externí marketingový manažer řídí

manažer
  • Sestavuje a tvoří marketingovou strategii společnosti.
  • Koordinuje a realizuje online i offline marketingové aktivity.
  • Komunikuje a koordinuje dodavatele (web, grafik…)
  • Monitoruje a optimalizuje marketingové aktivity.
  • Vyhodnocuje, zodpovídá za výsledky.
  • Zodpovídá za rozpočet.
  • Konzultuje.

externí marketingový manažer realizuje

  • Navrhuje a řídí zbrusu nové webové projekty nebo spravuje stávající weby.
  • Optimalizuje weby pro vyhledávače (SEO, klíčová slova).
  • Živě komunikuje na sociálních sítích (Facebook, Instagram, Linkedin).
  • Realizuje výkonnostní či brandové reklamní kampaně (PPC Adwords, Sklik, FB Ads, Instagram).
  • Domlouvá obchodní setkání na profesní síti Linkedin.
  • Tvoří kreativní obsah (grafika, copywriting).
  • Spravuje databáze klientů.
  • Realizuje e-mailingové kampaně.
  • Organizuje veletrhy, promo akce a eventy.
  • Organizuje věrnostní programy, soutěže a podporu prodeje.
  • Zajišťuje reklamní předměty, firemní materiály a tiskoviny.

Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin v měsíci – a získáte marketingového matadora přesně na aktivity, které tvoří přímo vaši značku a příjmy.

vaše otázky & naše odpovědi

Kdy potřebuji externího marketingového manažera?

V případě, že se potřebujete pořádně obout do systematického budování jména firmy a když chcete prostřednictvím marketingu prodávat a zvyšovat své příjmy. Když potřebujete zkušeného marketéra, který ovládá marketingové strategie (ví, co dělá a proč to dělá) a umí vytěžit z marketingových aktivit maximum (nejen zná potřebné know-how, ale skutečně ho realizuje s orientací na výsledek). V případech, kdy marketéra nevytížíte na celý úvazek a chcete platit pouze za reálně, smysluplně odvedenou práci.

Odkud externí marketingový manažer pracuje, potřebuji pro něj vytvořit pracovní místo?

Externí marketingový manažer má pracovní místo ve své vlastní kanceláři v Brně spolu s ostatními online marketingovými specialisty, kterým cíleně zadává ke zpracování kroky, v nichž jsou odborníky (PPC, SEO, grafika, web…) Setkáváte se fyzicky na pravidelných schůzkách a poté komunikujete online či telefonicky.

Mohu si marketingového manažera někde prověřit?

Samozřejmě, podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením.

Kolik stojí pronájem externího marketingového manažera měsíčně?

Marketingového manažera si můžete pronajmout minimálně na 20 hodin měsíčně. Měsíční náklady na vedení a realizaci kompletních marketingových aktivit se pohybují od 14.000 Kč plus DPH.

Jak dlouho trvá spolupráce s marketingovým manažerem?

Tak dlouho, jak je třeba. Někdy je marketingový manažer využit pro sestavení marketingové strategie, při rozjezdu marketingových aktivit až po předání internímu zaměstnanci. Jindy spolupracujeme dlouhá léta.

Jaký je nejbližší volný termín spolupráce?

Ve většině případů jsme schopny zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

objednávka
pronájmu marketingového manažera

Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin v měsíci. Získáte marketingového matadora přesně na aktivity, které přímo tvoří vaši značku a příjmy.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Linkbuilding, tvorba zpětných odkazů

Odkazový profil na jedničku

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů je jednou z off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Má hned dva pozitivní vlivy. Kvalitní linkbuilding zlepšuje pozici odkazované stránky (potažmo klíčového slova, na které stránka cílí), a také přivádí nové potenciální zákazníky na váš web.

přečíst článek >

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.