marketingový plán a strategie marketingové komunikace

Zákazník a potenciál

  • Jak je na tom firma?
  • Kde je prostor pro zlepšení?
  • Kdo je můj zákazník?
  • Do kterých skupin investovat?
  • Kde zákazníka zastihnu naživo a kde online?
  • Kolik zákazníků oslovit jednotlivými komunikačními kanály?

Komunikační mix a publikační plán

  • Do kterých komunikačních kanálů investovat teď a do kterých později?
  • Jsou mé obchodní cíle splnitelné při daném rozpočtu?
  • Jak nastavit obchodní a marketingové cíle, které mohu splnit?
  • Co chce zákazník slyšet?

Akční kroky, rozpočet a monitoring

  • Jaký formát obsahu zvolit?
  • Kdy a jak často s komunikovat?
  • Jak získávat zpětnou vazbu a čím ji změřit?
  • A kolik to celé bude stát?!
  • Kolik mi marketingová komunikace zabere času?
plán

Zařídíme vám marketingový plán na příštích 12 měsíců. Dostanete dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii, o kterou se můžete bez obav opřít.

co obsahuje marketingový plán?

Predikce a cíle

  • Zjistíme, jak si na trhu stojí vaše produkty, služby, konkurence.
  • Vypočítáme potenciál trhu a porovnáme varianty investice s očekávanými výsledky. 
  • Vytyčíme jasné marketingové a obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej) a sestavíme komunikační mix pro dané období.

Obsahy a formáty

  • Provedeme analýzu klíčových slov – řekne vám, pod jakými výrazy vás lidé hledají a najdou.
  • Sestavíme publikační plán, který prozradí jaký obsah a kde bude vašim zákazníkům ladit nejvíc.

Akční kroky, rozpočet, monitoring

  • V akčním plánu krok za krokem naplánujeme, kdo, co a kdy bude dělat.
  • Připravíme rozpočet na dané období a zajistíme, aby všechno běželo podle plánu.
  • A pravidelně vám budeme posílat update – jak se nám daří a co nás čeká dál.

Chci vidět nějaký výstup

Podívejte se na šablonu marketingového plánu s ukázkou

Proč potřebuji marketingový plán?

Abyste získali odpovědi na: CO, KOMU, PROČ, KDE, V JAKÉM POČTU, KDY, JAK, KDO a ZA KOLIK. A proto, aby byla vaše investice a snaha korunovány úspěchem.

Kolik stojí?

Cena zpracování kompletního marketingového plánu pro jednu společnost na 12 měsíců se pohybuje v rozmezí mezi 30–40 000 Kč plus DPH.

Jak dlouho trvá sestavení?

Sestavení marketingového plánu probíhá ve třech etapách a trvá cca čtyři až šest týdnů. Co budeme potřebovat od vás? 2–3 společná setkání a pružné předávání dat. Čím lepší jsou vstupní informace, tím rychlejší je pak zpracování.

Jaký je nejbližší volný termín?

Ve většině případů zvládáme zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od oslovení.

objednávka
marketingového plánu

Vytyčte si jasnou, dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii svého podnikání na 12 měsíců dopředu. Poznejte zákazníka a sdělte mu srozumitelně svou nabídku. Spočítejte, na kolik zákazníků dosáhnete a zda se vám to vyplatí. Dejte přednost profitabilním kanálům, ty ostatní uložte ad acta. Nastavte si motivační, ale reálné cíle. Vytvořte trefnou marketingovou komunikaci, získejte pozornost, opatřete si věrné zákazníky. Vše krok za krokem v souladu s marketingovým plánem.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.