Webinář: Zákazník až na druhém místě

Jak poznat na první dobrou firmu, která nebude mít dlouhého trvání? Jednoduše – když přijde negativní zpětná vazba od zákazníka, firma neudělá vůbec nic. Neřeší ji. Nijak! 

A přitom je právě feedback od zákazníka cenný zdroj informací, který posune kvalitu vašeho výrobku nebo služby o pořádný kus dál. Tedy když připomínce někdo věnuje pozornost.

 

Zákazníci firmy často obtěžují

Péče o vztahy se zákazníky je i v dnešní době velkou bolestí českého podnikání. Až na pár výjimek tu stále chybí touha sloužit, vyjít vstříc potřebám a přáním zákazníků a projevovat opravdový zájem. A kdyby to byla jen lhostejnost… ale zákazníci některé firmy dokonce obtěžují.

A to je dobrá zpráva pro vás!

 

„Když si stěžujete na své zákazníky, tak tím v podstatě říkáte, že neumíte vést firmu.“ 

Bára Rektorová česká podnikatelka 1981–2019

 

Potřebujete alespoň jednu ze tří konkurenčních výhod

Cesta k úspěšnému businessu není zas tak křivolaká. Potřebujete „jen“ alespoň jednu ze tří věcí: unikátní produkt (což je v dnešní době vzácnost), konkurovat nižší cenou (dramaticky nižší a to při srovnatelné kvalitě) nebo budovat nadstandardní vztahy se zákazníkem (při průměrném produktu za průměrnou cenu.)

 

Buďte mezi (slepými) firmami, které na zákazníka nedbají, králem! 

 

„Zákazníci, stejně jako srdce, jdou tam, kde si jich váží.“

Michael Leboeuf americký spisovatel 1942

 

Poučte se z chyb ostatních a udělejte z péče o zákazníka středobod vašeho podnikání

O čem budeme 60 + 30 minut diskutovat?

  • Jak péči o zákazníka proměnit v konkurenční výhodu.
  • Jak si prostřednictvím komunikace vybudovat se zákazníkem trvalý vztah.
  • Jak si vybudovat důvěru zákazníků a udržet si ji.
  • Jak zjistit, co zákazníci skutečně chtějí a zda jim to nabízíte.
  • Proč myslet na to, že zákazník = člověk.
  • A jak udělat z nákupu zážitek.
  • Jak řešit negativní zpětnou vazbu a využít ji jako příležitost.
  • Jak vůbec rozpoznat signály, které nespokojení zákazníci vysílají a co s tím.
  • Jak komunikovat se zákazníky, kteří odešli a dostat je zpět?
  • Proč a jak evidovat komunikaci se zákazníkem.
  • Jakým způsobem začlenit zákaznickou péči do procesů firmy.
  • A kolik času a peněz stojí péče o zákazníka?

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Kdy?

Kdykoli – záznam webináře si můžete pustit na Youtube.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

 

Podívejte se na záznam webináře 

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.