externí marketingový manažer řídí, realizuje a koordinuje

Realizuje

  • Sestavuje a tvoří marketingovou strategii společnosti.
  • Koordinuje a realizuje online i offline marketingové aktivity.
  • Komunikuje a koordinuje dodavatele (web, grafik…).
  • Monitoruje a optimalizuje marketingové aktivity.
  • Vyhodnocuje a odpovídá za výsledky.
  • Odpovídá za rozpočet.
  • Konzultuje.

Řídí

  • Optimalizuje weby pro vyhledávače (SEO, klíčová slova).
  • Tvoří kreativní obsah na weby a sociální sítě (grafika, copywriting).
  • Živě komunikuje na LinkedInu, Facebooku, Instagramu.
  • Realizuje výkonnostní či brandové reklamní kampaně (PPC Adwords, Sklik, Linkedin, FB Ads, Instagram).
  • Provádí obchodní akvizice na Linkedin.
  • Domlouvá obchodní setkání na profesní síti Linkedin.
  • Organizuje webináře či offline akce.
  • Realizuje e-mailingové kampaně.

Koordinuje

  • Koordinuje tvorbu reklamní předmětů, materiálů a tiskovin.
  • Vede tvorbu webové prezentace.
  • Přebírá zodpovědnost za rozesílku osobních dopisů a tvoří obsah.
manažer

Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin měsíčně – získáte marketingového matadora zaměřeného na to, co vaši značku a zisk posune vpřed

Kdy potřebuji externího marketingového manažera?

Potřebuji strategické směřování s jasným cílem

Pokud se potřebujete pořádně obout do systematického budování jména firmy a zároveň chcete skrze efektivní marketingové aktivity prodávat a zvyšovat své příjmy.

Vím co a proč děláme

Potřebujete zkušeného marketéra, který ovládá marketingové strategie (ví, co dělá a proč to dělá) a umí vytěžit z marketingových aktivit maximum (nejen zná potřebné know-how, ale skutečně ho realizuje s orientací na výsledek).

Platím za výsledek

V případech, kdy marketéra nevytížíte na celý úvazek a chcete platit pouze za reálně a smysluplně odvedenou práci a výsledky.

CChci si manažera prověřit!

Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.

Odkud externí marketingový manažer pracuje?

Většinu času z pracovního místo ve své vlastní kanceláři v Brně, kde se na denní bázi potkává s ostatními online marketingovými specialisty (PPC, SEO, sítě, grafika, web…) Spolu se budete potkávat online, případně i osobně.

Jak dlouho trvá spolupráce s marketingovým manažerem?

Tak dlouho, jak je potřeba. Někdy vám marketingový manažer opravdu jen sestaví marketingovou strategii, rozjede marketingové aktivity a předá je internímu zaměstnanci. Většinou ale spolupracujeme dlouhodobě.

 

Kolik stojí pronájem externího marketingového manažera?

Marketingového manažera si můžete pronajmout minimálně na 20 hodin měsíčně. Měsíční náklady na vedení a realizaci kompletních marketingových aktivit se pohybují od 20 000 Kč plus DPH. Naše hodinová sazba je 990 Kč plus DPH.

Jaký je nejbližší volný termín spolupráce?

Ve většině případů jsme schopny zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

objednávka
pronájmu marketingového manažera

Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin v měsíci. Získáte marketingového matadora přesně na aktivity, které přímo tvoří vaši značku a příjmy.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.