Jak je to skutečně se zákazem navolávání?
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
Jedním profilem oslovíme na LinkedIn cca 400 vybraných osob (podle oboru, lokality, profese, velikosti…) za měsíc.
30–40 % z nich spojení přijme a 5–10 % z připojených reaguje na vaše představení dotazem. Pracujeme automatizovaně v režimu 24/7. Budujeme síť kontaktů, kterou chcete a která je s vámi stále ve spojení.
Ve vaší pečlivě budované „bublině“ sdílíme pravidelně profesní informace, výsledky, řešení, úspěchy a vyvoláváme tak zájem o vaše produkty/služby.
Jak na LinkedIn sdílíme obsah? Formou postů, článků, infografiky, fotografií, zpravodaje a také zvaním a organizací online i živých akcí, které přináší ty nejlepší obchodní výsledky.
Obchodník je s námi v pravidelném kontaktu a přebírá odpovědnost za dotažení obchodu z akvizičních aktivit, obsahu a online či živých akcí.
Jeho hlavním úkolem je nový lead (potencionálního zákazníka) zachytit a přetvořit v kontrakt / novou zakázku. Předem říkáme, že bez spolupráce obchodníků to nepůjde.
Ušetřete hodiny času stráveného telefonováním na „studené“ kontakty a investujte energii tam, kde budujete dlouhodobý zájem o vaše služby a produkty.
Zapojte online obchodníky
a vytěžte další obchodní kanál, který je vám k dispozici 24/7.
Akviziční činnost dvou online obchodníků při oslovení 800 vybraných osob stojí od 10–13 000 Kč za měsíc. Tvorba, plánování a realizace obsahu alespoň dvakrát týdně přijde cca na 10 000 Kč za měsíc. A organizace webináře, zvaní cílových osob a vytvoření prostoru pro kontrakt stojí cca 8 000 Kč za 2 až 3 měsíce. Suma sumárum poskytujeme dva online obchodníky za
25 000 Kč měsíčně + DPH.
Na LinkedInu není dostatečně velká cílová skupina (minimum je 10 000 osob z cílových filtrů). Většinou se to týká lidí z neziskových organizací, některých zdravotnických pozic a nižšího managementu nebo velmi úzké niky na trhu. Další riziko představuje velká prodleva mezi poptávkou a reakcí obchodníka. Problém je, pokud obchodník nespolupracuje, nevytěžuje kontakty a nedodává podklady.
Spolupracujete s námi při výběru cílových filtrů a jejich odsouhlasení.
Váš obchodník vyřizuje dotazy a komentáře od cílových osob na LinkedInu.
Přebíráte kontakty, vytěžujete je a zaznamenáváte výsledky do CRM. Poskytujete podklady pro obsah (posty, články, akce).
Účastníte se reportu.
To vše každý měsíc – v hodinách to představuje cca 2 hodiny týdně.
Ve většině případů zahajujeme spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.
Zapojte nejlepší nástroj pro získávání nových leadů, který současný B2B marketing nabízí. Vytvořte si LinkedIn obchodíky a vymáčkněte z LinkedIn další poptávky měsíčně. Doma i v zahraničí. Poměr cena/výkon je v současné době více než příznivá.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
Jsou vaši zákazníci na internetu? Určitě ano. A děláte SEO? Počkejte, pokud jste B2B firma, zkusíme si zavěštit a odpovědět za vás: Ne? Něco jste zkoušeli, ale nemělo to efekt? Něco pro vás jednou dělali externisti, ale nebyli jste spokojeni?
Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné
Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro další aktivity.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna