Jak je to skutečně se zákazem navolávání?
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
Toužíte po obsahu, který k vám přitáhne zákazníky, zaměstnance i pozornost vyhledávačů? Pomůžeme vám, aby lidé vaši značku znali. Zjistíme, jaké jsou potřeby vašich zákazníků a klientů, připravíme analýzu klíčových slov a publikační plán. Ověřené formáty obsahového marketingu skvěle fungují i v těch technicky nejnáročnějších oborech a firmách.
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zkrátka kolik potřebujete.
Zaplatíte pouze odpracovaný čas, získáte neomezené know-how.
Ze 100 % zákazníků oslovených prodejní nabídkou ihned nakoupí jen 1–5 % z nich. 20 % až po několikanásobném kontaktu. A celých 60 % z nich se na vás obrátí do jednoho roku. Zapište se do jejich povědomí. Budujte obsah!
Kreativním obsahem upoutáte pozornost co nejširšího publika, které by mohlo mít zájem o vaše produkty nebo služby.
Uvědomují si svoji potřebu. Hodnotí dostupné varianty. Poraďte jim, jaké potřeby jim pomůžete vyřešit. Typickým obsahem jsou rady, recenze a porovnávání.
Jsou odhodlaní koupit, ale zatím neví, u koho. Podpořte je v myšlence, že vaše služba nebo zboží jsou nejlepší a vy jste odborníci ve vaší oblasti. Ukažte jim, co máte oproti konkurenci navíc.
Z běžného zákazníka uděláte zákazníka loajálního, který se k vám vrací a doporučuje vás svým blízkým.
Chci důkaz místo slibů
Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.
Copywriter je váš parťák, na kterého se můžete spolehnout. Na základě vašeho marketingového plánu a slov, které v souvislosti s vaším podnikáním lidé vyhledávají, sestavuje Publikační plán – podklad tvorby veškerého obsahu napříč komunikačním mixem od blogu po sociální sítě. A potom už se pustí do obsahového marketingu – umí psát jazykem vašich zákazníků i vyhledávačových robotů.
Většinu času z naší kanceláře v Brně. Protože jenom vy a vaši kolegové jste studnicí originálních informací a řešení, které prodávají, je s vámi v pravidelném kontaktu dvakrát až čtyřikrát měsíčně na půl hodiny až hodinu, podle vaší domluvy. Ví, jak pracovat s AI, ale nepřeceňuje ji.
Natáčecí den pečlivě připravíme, zpracujeme scénář. Dostanete instrukce, jak se připravit, aby vše běželo jako po drátkách. Po natáčení se den věnujeme stříhání, grafice a titulkům. Dostanete minimálně 3 až 6 videí a 10 fotek, které vás budou prezentovat na webu i sociálních sítích.
Dáváme přednost pouze dlouhodobým spolupracím, kde příprava článku, případové studie či microsite vychází cca na 3–4 hodiny práce a tvorba postu na sociální sítě cca na 1,25 hod i s grafikou. Videa spolu s přípravou scénáře a postprodukcí nachystáme za 4–6 000 Kč dle délky trvání.
Tvořte smysluplný obsah, a to i v těch nejobtížnějších fázích byznysu. Pro své stávající a budoucí zákazníky, zaměstnance i vyhledávače. Přitáhněte pozornost, získejte důvěru a loajalitu, prodávejte.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
Jsou vaši zákazníci na internetu? Určitě ano. A děláte SEO? Počkejte, pokud jste B2B firma, zkusíme si zavěštit a odpovědět za vás: Ne? Něco jste zkoušeli, ale nemělo to efekt? Něco pro vás jednou dělali externisti, ale nebyli jste spokojeni?
Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné
Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro další aktivity.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna