O čem to bude?

Pár měsíců zpátky jsme celý jeden webinář věnovali prodeji na Amazonu. Tentokrát si posvítíme ještě na prodej na Kaufland.de.

  • Dále se dozvíte, jaký je rozdíl mezi prodejem na e-shopu a na marketplace.
  • Jaký je princip podnikání na online tržištích.
  • Co za možnosti máte, pokud se jako výrobce nebo distributor zaměřujete na ostatní podnikatele.
  • I jaké příležitosti se vám nabízí, pokud cílíte na koncové zákazníky.

Bude to na nabité, podrobné, ale rozhodně to nebude NUDA. Čeká vás výběr ryze užitečných informací, které při rozhodování o vstupu na marketplace vděčně oceníte.

Co se vám možná honí hlavou

Dozvím se, co na marketplace prodávat můžu a co naopak patří mezi ‚‚nevítané’’ zboží?
Jistě, v prezentaci o tom máme celý slide 🙂

Dokážu předem odhadnout, jestli se mi vstup na marketplace vyplatí?
Pokud ne vy, tak my ano. Se vstupem na online tržiště vám rádi pomůžeme. Zaměříme se nejen na potenciál vašich produktů, ale i na cenotvorbu a marže.

Účastí na webináři navíc získáte vstupní konzultaci s podrobným průzkumem obchodního potenciálu zdarma.

O marketplace jsem se kdysi zajímal/a, ale vypadalo to více než složitě. Všechna ta pravidla pro registraci, vstup, schválení…
Žádné strachy. Složitě to fakt jen vypadá. Pravidla a zákonitosti vstupu a prodeje na obou marketplace probereme tam i zpět. Ať máte jasnou představu, co vás čeká a nemine. Nic vás nepřekvapí.

To se týká i marketingu a zákaznické péče, které jsou také nedílnou součástí působení na marketplace. Nenecháme vás na holičkách.

Jak se to na online tržištích má s dohodami, smlouvami nebo s případnou výpovědí?
Tohle je dost důležité zmínit: prodej můžete kdykoliv ukončit a výpovědní doba zde neexistuje. Když se jednoho dne probudíte a řeknete si, že tohle rozhodně není to, co jste si představovali, s marketplace se rozloučíte. Takhle jednoduché to je.

O důvod víc, proč na webinář dorazit. Zde vážně platí, že můžete jenom získat.

Ještě jednou v kostce

  • Řekneme si, co je Amazon, jaká jsou pravidla, možnosti, příležitosti.
  • Pro koho má Amazon potenciál a kdo by měl raději hledat jinde.
  • Co se od vás očekává a co pro vás můžeme udělat my.
  • Představíme si Kaufland.de, výhody a přednosti ve srovnání s Amazonem.
  • U obojího si shrneme čísla, která vás zajímají. Jako poplatky, daně, marže, cla…

Webinář je zdarma.

Těší se na vás…

Jana Eckhardtová
Marketingová manažerka malých a středních firem v oblasti B2B i B2C.

Petr Beneš
Jednatel společnost NetWings, nadšenec do startupů a všech nadějných obchodních příležitostí.

Lubomír Petráš
Konzultant služeb nejrůznějších marketplace s letitými zkušenostmi z mezinárodního obchodu.

Kdy?

DNES 14. 10. 2021 v 13 hodin.

Odkaz na vysílání

Share on facebook
Share on linkedin

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

webinář prodávejte na Amazonku

Webinář: Prodávejte na Amazonu

Zajímá vás, jak obchodovat na Amazonu, nejrychleji rostoucím online tržišti na světě? Přesně na tom tržišti, kde průměrná útrata uživatele šplhá k 1400 USD a kde je prodejní cena výrobků minimálně o 30 % vyšší než na českém trhu?!

více o školení >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.