O čem to bude?

Pár měsíců zpátky jsme celý jeden webinář věnovali prodeji na Amazonu. Tentokrát si posvítíme ještě na prodej na Kaufland.de.

  • Dále se dozvíte, jaký je rozdíl mezi prodejem na e-shopu a na marketplace.
  • Jaký je princip podnikání na online tržištích.
  • Co za možnosti máte, pokud se jako výrobce nebo distributor zaměřujete na ostatní podnikatele.
  • I jaké příležitosti se vám nabízí, pokud cílíte na koncové zákazníky.

Bude to na nabité, podrobné, ale rozhodně to nebude NUDA. Čeká vás výběr ryze užitečných informací, které při rozhodování o vstupu na marketplace vděčně oceníte.

Co se vám možná honí hlavou

Dozvím se, co na marketplace prodávat můžu a co naopak patří mezi ‚‚nevítané’’ zboží?
Jistě, v prezentaci o tom máme celý slide 🙂

Dokážu předem odhadnout, jestli se mi vstup na marketplace vyplatí?
Pokud ne vy, tak my ano. Se vstupem na online tržiště vám rádi pomůžeme. Zaměříme se nejen na potenciál vašich produktů, ale i na cenotvorbu a marže.

Účastí na webináři navíc získáte vstupní konzultaci s podrobným průzkumem obchodního potenciálu zdarma.

O marketplace jsem se kdysi zajímal/a, ale vypadalo to více než složitě. Všechna ta pravidla pro registraci, vstup, schválení…
Žádné strachy. Složitě to fakt jen vypadá. Pravidla a zákonitosti vstupu a prodeje na obou marketplace probereme tam i zpět. Ať máte jasnou představu, co vás čeká a nemine. Nic vás nepřekvapí.

To se týká i marketingu a zákaznické péče, které jsou také nedílnou součástí působení na marketplace. Nenecháme vás na holičkách.

Jak se to na online tržištích má s dohodami, smlouvami nebo s případnou výpovědí?
Tohle je dost důležité zmínit: prodej můžete kdykoliv ukončit a výpovědní doba zde neexistuje. Když se jednoho dne probudíte a řeknete si, že tohle rozhodně není to, co jste si představovali, s marketplace se rozloučíte. Takhle jednoduché to je.

O důvod víc, proč na webinář dorazit. Zde vážně platí, že můžete jenom získat.

Ještě jednou v kostce

  • Řekneme si, co je Amazon, jaká jsou pravidla, možnosti, příležitosti.
  • Pro koho má Amazon potenciál a kdo by měl raději hledat jinde.
  • Co se od vás očekává a co pro vás můžeme udělat my.
  • Představíme si Kaufland.de, výhody a přednosti ve srovnání s Amazonem.
  • U obojího si shrneme čísla, která vás zajímají. Jako poplatky, daně, marže, cla…

Webinář je zdarma.

Těší se na vás…

Jana Eckhardtová
Marketingová manažerka malých a středních firem v oblasti B2B i B2C.

Petr Beneš
Jednatel společnost NetWings, nadšenec do startupů a všech nadějných obchodních příležitostí.

Lubomír Petráš
Konzultant služeb nejrůznějších marketplace s letitými zkušenostmi z mezinárodního obchodu.

Kdy?

DNES 14. 10. 2021 v 13 hodin.

Odkaz na vysílání

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.