školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu

školení
  • Naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.
  • Pohodlně si sjednávejte obchodní schůzky přímo na síti.
  • Vytvořte si dokonalý obchodní profil.
  • Napojte první kontakty a odbrzděte svůj byznys.
  • Vytvořte kritéria pro obchodování (filtry a klíčová slova).
  • Vylaďte připojovací zprávu, na niž reaguje průměrně 30 % oslovených.
  • Přichystejte návrh pro osobní setkání, která přinese 5 % přímých jednání.
  • Nachystejte export kontaktů pro dotažení obchodu do konce.
  • Zjistěte, co funguje a na co byste si měli dát velký pozor.
  • Pro rekapitulaci je pro vás připravena e-kniha Obchoduj na Linkedinu.
  • Na kompletní program školení se podívejte sem.

školení online marketingu: Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců

  • Vytvořte marketingovou strategii pro svůj projekt nebo podnikání na 12 měsíců. Vytipujte ziskového zákazníka (popis, potřeba, kdy/kde se nachází, jaký je možný dosah a zásah v jednotlivém komunikačním médiu. Výše investice a výnosů pro 100%, 75% a 50% zásah).
  • Definujte svou jedinečnost pro každou skupinu – positioning.
  • Nastavte motivační ale reálné a měřitelné marketingové a obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej, náklady, tržby, zisk).
  • Sestavte komunikační mix (vyberte profitabilní komunikační kanály online i offline marketingu na dané období).
  • Sestavte publikační plán – témata a formáty napříč komunikačními kanály směřujícími k cílovým skupinám.
  • Vytvořte mediaplán – výběr online i offline médií pro public relations.
  • Vyprecizujte svůj akční plán (harmonogram marketingových aktivit v průběhu 6 – 12 měsíců. Popis činnosti. Odpovědná osoba. Hodinová dotace. Náklady na pracovníka.)
  • Připravte se na investice – rozpočet na období 6 – 12 měsíců (počet hodin a finance na zajištění, detailní harmonogram).
  • A nezapomeňte na kritéria zpětné vazby – monitoring (návrh nástrojů pro vyhodnocení marketingové komunikace použitých marketingových kanálů).
  • Čeká na vás šablona marketingového plánu, šablona mediaplánu, vzor prodejní stránky.
  • Na program školení se podívejte zde.

Naučte se využívat marketingový potenciál naplno, ať vás konkurence nepředběhne. Systematicky, dlouhodobě, krok po kroku k cíli, který si vytyčíte.

vaše otázky & naše odpovědi

Kde se školení koná?

Marketingová školení se konají přímo u vás ve firmě nebo v naší útulné brněnské kanceláři.

Co na školení budu potřebovat?

Přineste si pouze počítač, vše ostatní pro vás nachystáme!

Jaký je maximální počet účastníků?

Nejlepší výsledky máme se skupinkou 6, max. 8 osob. Ale může vás být samozřejmě i méně!

Kde si vás mohu prověřit?

Podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením. Probrouzdejte našimi návody, šablonami a e-knihami, které jsme na základě svých zkušeností vydali pro ty, kteří se chtějí s marketingem popasovat sami.

Kolik stojí jednodenní marketingové školení?

Jednodenní školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu a Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců, včetně školicích materiálů, prezentace, šablon a občerstvení stojí 20.000 Kč + cestovné 5 Kč/km. K ceně připočtěte DPH 21 %.

Jaký je nejbližší volný termín školení?

Ve většině případů jsme schopny váš tým proškolit do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

objednávka
školení online marketingu

Osvojte si návyky marketingového matadora a vrhněte se do marketingové komunikace sami!

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.