte DPH 21 %.

Jaký je nejbližší volný termín školení?

Ve většině případů jsme schopny váš tým proškolit do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

Školení: Obchoduj na LinedInu

+ E-book: Obchoduj na LinkedInu

termín není vypsán, lze objednat uzavřené firemní školení

od 9:00 – 15:00 (včetně oběda)

Traubova 12, Brno
Lektor: Jana Eckhardtová
Maximálně 4 účastníci

2 500 Kč

+ 21% DPH 525 Kč

koupit

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.