![Použití LinedIn Sales Navigátor pro B2B marketing](https://www.malamarketingova.cz/wp-content/uploads/2024/07/girl-with-laptop-265x177.jpg)
Jak na B2B marketing přes LinkedIn: tvorba publika v Sales Navigator
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Zařídíme vám marketingový plán na příštích 12 měsíců. Dostanete dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii, o kterou se můžete bez obav opřít.
Chci vidět nějaký výstup
Podívejte se na šablonu marketingového plánu s ukázkou
Abyste získali odpovědi na: CO, KOMU, PROČ, KDE, V JAKÉM POČTU, KDY, JAK, KDO a ZA KOLIK. A proto, aby byla vaše investice a snaha korunovány úspěchem.
Cena zpracování kompletního marketingového plánu pro jednu společnost na 12 měsíců se pohybuje v rozmezí mezi 30–40 000 Kč plus DPH.
Sestavení marketingového plánu probíhá ve třech etapách a trvá cca čtyři až šest týdnů. Co budeme potřebovat od vás? 2–3 společná setkání a pružné předávání dat. Čím lepší jsou vstupní informace, tím rychlejší je pak zpracování.
Ve většině případů zvládáme zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od oslovení.
Vytyčte si jasnou, dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii svého podnikání na 12 měsíců dopředu. Poznejte zákazníka a sdělte mu srozumitelně svou nabídku. Spočítejte, na kolik zákazníků dosáhnete a zda se vám to vyplatí. Dejte přednost profitabilním kanálům, ty ostatní uložte ad acta. Nastavte si motivační, ale reálné cíle. Vytvořte trefnou marketingovou komunikaci, získejte pozornost, opatřete si věrné zákazníky. Vše krok za krokem v souladu s marketingovým plánem.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Že potřebujete pro B2B marketing konkrétní strategii, to asi víte. Jenže jak na ni? Jak ji sestavit vyhodnotit, poznat, jestli byla k něčemu? Pojďte si společně s námi zmapovat cestu k fungujícímu komunikačnímu mixu v oblasti B2B služeb. Na konkrétní případové studii odhalíme, jak si definovat prostředky a cíle, a především, jak jich dosáhnout.
B2B marketing je možná konzervativnější, to ale neznamená, že nehledá nové cesty. Jak na něj, abyste nechali konkurenci daleko za sebou?
Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna