
Jak pracovat s databází kontaktů krok za krokem
Máte databázi kontaktů, ale nevyužíváte ji? Odhalte její potenciál, proměňte ji ve strategický nástroj a uvidíte rozdíl.
Ušetřete hodiny času stráveného telefonováním na “studené” kontakty a investujte svoji energii pouze tam, kde je zřejmý zájem o vaše služby a produkty.
V průběhu každého měsíce vám předložíme 30 – 50 nových dotazů od potenciálních zákazníků. Ty následně proměníte na 5 – 15 nových zakázek. A někdy i více.
N E Ú N A V N Ý Online obchodník, který obchoduje v režimu 24/7.
LinkedIn je profesní sociální síť. Slouží k tomu, aby mezi sebou mohli lidé sdílet profesní informace, výsledky a úspěchy a mohli se propojovat s kontakty, které znají. Alespoň tak o něm většina lidí smýšlí. Málokdo však ví, že LinkedIn je také výborný nástroj pro obchodní akvizice, který může takzvaný “cold calling” i zcela nahradit.
Pár příkladů z praxe
Spolupráce musí být dlouhodobá. Jenom taková spolupráce má totiž smysl. Pro vás i pro nás. Fungujeme na měsíčních úkolech a vyhodnoceních. Každý měsíc pro vás:
Rozjednejte měsíčně 30 – 50 potenciálních zákazníků a s 5 – 15 z nich uzavřete smlouvu díky LinkedIn obchodníkovi.
Využití LinkedIn akvizic ušetří obchodníkům spoustu času, který díky tomu mohou věnovat důležitějším činnostem. LinkedIn je jedinečným pomocníkem, který zcela nahradí telefonické nasmlouvání osobních schůzek.
Uvádíme příklad, nicméně vy si dosaďte čísla vlastní.
Měsíční paušál 18 000 Kč
+
Měsíční poplatek cca 2 000 Kč síti LinkedIn
Návratnost investice závisí na dvou proměnných:
Postup spolupráce
Zhruba do jednoho měsíce od prvního kontaktu zahajujeme obchodní akvizice.
1.měsíc
Od 2. měsíce
Od 3. měsíce
Protože optimalizujeme marketingovou komunikaci malých a středních firem už desátým rokem: od tvorby marketingových plánů a strategií až po finální realizaci, zejména však prostřednictvím výkonnostních marketingových aktivit.
Protože LinkedIn obchodní akvizice provozujeme pátým rokem a považujeme je za nejluxusnější nástroj podpory osobního prodeje.
Chcete-li o nás vědět více, probrouzdejte náš web nebo prostě zavolejte.
Služba Obchodní akvizice je od září 2020 zpřístupněna maximálně 6 novým klientům:
Myslíme si, že náš popis byl vyčerpávající, ale nebojte se klást případné dotazy, které vám uvízly v hlavě.
Pokud jste skálopevně přesvědčeni, že se akvizice naučíte sami, máme pro vás školení, které vás krok po kroku připraví na vaše první obchody na Linkedinu.
Vymáčkněte z Linkedinu desítky poptávek měsíčně.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Máte databázi kontaktů, ale nevyužíváte ji? Odhalte její potenciál, proměňte ji ve strategický nástroj a uvidíte rozdíl.
Nahlédněte pod pokličku naší agentury a přečtěte si, jak se nám minulý rok v B2B Marketingu (ne)dařilo a proč.
Naučte své obchodníky generovat nové zákazníky/leady pohodlněji. Objevte „nové“ akviziční kanály a potenciál, který skrývají.
AI copywriter (chatbot) vám při tvorbě textů může hodně pomoc, ale má své mouchy. Co ještě potřebujete k tomu, aby vám výsledek opravdu sedl?
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.
marketingový
manažer
Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.
marketingové
minutky
5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.
marketingová
školení
Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna