Otázky a odpovědi z B2B marketingového terénu
Aneb: Jak jsme si skvěle a věcně popovídali s účastníky našeho webináře: Marketing vs. obchod: Spojenci nebo rivalové?
Naučte se využívat marketingový potenciál naplno, ať vás konkurence nepředběhne. Systematicky, dlouhodobě, krok po kroku k cíli, který si vytyčíte.
Marketingová školení se konají přímo u vás ve firmě nebo v naší útulné brněnské kanceláři.
Přineste si pouze počítač, vše ostatní pro vás nachystáme!
Nejlepší výsledky máme se skupinkou 6, max. 8 osob. Ale může vás být samozřejmě i méně!
Podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením. Probrouzdejte našimi návody, šablonami a e-knihami, které jsme na základě svých zkušeností vydali pro ty, kteří se chtějí s marketingem popasovat sami.
Jednodenní školení online marketingu: Obchoduj na Linkedinu a Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců, včetně školicích materiálů, prezentace, šablon a občerstvení stojí 20.000 Kč + cestovné 5 Kč/km. K ceně připočtěte DPH 21 %.
Ve většině případů jsme schopny váš tým proškolit do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.
Osvojte si návyky marketingového matadora a vrhněte se do marketingové komunikace sami!
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Aneb: Jak jsme si skvěle a věcně popovídali s účastníky našeho webináře: Marketing vs. obchod: Spojenci nebo rivalové?
V online světě tvrdě bojujeme o pozornost. Ještě jste nezačali využívat video obsah ve své marketingové strategii? Je na čase to změnit.
Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.
Hledáte a nenacházíte? Nebo nacházíte, ale stále to není ono? Možná nevyužíváte moderní nástroje a příležitosti, které trh nabízí. My ale ano.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna