Jak na B2B marketing přes LinkedIn: tvorba publika v Sales Navigator
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zkrátka kolik potřebujete.
Zaplatíte pouze odpracovaný čas, získáte neomezené know-how.
Pronajměte si externího/interim marketingového manažera na 1–3 dny týdně: získáte marketingového matadora zaměřeného na to, co vaši značku a zisk posune vpřed.
Pokud se potřebujete pořádně obout do systematického budování jména firmy a zároveň chcete skrze efektivní marketingové aktivity prodávat a zvyšovat své příjmy.
Když potřebujete zkušeného marketéra, který ovládá marketingové strategie (ví, co dělá a proč to dělá) a umí z nich vytěžit maximum (nejen zná potřebné know-how, ale skutečně ho realizuje s orientací na výsledek).
V případech, kdy marketéra nevytížíte na celý úvazek a chcete platit pouze za reálně a smysluplně odvedenou práci a výsledky.
Chci si manažera prověřit!
Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.
Marketingový manažer s více než 5letou praxí na pozici marketingoveho managera alespoň středně velké firmy. Má prokazatelnou úspěšnou zkušenost s vedením a řízením marketingového týmu a při práci využívá znalostí a zkušeností celého týmu agentury. Budete se potkávat osobně přímo ve vaší firmě i online dle potřeby.
Marketingového manažera si můžete pronajmout minimálně na 1 den v týdnu. Měsíční náklady na vedení a řízení marketingových a aktivit a týmu se pohybují od 28 000 Kč plus DPH.
Tak dlouho, jak je potřeba. Někdy vám marketingový manažer opravdu jen sestaví marketingovou strategii, vybere tým, rozjede marketingové aktivity a předá je vašemu internímu zaměstnanci. Většinou ale spolupracujeme dlouhodobě.
Ve většině případů jsme schopny zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.
Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin v měsíci. Získáte marketingového matadora přesně na ty aktivity, které přímo tvoří vaši značku a příjmy.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce, ale zcela určitě za babku.
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Že potřebujete pro B2B marketing konkrétní strategii, to asi víte. Jenže jak na ni? Jak ji sestavit vyhodnotit, poznat, jestli byla k něčemu? Pojďte si společně s námi zmapovat cestu k fungujícímu komunikačnímu mixu v oblasti B2B služeb. Na konkrétní případové studii odhalíme, jak si definovat prostředky a cíle, a především, jak jich dosáhnout.
B2B marketing je možná konzervativnější, to ale neznamená, že nehledá nové cesty. Jak na něj, abyste nechali konkurenci daleko za sebou?
Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna