Školení online marketingu: Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců

  • Vytvořte marketingovou strategii pro svůj projekt nebo podnikání na 12 měsíců.
  • Vytipujte ziskového zákazníka (popis, potřeba, kdy/kde se nachází, jaký je možný dosah a zásah v jednotlivém komunikačním médiu. Výše investice a výnosů pro 100%, 75% a 50% zásah).
  • Definujte svou jedinečnost pro každou skupinu – positioning.
  • Nastavte motivační ale reálné a měřitelné marketingové a obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej, náklady, tržby, zisk).
  • Sestavte komunikační mix (vyberte profitabilní komunikační kanály online i offline marketingu na dané období).
  • Sestavte publikační plán – témata a formáty napříč komunikačními kanály směřujícími k cílovým skupinám.
  • Vytvořte mediaplán – výběr online i offline médií pro public relations.
  • Vyprecizujte svůj akční plán (harmonogram marketingových aktivit v průběhu 6 – 12 měsíců. Popis činnosti. Odpovědná osoba. Hodinová dotace. Náklady na pracovníka.)
  • Připravte se na investice – rozpočet na období 6 – 12 měsíců (počet hodin a finance na zajištění, detailní harmonogram).
  • A nezapomeňte na kritéria zpětné vazby – monitoring (návrh nástrojů pro vyhodnocení marketingové komunikace použitých marketingových kanálů).
  • Čeká na vás šablona marketingového plánu, šablona mediaplánu, vzor prodejní stránky.

Otázky a jenom otázky

Jaký je přesný harmonogram školení?

  • 9:00 – 9:30 – Situační analýza (definujete si své přednosti i slabiny, nakouknete pod pokličku konkurence)
  • 9:30 – 10:30 – Segmentace, Targeting a Positioning (vyprofilujete si své zákazníky, jejich potřeby a jejich možnosti. Zjistíte, kde se zákazníci nacházejí – online i naživo a vypočítáte jejich potenciál. Na koho lze přímo dosáhnout, jaký je průměrný zásah a konverze při 100%, 75% a 50% investici. Definujete svoji jedinečnou pozici na trhu.)
  • 10:30 – 10:45 přestávka
  • 10:45 – 11:15 Marketingové a obchodní cíle (stanovíte realistické, motivační a měřitelné cíle. Namodelujete náklady, tržby i zisk)
  • 11:15 – 12:30 Komunikační mix ((vyberte komunikační kanály online i offline marketingu na dané období pro každou zákaznickou skupinu zvlášť).
  • 12:30 – 13:45 Oběd
  • 13:45 – 14:45 Publikační a mediální plán (vyberete vhodné formáty a témata a napříč komunikačními kanály a rozhodnete se pro mediální formáty).
  • 14:45 – 15:00 Přestávka
  • 15:00 – 16:00 Akční plán na 12 měsíců (vytvoříte harmonogram marketingových aktivit v průběhu 6 – 12 měsíců. Popis činnosti. Odpovědná osoba. Hodinová dotace.  Sestavíte rozpočet na období 6 – 12 měsíců – počet hodin a finance na zajištění, detailní harmonogram. a na závěr navrhnete nástroje pro vyhodnocení marketingové komunikace).
  • 16:00 – 17:00 diskuse, závěr

Jaké materiály si ze školení odnesu?

Šablonu marketingového plánu včetně návodu, Šablonu mediálního plánu, Vzor prodejní stránky a prezentaci s poznámkami.

Kde se školení koná?

Marketingové školení se koná přímo u vás ve firmě nebo v naší útulné brněnské kanceláři.

Kdo školení vede?

Marketérka a zakladatelka Malé marketingové Jana Eckhardtová.

Co na školení budu potřebovat?

Přineste si pouze počítač, vše ostatní pro vás nachystáme!

Jaký je maximální počet účastníků?

Nejlepší výsledky máme se skupinkou 6, max. 8 osob. Ale může vás být samozřejmě i méně!

Kde si vás mohu prověřit?

Podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením. Probrouzdejte našimi návody, šablonami a e-knihami, které jsme na základě svých zkušeností vydali pro ty, kteří se chtějí s marketingem popasovat sami. Nebo nahlédněte do referencí studentů:

“Prezentace byla srozumitelná, v dobrém tempu. Dobrá vizualizace. Velmi dobrý a zajímavý přednes. Dobré tipy k online komunikaci. Díky.“ Vlachý

„Jsem spokojená s množstvím informací a s ochotou lektorky zodpovědět jakékoliv dotazy a připomínky. Školení obsáhlé (v pravém slova smyslu), srozumitelné. Lektorka ochotná, vstřícná a komunikativní. Vše v naprostém pořádku.“ Kateřina Šteflová

„Kurz je srozumitelný. Super tipy a návody, jak na to. Dobré přirovnání do praxe.“ Daniel Doležal

“ Vše ok. Super praktické ukázky. Poutavá témata.“ Kamil Koranda

„Velmi kladně hodnotím praktické a jednoduché vysvětlení problematiky, která byla prezentována. Rady určitě využiji v praxi! Lektor dobrý!“ Anonym

„Oceňuji praktičnost informací, rozšíření nových možností propagace firemní činnosti.“ Tomáš Hrubec

„Školení jednoznačně obsahovalo cenné informace, které využiji v praxi. Byly podány srozumitelně… Lektorka byla báječná – věcná i praktická…“ Radka Pešková

Kolik stojí jednodenní marketingové školení?

Jednodenní školení online marketingu:  Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců, včetně školicích materiálů, prezentace, šablon a občerstvení stojí 10.000 Kč + cestovné 5 Kč/km.

K ceně připočtěte DPH 21 %.

Jaký je nejbližší volný termín školení?

Ve většině případů jsme schopny váš tým proškolit do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

Školení: Tvorba marketingového plánu na 12 měsíců

+ šablona Marketingového plánu

Termín není vypsán, lze domluvit jako uzavřené firemní školení
od 9:00 – 15:00 (včetně oběda)

Traubova 12, Brno
Lektor: Jana Eckhardtová
Maximálně 4 účastníci

2 500 Kč

+ 21% DPH 525 Kč

koupit

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

 

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.