marketingový plán a strategie marketingové komunikace

Zákazník a potenciál

Komunikační mix a publikační plán

Akční kroky, rozpočet a monitoring

  • Jak je na tom firma?
  • Kde je prostor pro zlepšení?
  • Kdo je můj zákazník?
  • Do kterých skupin investovat?
  • Kde zákazníka zastihnu naživo a kde online?
  • Kolik zákazníků oslovit jednotlivými komunikačními kanály?
  • Do kterých komunikačních kanálů investovat teď a do kterých později?
  • Jsou mé obchodní cíle splnitelné při daném rozpočtu?
  • Jak nastavit optimální obchodní a marketingové cíle, které mohu splnit?
  • Co chce zákazník slyšet?
  • Jaký formát obsahu zvolit?
  • Kdy a jak často s komunikovat?
  • Jak získávat zpětnou vazbu a čím ji změřit?
  • A kolik to celé bude stát?!
  • Kolik mi marketingová komunikace zabere času?
  •  
plán

Zařídíme vám marketingový plán na příštích 12 měsíců. Dostanete dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii, o kterou se můžete bez obav opřít.

co obsahuje marketingový plán?

Predikce a cíle

  • Zjistěte, jak jak si na trhu stojí vaše produkty, služby, konkurence.
  • Vypočítáme potenciálu trhu a porovnáme varianty investice s očekávanými výsledky. 
  • Vytyčíme jasné marketingové a obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej) a sestavíme nejvýhodnější komunikační mix na dané období.

Obsahy a formáty

  • Analýzu klíčových slov – řekne vám, pod jakými výrazy vás lidé hledají a najdou.
  • Publikační plán, který prozradí jaký obsah a kde bude vašim zákazníkům ladit nejvíc.

Akční kroky, rozpočet, monitoring

  • V akčním plánu krok za krokem naplánujeme, kdo, co a kdy bude dělat.
  • Připravíme rozpočet na dané období a zajistíme, aby všechno běželo podle plánu.
  • A pravidelně vám budeme posílat update – jak se nám daří a co nás čeká dál.

Chci vidět nějaký výstup

Podívejte se na šablonu marketingového plánu s ukázkou

Proč potřebuji marketingový plán?

Abyste získali odpovědi na: CO, KOMU, PROČ, KDE, V JAKÉM POČTU, KDY, JAK, KDO, a ZA KOLIK a vaše investice/snaha byly korunovány úspěchem.

Kolik stojí marketingový plán?

Cena zpracování kompletního marketingového plánu pro jednu společnost na 12 měsíců se pohybuje v rozmezí mezi 30–40 000 Kč plus DPH.

Jak dlouho trvá sestavení marketingového plánu?

Sestavení marketingového plánu probíhá ve třech etapách a dle našich zkušeností trvá cca měsíc až šest týdnů. Co budeme potřebovat od vás? 2–3 společná setkání a pružné předávání dat. Čím lepší jsou vstupní informace, tím rychlejší je pak zpracování.

Jaký je nejbližší volný termín?

Ve většině případů zvládáme zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od oslovení.

objednávka
marketingového plánu

Vytyčte si jasnou, dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii svého podnikání na 12 měsíců dopředu. Poznejte zákazníka a sdělte mu srozumitelně svou nabídku. Spočítejte, na kolik zákazníků dosáhnete a zda se vám to vyplatí. Dejte přednost profitabilním kanálům, ty ostatní uložte ad acta. Nastavte si motivační, ale reálné cíle. Vytvořte trefnou marketingovou komunikaci, získejte pozornost, opatřete si věrné zákazníky. Vše krok za krokem v souladu s marketingovým plánem.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.