školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu

školení
  • Naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.
  • Pohodlně si sjednávejte obchodní schůzky přímo na síti.
  • Vytvořte si dokonalý obchodní profil.
  • Napojte první kontakty a odbrzděte svůj byznys.
  • Vytvořte kritéria pro obchodování (filtry a klíčová slova).
  • Vylaďte připojovací zprávu, na niž reaguje průměrně 30 % oslovených.
  • Přichystejte návrh pro osobní setkání, která přinese 5 % přímých jednání.
  • Nachystejte export kontaktů pro dotažení obchodu do konce.
  • Zjistěte, co funguje a na co byste si měli dát velký pozor.
  • Pro rekapitulaci je pro vás připravena e-kniha Obchoduj na Linkedinu.
  • Na kompletní program školení se podívejte sem.

školení online marketingu: Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců

  • Vytvořte marketingovou strategii pro svůj projekt nebo podnikání na 12 měsíců. Vytipujte ziskového zákazníka (popis, potřeba, kdy/kde se nachází, jaký je možný dosah a zásah v jednotlivém komunikačním médiu. Výše investice a výnosů pro 100%, 75% a 50% zásah).
  • Definujte svou jedinečnost pro každou skupinu – positioning.
  • Nastavte motivační ale reálné a měřitelné marketingové a obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej, náklady, tržby, zisk).
  • Sestavte komunikační mix (vyberte profitabilní komunikační kanály online i offline marketingu na dané období).
  • Sestavte publikační plán – témata a formáty napříč komunikačními kanály směřujícími k cílovým skupinám.
  • Vytvořte mediaplán – výběr online i offline médií pro public relations.
  • Vyprecizujte svůj akční plán (harmonogram marketingových aktivit v průběhu 6 – 12 měsíců. Popis činnosti. Odpovědná osoba. Hodinová dotace. Náklady na pracovníka.)
  • Připravte se na investice – rozpočet na období 6 – 12 měsíců (počet hodin a finance na zajištění, detailní harmonogram).
  • A nezapomeňte na kritéria zpětné vazby – monitoring (návrh nástrojů pro vyhodnocení marketingové komunikace použitých marketingových kanálů).
  • Čeká na vás šablona marketingového plánu, šablona mediaplánu, vzor prodejní stránky.
  • Na program školení se podívejte zde.

Naučte se využívat marketingový potenciál naplno, ať vás konkurence nepředběhne. Systematicky, dlouhodobě, krok po kroku k cíli, který si vytyčíte.

vaše otázky & naše odpovědi

Kde se školení koná?

Marketingová školení se konají přímo u vás ve firmě nebo v naší útulné brněnské kanceláři.

Co na školení budu potřebovat?

Přineste si pouze počítač, vše ostatní pro vás nachystáme!

Jaký je maximální počet účastníků?

Nejlepší výsledky máme se skupinkou 6, max. 8 osob. Ale může vás být samozřejmě i méně!

Kde si vás mohu prověřit?

Podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením. Probrouzdejte našimi návody, šablonami a e-knihami, které jsme na základě svých zkušeností vydali pro ty, kteří se chtějí s marketingem popasovat sami.

Kolik stojí jednodenní marketingové školení?

Jednodenní školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu a Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců, včetně školicích materiálů, prezentace, šablon a občerstvení stojí 10.000 Kč + cestovné 5 Kč/km. K ceně připočtěte DPH 21 %.

Jaký je nejbližší volný termín školení?

Ve většině případů jsme schopny váš tým proškolit do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

objednávka
školení online marketingu

Osvojte si návyky marketingového matadora a vrhněte se do marketingové komunikace sami!

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Marketingové zázraky | Jana Eckhardtová, Malá marketingová

Nemožné do 5 tisíc aneb Marketingové zázraky na počkání

Známe to všichni: chceme s něčím začít, posunout na lepší úroveň… a nejdřív zkoušíme, jestli to náhodou nepůjde bezpracně, rychle, bez potu. Však taky na každém rohu vidíte 10+ způsobů jak něčeho dosáhnout. Získat spoustu peněz / ztratit spoustu kil do 14 dnů. Jak vydělat milion za týden a ležet u toho na pláži a podobné blbiny.

přečíst článek >

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.