E-mailing

Nemusíte být zrovna králi dedukce, aby vám došlo, že e-mailing využívá jako hlavní nástroj komunikace email. Máte-li databázi, můžete posílat. Více či méně komerční zprávy, to už je na vás. 

Mail můžete využít k tomu, abyste uživatele v databázi upozornili, že zrovna máte velmi příjemné slevy, výhodné balíčky, že toto a ono zboží právě doprodáváte a už v žádném případě nebude. Nebo že ta či ona nabídka má časové omezení, které není radno promeškat. 

Také ho můžete požádat o recenzi nebude mu popřát k narozeninám. V marketingu se meze fantazii opravdu nekladou – to už jste si možná všimli. 

Obecně platí, že čím víc personalizovaný a čím víc interaktivní e-mailing je, tím lépe. 

Jen pozor na to, aby byla vaše databáze “košer” – aby v ní byli jen ti, kteří souhlasí s tím, že je v databázi vedete.

Nenechte se ukolébat řečmi, že ochranu údajů nikdo neřeší. O strašáku jménem GDPR jste už určitě slyšeli. Lidé jsou různí a jsou i různě hákliví na své soukromí. Nezatápějte zbytečně sami sobě pod kotlem.