Pouze jasná data použitelná v praxi

Šablona marketingového plánu má svoji osmiletou historii. Od dlouhosáhlých analýz dospěla k datům, které jsou v praxi okamžitě využitelná. K datům, která potřebujete vy majitelé a marketéři firem k rozhodování.  Odpovídá na zásadní otázky co, kdo, kde, kdy, jak, kolik, za kolik a do kdy. V každém okamžiku víte, co děláte, kolik vás to bude stát a co to má přinést. Odpovídá majitelům na otázky Kolik za kolik a kdy? A nám marketérům poskytuje jasné páky na dosažení cílů.

Obsah Šablony marketingového plánu

Zákazník

  • Definujete jasné zákaznické skupiny a stanovíte jejich profitabilitu.

Optimální komunikační mix

  • Vyberete komunikační mix, který pasuje k vašemu byznysu.

Výpočet potenciálu, tržby, náklady, zisk

  • Nastavíte jasné metriky a nástroje pro monitoring.
  • Vypočtete potenciál komunikačního mixu – jednoznačné tržby, náklady a zisk.
  • Získáte informace o možném dosahu, zásahu a reakci v každém komunikačním kanálu.
  • Dostanete se k počtu zakázek či zákazníků, které můžete komunikačním mixem získat.
  • Stanovíte konverze, tržby, náklady a čistý zisk.
  • Vyberete nejvhodnější variantu komunikačního mixu dle finančních možností.

Jasné a dosažitelné cíle

  • Definujete jasné, měřitelné a dosažitelné obchodní a marketingové cíle.

Optimalizace a obsah

  • Optimalizujete svůj byznys pro vyhledávače.
  • Vytvoříte svůj vlastní obsahový plán.

Akční plán, rozpočet a monitoring

  • Rozvrhnete svůj jedineční Akční plán  – harmonogram marketingových aktivit, odpovědné osoby a termíny splnění.
  • Vyčíslíte podrobný marketingový rozpočet – interní i externí náklady.
  • Definujete jasné metriky a monitoring.

Vzorce a výpočty

  • Šablona je ve formátu .xls, do kterého můžete zapisovat.
  • Šablona je nastavena na přímé výpočty i grafické ztvárnění výsledků.
  • Obsahuje veškeré výpočty a vzorce, které budete potřebovat. Stačí jen doplnit, výsledek se vypočítá automaticky.

Variantní řešení

Výpočty obsahují vždy 4 varianty:

  • výsledky při 100% investici
  • výsledky při 75% investici
  • výsledky při 50% investici
  • výsledky při 25% investici
  • a jednu volnou variantu, kde si můžete zvolit investice dle vlastního uvážení.

1 – 12 měsíců

  • Šablona je nastavena na 12 měsíců a obsahuje jednotlivé měsíční plány a rozpočty.
  • Nejkratším obdobím je však 6 měsíců.
  • Doporučuji se do marketingových aktivit opřít a nechat jim prostor po první 3 měsíce. Poté provést zhodnocení a popř. optimalizovat výsledky a výpočty dle reálných dat.

 

Nápověda

  • Každá záložka obsahuje podrobné instrukce k vyplnění.
  • Při každém kroku můžete využít marketingové návody, které podrobně popisu tvorbu marketingové strategie, ale nemyslím si, že to bude třeba.
  • Kdykoliv se můžete poradit s námi, nejlépe e-mailem na jana@malamarketingova.cz. Zatím jsem navedla každého, kdo o to požádal.

Veškeré informace jsou online, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit.

 

Obsah šablony marketingového plánu ještě jednou

  1. Segmentace aneb rozděl, zhodnoť a panuj – rozdělíte trh na zákaznické celky. Pochopíte, co zákazník žádá a kde je k zastižení online i naživo. Zhodnotíte atraktivitu segmentů a komunikaci upřete do těch s největším potenciálem. Potenciál. Dosah. Zásah. Modelace trhu. Náklady a výnosy v grafech.
  2. Postavení značky na trhu aneb odliš se nebo zemři – dáte hlavy dohromady v malém brainstromingu. Vychrlíte, co umíte lépe než konkurence a poté posoudíte objektivitu vašich tvrzení z hlediska hodnoty pro zákazníka i odlišnosti od konkurence. A definujete pevné místo na trhu.
  3. Obchodní a marketingové cíle aneb čeho toužíte dosáhnout a kdy – definujete obchodní a marketingové cíle a nezapomenete na základní pravidla a termíny.
  4. Komunikační mix aneb není jedno, kudy sdělení trousíte – rozkoukáte se v nástrojích marketingu od podpory prodeje přes přímý marketing, PR, reklamu až po osobní prodej. Zvolíte takové kanály, které pasují vašemu byznysu.
  5. Formy obsahu marketingové komunikace aneb není jedno, co říkáte – osvojíte si nákupní proces zákazníka od vzbuzení pozornosti až po prodej. Vyberete si formu obsahu, která vám sedne a podstrčíte ji zákazníkovi pod nos. Formy obsahu. Publikační plán. Media plán.
  6. Akční plán aneb tudy vede cesta – vytyčíte si přesný harmonogram marketingového snažení. Termíny i zodpovědnost. Spočítáte, kolik vás to bude stát a nastavíte monitorovací metriky. Aktivity. Zodpovědnost. Termíny. Rozpočet. Metriky.

Chytré rady do začátku

Pokud se pouštíte do tvorby marketingového plánu poprvé, využívejte šablonu a její jednotlivé části jako návod i inspiraci:

  • Jak se podívat na věci i z jiných úhlů.
  • Nakládejte s ní uvážlivě, ale nevažte se na stanovené úkoly příliš.
  • Jedná se o dynamický dokument, který určuje směr a jednotlivé kroky k cíli. Nikoliv bezhlavé dodržování stanovených priorit nástrojů a cest.
  • Vypracujte marketingový plán během jednoho měsíce a pusťte se do akce!
  • Dívejte se okolo a zlepšujte, vypouštějte, přidávejte.

Na co se nejčastěji ptáte

Zvládnu šablonu marketingového plánu vytvořit sám?

Kde získám všechna data?

  • Z interních databází, zkušeností, od zákazníků, od kolegů, na internetu, ze statistik, popř. můžete provést svůj vlastní minivýzkum.

Kolik mi to zabere času?

  • Dle mých zkušeností 30  – 40 hodin, tzn. zhruba za týden čistého času?

Kolik stojí zpracování marketingového plánu externí firmou?

  • Záleží na tom, kdo vám ji zpracuje a v jakém  rozsahu. Věhlasná agentura se bude pohybovat ve stovkách tisíc, menší agentura v desítkách a živnostník si může říct o pár tisíc. Otázkou je, co očekáváte. Doporučuji se vyhnout dlouhosáhlým analýzám, ze kterých nejste vůbec moudří a požadovat hlavně konkrétní výstupy, konkrétní plány na měsíc, konkrétní čísla – náklady, tržby, zisk.

Máte jinou otázku?

Jste rozhodnuti?

ANO! Poté vyplňte objednávku, vyberte způsob platby a Šablona marketingového plánu je u vás za pár minut.

NE! Poté pokračujte níže.

Formulář pro objednávku vzoru marketingového plánu

Pořiďte si léty prověřený vzor marketingového plánu a v 7 krocích naplánujte marketingovou strategii podnikání/projektu na 12 měsíců.

Šablona marketingového plánu

1 000 Kč

+ 21% DPH 1 210  Kč

koupit

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

Jistěže se můžete podívat, co kupujete!

  • A podívejte se na to hned:

1. Kdo je zákazník a jaké užitky poptává

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingové plánu ke stažení

2. Jaká je cena a zisk?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

3. Které kanály jsou pro můj byznys nejziskovější?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

4. Jak zjistím potenciál jednotlivých komunikačních kanálů? Kolik investuji a kolik dostanu?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

5. Jakou variantu investice mám zvolit?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

6. Jak se dostat na přední místa vyhledávačů?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

7. Jaký obsah tvořit, aby zaujal?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

8. Jaké aktivity zvolit každý měsíc, kolik to bude stát a jak to změřit?

Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení
Šablona marketingového plánu | Malá marketingová
Šablona marketingového plánu ke stažení

 

Rozhodnuto?

Výborně, Šablona marketingového plánu za chvíli přistane do vašeho e-mailového účtu.

Hodně zdaru!

 

Formulář pro objednávku vzoru marketingového plánu

Pořiďte si léty prověřený vzor marketingového plánu a v 7 krocích naplánujte marketingovou strategii podnikání/projektu na 12 měsíců.

Šablona marketingového plánu

1 000 Kč

+ 21% DPH 1 210  Kč

koupit

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další šablony

Vzor média plánu | malá marketingová

Vzor media plánu ke stažení grátis

Vzor mediaplánu pro plánování a vyhodnocování limitovaných rozpočtů nasměrovaných do veřejných médií. Plánování médií. Sestavení media mixu. Založení media listu. Načasování media plánu. Vyhodnocení účinnosti. Ke stažení zdarma.

detail šablony >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.