Jak je to skutečně se zákazem navolávání?
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
Ušetřete hodiny času stráveného telefonováním na “studené” kontakty a investujte svoji energii pouze tam, kde je zřejmý zájem o vaše služby a produkty.
V průběhu každého měsíce vám předložíme 30 – 50 nových dotazů od potenciálních zákazníků. Ty následně proměníte na 5 – 15 nových zakázek. A někdy i více.
N E Ú N A V N Ý Online obchodník, který obchoduje v režimu 24/7.
LinkedIn je profesní sociální síť. Slouží k tomu, aby mezi sebou mohli lidé sdílet profesní informace, výsledky a úspěchy a mohli se propojovat s kontakty, které znají. Alespoň tak o něm většina lidí smýšlí. Málokdo však ví, že LinkedIn je také výborný nástroj pro obchodní akvizice, který může takzvaný “cold calling” i zcela nahradit.
Pár příkladů z praxe
Spolupráce musí být dlouhodobá. Jenom taková spolupráce má totiž smysl. Pro vás i pro nás. Fungujeme na měsíčních úkolech a vyhodnoceních. Každý měsíc pro vás:
Rozjednejte měsíčně 30 – 50 potenciálních zákazníků a s 5 – 15 z nich uzavřete smlouvu díky LinkedIn obchodníkovi.
Využití LinkedIn akvizic ušetří obchodníkům spoustu času, který díky tomu mohou věnovat důležitějším činnostem. LinkedIn je jedinečným pomocníkem, který zcela nahradí telefonické nasmlouvání osobních schůzek.
Uvádíme příklad, nicméně vy si dosaďte čísla vlastní.
Měsíční paušál 18 000 Kč
+
Měsíční poplatek cca 2 000 Kč síti LinkedIn
Návratnost investice závisí na dvou proměnných:
Postup spolupráce
Zhruba do jednoho měsíce od prvního kontaktu zahajujeme obchodní akvizice.
1.měsíc
Od 2. měsíce
Od 3. měsíce
Protože optimalizujeme marketingovou komunikaci malých a středních firem už desátým rokem: od tvorby marketingových plánů a strategií až po finální realizaci, zejména však prostřednictvím výkonnostních marketingových aktivit.
Protože LinkedIn obchodní akvizice provozujeme pátým rokem a považujeme je za nejluxusnější nástroj podpory osobního prodeje.
Chcete-li o nás vědět více, probrouzdejte náš web nebo prostě zavolejte.
Služba Obchodní akvizice je od září 2020 zpřístupněna maximálně 6 novým klientům:
Myslíme si, že náš popis byl vyčerpávající, ale nebojte se klást případné dotazy, které vám uvízly v hlavě.
Pokud jste skálopevně přesvědčeni, že se akvizice naučíte sami, máme pro vás školení, které vás krok po kroku připraví na vaše první obchody na Linkedinu.
Vymáčkněte z Linkedinu desítky poptávek měsíčně.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Voláváte potenciálním zákazníkům s nabídkou služeb? A víte, že se to od 1. 1. 2022 nesmí? Rozebírali jsme to už
Jsou vaši zákazníci na internetu? Určitě ano. A děláte SEO? Počkejte, pokud jste B2B firma, zkusíme si zavěštit a odpovědět za vás: Ne? Něco jste zkoušeli, ale nemělo to efekt? Něco pro vás jednou dělali externisti, ale nebyli jste spokojeni?
Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné
Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro další aktivity.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna