Školení obchoduj na LinkedInu: chopte se zbraně moderního obchodníka

Ušetřete hodiny času stráveného telefonováním na studené kontakty. 

Investujte svoji energii  a čas pouze tam, kde je o vás zájem. 

Naučte se využívat LinkedIn do posledního kontaktu. 

Získejte 10 – 15 nových poptávek každý měsíc 

Zní to jako utopie? 

Jakmile se naučíte používat obchodní funkci Sales Navigator, zajistíte si hravě 40 – 50 potenciálních zákazníků. A 10 – 15 z nich dokážete proměnit ve skutečné zákazníky. Někdy i více. 

Obchodní nástroj k nezaplacení. Za pár tisíc

Funkce Sales Navigator i školení jsou určené především pro sektor B2B. Od služeb po průmysl. 

A je jedno, jestli jste majitel nebo ředitel, marketér nebo obchodník. Obchodovat totiž můžete s kýmkoliv. Klidně s celým světem, pokud si na to troufáte. 

Jak? 

  • Oslovíte 1000 – 1500 osob podle předem vybraných kritérií. Vyladěných tak, aby byl zásah co nejpřesnější a dával smysl. 
  • Použijete zásadně metodu oslovování one-to-one. Komunikace bude individuální, osobní, lidská… prostě taková, jaká v obchodu funguje. 
  • Průměrná míra reakce se pohybuje cca na 30 % napříč obory. Můžete tedy počítat se zhruba 300 – 500 reakcemi. 
  • Asi 10 % reagujících položí doplňující dotazy. To znamená, že “zaháčkujete” kolem 40 – 60 osob.
  • Statisticky prokázáno, do úspěšného konce se vám se zapojením svých obchodních vloh podaří dotáhnout zmíněných 10 – 15 kontaktů. 
  • Na konci měsíce se ohlédnete, vyhodnotíte, zjistíte, co jste možná mohli udělat jinak a lépe. A tak stále dokola. 

LinkedIn Sales Navigator = N E Ú N A V N Ý  online obchodník, který obchoduje v režimu 24/7 

LinkedIn jak ho neznáte 

Spousta lidí vidí pořád v LinkedInu hlavně jakýsi profesní Facebook. Co se stalo v kanceláři, co nového v oboru, co říkáte na tuhle a tamtu změnu legislativy… 

Jeho obchodní potenciál máme pořád ve zvyku podceňovat. A vůbec si neuvědomujeme, o co přicházíme. 

Co říkáte? Dosáhli byste u zcela nových kontaktů stejných výsledků, kdybyste měli k dispozici to, co máte běžně? Tedy telefon, databázi a studené obtelefonovávání? 

Akvizice na LinkedIn šetří obchodníkům spoustu času, který díky tomu mohou věnovat důležitějším činnostem. 

Nebojíme se tvrdit, že telefonické nasmlouvávání může plnohodnotně – možná i lépe – nahradit. 

Uvedeme jeden příklad za všechny. Vy si dosaďte vlastní čísla. 

  • Cíl je uveden v počtu nově uzavřených smluv za měsíc.
  • Úspěšnost vyjadřuje, kolik % uzavřených smluv připadá na jednání. Absolvujete-li 10 obchodních jednání a z toho se vám povede uzavřít 2 smlouvy, vaše úspěšnost je 20 %. 
  • Počet jednání/telefonátů… se rovná počtu rozjednaných příležitostí. 
  • Pracnost vyjadřuje rozsah práce na jednotlivém úkolu v hodinách.
  • “Studený telefonát” značí počet telefonicky oslovených subjektů, které vám při dané úspěšnosti zaručují dosažení stanoveného cíle.

 

LinkedIn, váš triumf v rukávu 

Největší slabinou studených hovorů je to, že danou osobu často nezastihnete ve správném rozpoložení. 

A jak známo, šance je zpravidla jedna. Neopakuje se. 

Oproti tomu při akvizicích na LinkedInu reagují lidé tehdy, když mají čas a zájem. 

Proč my

  • Optimalizujeme marketingovou komunikaci malých a středních firem desátým rokem: od tvorby marketingových plánů a strategii až po finální realizaci. 
  • Naší doménou jsou výkonnostní marketingové aktivity. 

A především 

  • Šest let dnes a denně používáme LinkedIn Sales Navigator. A máme víc než dost důkazů, že jde o nejluxusnější nástroj podpory osobního prodeje.
  • Každý měsíc provádíme obchodní akvizice pro klienty v objemu 300 hodin. To je ročně 3 600 hodin v první obchodnické linii.
  • Stihli jsme spadnout snad do všech pastí, které při obchodování na LinkedIn můžete potkat. A poradíme vám, jak se jim vyhnout, abyste stejné chyby neopakovali.

Školení v kostce: co vás naučíme, jak a za jak dlouho

8:30 – 9:30 

  • Bez obligátního vzájemného představení se prostě neobejdeme. Je přece důležité vědět, s kým máte/máme tu čest.
  • A povíme si i něco o online obchodníkovi. O tom, co vám nabízí a čeho s ním můžete dosáhnout.
  • Nezapomeneme zmínit i právní aspekty vašeho počítání: Linkedin, GDPR a etika

9:30 – 10:00

  • Získáte návod, jak svůj profil pozvednout na pět hvězd. Minimálně.

10:00 – 10:15 

  • Čtvrthodinka na protáhnutí zad, kávu a odpovědi na pár esemesek.

10:15 – 12:00

  • Naučíte se aktivovat účet Sales Navigator, nastavit filtry a vytvořit cílová publika. 
  • Použijete boolean operátory k vyhledávání osob na placeném a neplaceném profilu
  • Zocelíte se ve filtrování – naučíte se tvořit seznamy Saved Search i práci s Leady. 
  • Řekneme si, jak pracovat s kontakty. 

12:00 – 12:30

oběd

12:30 – 13:30

  • Vytvoříte připojovací a obchodní zprávu. Povíme vám, co zahrnout a čeho se naopak vyvarovat, abyste dosáhli co nejvyšší míry konverze. 
  • Provedete první obchod. Symbolicky všichni dohromady. 
  • Naučíme vás, jak poskládat data, jak je vyhodnotit, co by vás mělo zajímat a na čem naopak můžete šetřit pozornost. 

13:30 – 13:45

  • Kolektivně si nařídíme dlouhý pohled z okna nebo druhou kávu. Zkrátka něco, co vás naladí a přiměje být svěží až do konce. 

13:45 – 15:00

  • Nadejde čas na vychytávky pro ty nejpokročilejší z nejpokročilejších. Aneb jak na LinkedIn napojit CRM, jak automatizovat procesy, jak ušetřit čas, pozastavit nebo zrušit účet. 
  • Zadáme si úkoly na další dva měsíce. 
  • Zodpovíme doplňující dotazy.

Kde? 

Kontakt s klienty je pro nás důležitý, a tak obvykle školení pořádáme přímo ve firmách nebo v naší útulné brněnské kanceláři. Z důvodů, které si asi nemusíme připomínat, jsou však veškerá naše školení aktuálně online na platformě Google Meet.

Připojit se můžete odkudkoliv. A klidně v pyžamu.

Kdy?

Připravili jsme pro vás tři termíny:

  • čtvrtek 21.1. 2021 8:30 – 15:00 – obsazeno
  • čtvrtek 18.2. 2021 8:30 – 15:00 – obsazeno
  • čtvrtek 18.3. 2021 8:30 – 15:00 – obsazeno
  • čtvrtek 22. 4. 2021 8:30 – 15:00  – obsazeno
  • čtvrtek 20. 5. 2021 8:30 – 15:00 – obsazeno
  • čtvrtek 17. 6. 2021 8:30 – 15:00 – obsazeno
  • čtvrtek 21. 10. 2021 8:30 – 15:00

Těšíme se na vás

Jana Eckhardtová 

Zakladatelka marketingové agentury, marketingová manažerka s více než 12 lety praxe, zkušeností ze zákulisí desítek firem.

Silvia Poláková 

Expertka na LinkedIn, která zná zákoutí profesní sítě lépe než vlastní boty. 

Chcete si nás prověřit? 

Žádný problém! 

Mrkněte na naše reference, obraťte se na naše klienty, probrouzdejte našimi návody a šablonami. Udělejte si obrázek, a když vám bude dávat smysl, není nic jednoduššího, než si rezervovat místo na školení. 

Neodejdete s prázdnou 

Kromě vědomostí od nás jako dárek dostanete 

  • předdefinované cílové skupiny
  • odhad návratnosti
  • návrh filtrů 
  • korektury připojovací a obchodní zprávy
  • follow up skupina, která vám bude 30 dní k dispozici

     + Prezentaci, se kterou si budete moci školení kdykoliv zopakovat. Nebo třeba proškolit kolegy. 

Kapacita není nafukovací 

Abychom měly jistotu, že pro vás zvládneme udělat maximum, rozhodly jsme se nabrat vždy nanejvýš 8 účastníků. 

Co budete potřebovat 

Počítač, vlastní profil, platební kartu s povolenými platbami na internetu. Toť vše. 

Nechce se vám zápasit s LinkedInem? 

Vezmeme to za vás. Podrobnosti najdete zde

Na termínu se dohodneme. 

Firmám nabízíme možnost objednat si uzavřené firemní školení.

Školení: Obchoduj na LinkedInu

od 8:30 – 15:00 

online, meet.google.com

Lektor: Jana Eckhardtová, Silvia Poláková

Maximálně 8 účastníků

5 900 Kč 

+ 21% DPH 1 239 Kč

koupit

Obchodní podmínky

Zpracování osobních údajů

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.