Facebook ads

Pokud znáte anglický kraťoučký výraz pro reklamu, už nejspíš tušíte, co jsou Facebook ads. Jedná se o reklamní formát na Facebooku, nejčastěji ve formě PPC.

Reklamy se na Facebooku zobrazují buďto v pravém sloupci nebo přímo mezi příspěvky. Ty vpravo jsou levnější, ty mezi příspěvky zase účinnější. Uživatelé na ně klikají častěji. 

Velkou předností Facebooku je, že o svých uživatelích ví naprosto vše. Takže reklama na Facebooku jde opravdu dobře zacílit. Pokud znáte svoji cílovou skupinu, můžete jí jednak ušít reklamu na míru, jednak můžete přesně zvolit, komu se bude zobrazovat. Pohlaví, věk, lokalita, vzdělání, vztah, zájmy (…), to všechno můžete ve své reklamě obsáhnout. 

Vy nebo raději specialita na Facebook reklamu. Jednak ví, co má dělat, takže nepotřebuje studovat a pochopit všechna pravidla k vytvoření a zacílení efektivní reklamy, jednak se vyhne začátečnickým chybám. Ušetří vám tím spoustu času i peněz.