Od analýzy k praxi

  • Rozkoukejte se po trhu a nastavte i reálné cíle.
  • Poznejte zákazníka jeho potřeby.
  • Uvědomte si, kde ho můžete potkat online či naživo a jestli to stojí za to.
  • Odhalte kanály marketingové komunikace, jejich klady i nešvary a vyberte ty, které pasují vašemu byznysu.
  • Vytvořte trefnou marketingovou komunikaci a získejte pozornost.
  • Vzbuďte důvěru, prodejte a opatřete si věrné zákazníky.
  • Vytyčte cestu marketingové komunikace na rok dopředu.
  • Pracujte podle marketingového plánu celý rok.

Šablona marketingového plánu pro váš byznys

Využijte našich marketingových zkušeností a pusťte se do komunikace sami.  Ať už patříte mezi:

  • Hledače systematických a dlouhodobě účinných řešení.
  • Podnikatele a ředitele firem, kteří chtějí mít marketing pod kontrolou.
  • Marketéry malých a středně velkých firem s citem pro detail.
  • Malé nebo začínající podnikatele, kteří zatím nemají dostatek finančních prostředků na profi marketéry.
  • Studenty, kteří se vydali cestou marketingovou.

Šablona vás povede za ruku 7 kroky marketingového plánu

  1. Situační analýza aneb jak to kolem vás vypadá – rozhlédnete se, co se děje kolem vás. Stanovíte priority a těch se budete v dalším období držet, dokud je nepřetavíte ve vítězství. SWOT. Konkurence. Produkt. Analytika.
  2. Segmentace aneb rozděl, zhodnoť a panuj – rozdělíte trh na zákaznické celky. Pochopíte, co zákazník žádá a kde je k zastižení online i naživo. Zhodnotíte atraktivitu segmentů a komunikaci upřete do těch s největším potenciálem. Potenciál. Dosah. Zásah. Modelace trhu. Náklady a výnosy v grafech.
  3. Postavení značky na trhu aneb odliš se nebo zemři – dáte hlavy dohromady v malém brainstromingu. Vychrlíte, co umíte lépe než konkurence a poté posoudíte objektivitu vašich tvrzení z hlediska hodnoty pro zákazníka i odlišnosti od konkurence. A definujete pevné místo na trhu.
  4. Obchodní a marketingové cíle aneb čeho toužíte dosáhnout a kdy – definujete obchodní a marketingové cíle a nezapomenete na základní pravidla a termíny.
  5. Komunikační mix aneb není jedno, kudy sdělení trousíte – rozkoukáte se v nástrojích marketingu od podpory prodeje přes přímý marketing, PR, reklamu až po osobní prodej. Zvolíte takové kanály, které pasují vašemu byznysu.
  6. Formy obsahu marketingové komunikace aneb není jedno, co říkáte – osvojíte si nákupní proces zákazníka od vzbuzení pozornosti až po prodej. Vyberete si formu obsahu, která vám sedne a podstrčíte ji zákazníkovi pod nos. Formy obsahu. Publikační plán. Media plán.
  7. Akční plán aneb tudy vede cesta – vytyčíte si přesný harmonogram marketingového snažení. Termíny i zodpovědnost. Spočítáte, kolik vás to bude stát a nastavíte monitorovací metriky. Aktivity. Zodpovědnost. Termíny. Rozpočet. Metriky.

Marketingový plán tvoříte:

  • přímo v šabloně, která je ve formátu .xls,
  • s pracovním sešitem, který vás vede krok po kroku,
  • popř. s návody, pokud se do nějaké části chcete více opřít.

Veškeré informace jsou online, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit.

Chytré rady do začátku

Pokud se pouštíte do tvorby marketingového plánu poprvé, využívejte šablonu a její jednotlivé části jako návod i inspiraci:

  • Jak se podívat na věci i z jiných úhlů.
  • Nakládejte s ní uvážlivě, ale nevažte se na stanovené úkoly příliš.
  • Jedná se o dynamický dokument, který určuje směr a jednotlivé kroky k cíli. Nikoliv bezhlavé dodržování stanovených priorit nástrojů a cest.
  • Vypracujte marketingový plán během jednoho měsíce a pusťte se do akce!
  • Dívejte se okolo a zlepšujte, vypouštějte, přidávejte.

Na co se ptáte

Zvládnu šablonu marketingového plánu vytvořit sám?

Kde získám všechna data?

  • Z interních databází, zkušeností, od zákazníků, od kolegů, na internetu, ze statistik, popř. můžete prosvést svůj vlastní minivýzkum.

Kolik mi to zabere času?

  • Dle mých zkušeností 30  – 40 hodin, tzn. zhruba za týden čistého času.

Formulář pro objednávku vzoru marketingového plánu

Pořiďte si léty prověřený vzor marketingového plánu a v 7 krocích naplánujte marketingovou strategii podnikání/projektu na 12 měsíců.

Šablona marketingového plánu s ukázkou

+ pracovní sešit s podrobnými návody

750 Kč

+ 21% DPH 907, 50  Kč

koupit

Chci si před koupí stáhnout ukázku

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

bestseller

další šablony

Vzor média plánu | malá marketingová

Vzor media plánu ke stažení grátis

Vzor mediaplánu pro plánování a vyhodnocování limitovaných rozpočtů nasměrovaných do veřejných médií. Plánování médií. Sestavení media mixu. Založení media listu. Načasování media plánu. Vyhodnocení účinnosti. Ke stažení zdarma.

detail šablony >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.