Co týden, to nějaká nová, „revoluční“ managementová teorie, která slibuje, že promění vaši dobrou firmu v něco mimořádného. Jenže největší problém dnešních firem nebo manažerů není v tom, že by se nedovedli přizpůsobit dynamické době. Naopak. Sledují trendy, aplikují je, ale zapomínají na jednu důležitou věc.

„Vybudovat si reputaci trvá dvacet let, zničit ji lze za pět minut.“
Warren Buffet

Zkuste si položit otázku: Co mají společného firmy, kterým se daří deset, patnáct, dvacet let? Jaký je rozdíl mezi společnostmi, které se z dobrých staly skvělými, a těmi, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila? Na jaké činnosti a aktivity se soustředí zakladatelé takových úspěšných firem?

Může se dobrá firma stát skvělou – a pokud ano, jak?

Rozhodně se nestačí jen soustředit na naplňování podnikatelského záměru. Firmu dělají lidé, vize, hodnoty a smysluplné cíle. To pro vás znamená jediné – bez dobrého leadera se prostě neobejdete. O tom se ostatně Jiří Jemelka přesvědčil v mnoha firmách. Majitelé musí mít chuť a elán se rvát s tím, co přichází. Mít nápady, impulzy a pracovat NA firmě, nikoli V NÍ.

Dobrá zpráva je, že se většina z těchto vlastností se dá naučit.

Tak se přestaňte ptát a začněte jednat.

Chci se podívat na záznam

Poučte se z chyb ostatních a objevte strategie, které můžete ihned aplikovat ve vaší společnosti

Co vás během 60 + 30 minut diskuse čeká? Probereme:

  • jaké si po cestě k úspěšné firmě stanovit cíle, 
  • prozkoumáme faktory, které ženou firmy kupředu,
  • zaměříme se na to, jak rozvíjet zvídavost, neochvějnost, odhodlání a pokoru.
  • Jak neztratit směr v chaotických obdobích a najít oblasti, ve kterých může vaše firma excelovat.
  • Jak rozpoznat správné lidi a dosadit je na správná místa.
  • A proč je důležité opírat se o pevná data a fakta místo nejistých předpokladů.

Kdy a kde?

Webinář proběhl 25. ledna 2024. Odkaz na záznam najdete níže.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí téměř 80 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 500 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Jana Šrotířová

Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Praktické rady, jak z dobré firmy udělat skvělou, už čekají

Chci se podívat na záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.