Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, ale o marketing se staráme firmám z celé republiky, sem tam i společnostem ze zahraničí. Vytváříme marketingové strategie, které mají hlavu, patu, smysl i výsledky. Ať už jde o PPC reklamy, kampaně na sociálních sítích… nebo třeba o OBSAH, samozřejmě.

Právě teď hledáme někoho, kdo umí obsah tvořit a ideálně i vymýšlet. Někoho, kdo se nebojí, umí se vyptat na první i poslední, obstarat si podklady a pak to všechno přetavit v úderný text.

Takový, který řekne, co říct má.

Takový, který má správně háčky, čárky, tečky, H1, H2, H3 i odstavce.

Takový, který mají vyhledávače rády, protože autor zná, chápe a používá SEO náležitosti.

Co z toho plyne?

Nemusíte být Michelle Losekoot, ale ani nemůžete být úplný začátečník. Potřebujeme někoho, kdo má za sebou pár stovek tisíc úhozů do klávesnice a alespoň rok (nejlépe dva) v roli copywritera.

Žádná nuda v Brně

Sejdou se finanční poradce, specialista na outdoorové vybavení, cloudový architekt, expert na digitalizaci a výrobce tepelných čerpadel.

Takhle nezačíná vtip, takhle to vypadá u nás v kanceláři, když se potkáváme s našimi klienty. Různorodosti oborů a činností jsme se nikdy nebáli. Díky tomu děláme práci, která nás fakt baví a nikdy se nenudíme.

Co vám můžeme slíbit

  • Fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci, jak už tu jednou padlo.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Mzda v 1. roce spolupráce HPP 40 – 45 000 Kč (poloviční úvazek = poloviční odměna).

Co si slibujeme my od vás

  • Cit pro jazyk a zápal pro věc.
  • Tvorbu unikátních, čtivých a prostě super obsahů.
  • Základy SEO.
  • Organickou správu sociální sítě LinkedIn (Facebook).
  • Práci s jednoduchou grafikou.
  • Koordinaci obsahové strategie s klientem.
  • Časem také monitoring vlastního úsilí s pomocí Google Analytics a Collabim.

Co vás nejspíš právě teď napadá

Je to práce na celý úvazek?

Preferujeme plný úvazek, ale dokážeme se i přizpůsobit. Minimum je však poloviční úvazek.  

Čeká mě výhradně jen psaní textů?

Rozhodně neočekáváme, že ráno zasednete nad klávesnici a příštích osm hodin budete vyhazovat jeden článek za druhým. To prostě nejde. Múza potřebuje svůj čas a copywriter je taky jenom člověk. Svěříme vám také například jednoduchou grafiku nebo vkládání textů na web. Zkrátka takové ty činnosti, u kterých nemusí hlava běžet na plné obrátky.

S kým budu spolupracovat?

Nejčastěji se správci sítí a s PPC specialisty, SEO specialistou a občas s tvůrci webů a s grafiky. Víceméně se ale dá říct, že dřív nebo později přijdete do řeči s každým členem týmu.

Jak se to má s prací a docházkou?

Máme interní dohodu, která velí, že každý z nás dorazí do kanceláře na ulici Traubova alespoň třikrát týdně (na full time) nebo dvakrát týdně (na part time). Pokusy o častější home office tu sice byly, ale neosvědčily se. Agentura je jako hodinky, když má fungovat, musí být všechna kolečka pod střechou. Pokud nesplňujete tuto dohodu, CV nám neposílejte.

Nechcete toho moc?

Copywriter není žádný pisálek. Copywriter je jazykově nadaná osoba s technickými znalostmi zákonitostí vyhledávačů, sociálních sítí, perfektními komunikačními schopnostmi a odvahou argumentovat. Pokud tohle všechno máte a zvládáte, budeme si rozumět a uděláme všechno pro to, abyste mohli růst a zlepšovat se.

Kdy bych mohl/a začít?

Čím dřív se dohodneme na nástupu, tím pohodovější to bude pro obě strany.

Tohle mě fakt zajímá! Co teď?

Zašlete pár odstavců o sobě na mail karin@malamarketingova.cz. Uvítáme životopis, ukázky práce, takzvaný motivační dopis… však se jistě neucházíte o práci poprvé.

Poté se dohodneme na schůzce, potkáme se, dáme řeč.

Když se podaří a slovo dá slovo, můžete se těšit na práci snů. Fakt.

 

Jana Eckhardtová

24. 4. 2024

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

Věčný souboj marketérů a obchodníků. Vztah marketéra a obchodníka: Jak na spolupráci a jak to určitě nedělat - Marketéři a obchodníci spolu často bojují, ačkoliv jsou na jedné lodi. Nesvědčí to nikomu. Jak tyto vztahy narovnat a prospět… přečíst článek
Chcete dokonale zaujmout a podpořit prodej? Zkuste video marketing - V online světě tvrdě bojujeme o pozornost. Ještě jste nezačali využívat video obsah ve své marketingové strategii? Je na čase… přečíst článek
Interim marketingový manažer – léčí bolavá místa firem - Je pro vaši firmu vhodný interim, externí / interní marketér nebo konzultant? Porovnejte s námi pro a proti jednotlivých pozic. přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.