
Nebojte se uspět!
Víte, že marketing může odvádět 100% práci a stejně se vám může z vašeho pohledu “lepit smůla na paty”?
Víte, že marketing může odvádět 100% práci a stejně se vám může z vašeho pohledu “lepit smůla na paty”?
Sledovat trendy je jedna věc, účastnit se jich přímo je věc druhá. V B2B marketingu se pořád nabízí spousta možností, jak o sobě svým klientům můžete dát vědět. Které to jsou? Jak fungují? Co zabírá a co ne? O tom je tento článek.
Textace webu, články na blog, příspěvky na sociální sítě, newslettery i obyčejný mail klientovi… očekává se od vás nemalé množství textu? A bojujete se psaním? Máme pro vás tipy, jak zvládat psaní hravěji.
Nezasvěcení se nejspíš dočasně zděsili. Ale všichni, kteří už někdy o takřka legendárním školení copywritingu Pište jako pornomagnát slyšeli, pochopili. Někdo z Malé marketingové byl u Otty Bohuše! Tak jest. Po dvou vynucených covidích přesunech a měsících čekání jsem absolvovala Ottovu průpravu. Následky? Však o nich je tenhle článek.
Malá marketingová agentura se sídlem v Brně s radostí přivítá novou kolegyni či kolegu na celý úvazek. Kdo jsme Jsme Malá marketingová.
Zbraň moderního obchodníka má název LinkedIn. Pokud se dobře používá, umí spoustu věcí urychlit a usnadnit. Ještě jste tomuto fenoménu nepodlehli? Možná byste nad tím měli popřemýšlet.
Rádi se bavíte? Drtivá většina lidí taky. Proto se nejspíš “zarazí” u příspěvku, který je rozesměje. Je radno být vtipný třeba na sítích, protože dobrý vtip může i skvěle prodávat. A přitom nic nestojí! Až na to úsilí ho vymyslet.
Na vše se musí jít s rozumem. I na úspory. Pokud teď provedete radikální škrty, zalezete do „nory“ a přestanete o sobě dávat vědět, brzy vás nahradí někdo jiný.
Když se díváte na sklenici s polovičním obsahem, vidíte sklenici zpola plnou nebo zpola prázdnou? Pokud patříte ke druhé skupině, přepněte na jiný kanál. Následující řádky nejsou pro vás. Jsou určeny těm, kterým je smrt z vyděšení vzdálená.
Strategii a cíle umíme vymyslet lusknutím prstu. Klidně i několik za den. Ale cíle dosáhnout, to už chce panečku odvahu. A vytrvalost.
Víte, že marketing malých firem založený na tvrzení „musíme expandovat, ale musíme šetřit“ z vás ve finále vytáhne dvakrát více financí než rozhodnutí „musíme expandovat, tak musíme investovat“?
HELPLIST 52 – tahák pro výpočet potenciálu a možných výsledků v 52 kanálech komunikačního mixu. Přijde vhod, až budete příště váhat, který komunikační kanál zvolit. Zaměřeno na online i offline prostředí. Pro marketéry i vedení malých a středních firem.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.
marketingový
manažer
Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.
marketingové
minutky
5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.
marketingová
školení
Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna