Na jedné lodi a přesto u jiného vesla. Mluví stejnými jazyky, sedí ve stejné firmě, ale kopou každý za svůj tým. Obchodníci se soustředí na cíle a prodej, zatímco marketéři se věnují kreativní strategii a brandingu… a někdy to mezi nimi prostě (trochu) skřípe. Jenže výsledky přináší jen spolupráce. Vždycky.

Jak vytřískat ze spolupráce obchodu a marketingu co nejvíc?

Můžete je zavřít do jedné místnosti, zhasnout a zamčít… a čekat, kdo přežije.

Nebo to udělat chytře.

Ukažte jim, co může jeden druhému nabídnout! Obchodník je ten v první linii. Denně komunikuje se zákazníky. Ví, co zákazníky trápí a co chtějí. Za tyhle informace by markeťák prodal i vlastní babičku. A přitom nemusí. Stačí se zeptat. Marketér zase loví nové kontakty a ví, jak udržet pozornost těch stávajících, což je pro obchodníka něco jako najít studánku uprostřed pouště.

Takže jak by to mohlo/mělo/může ideálně fungovat?

Kde jsou třecí plochy obchodu a marketingu? Jak zařídit, aby obě strany spolupracovaly, a jak rozdělit zásluhy?

O tom už byl náš únorový webinář, kde jsme krátce a stručně rozebraly, jak může taková fungující kooperace mezi obchodem a marketingem v B2B vypadat a především, co firmě přinese.

Paráda, chci si pustit záznam!

Ve dvou (třech, pěti) se to lépe táhne

Co jsme během 45 + 15 minut probraly?

  • Jaký vztah panuje mezi marketingem a obchodem v B2B?
  • Kde to většinou dře?
  • Jaký je úkol marketingu a jaký obchodu?
  • Co může chtít obchodník po markeťákovi a naopak?
  • A co, jak a proč přesně ten marketing v B2B dělá?
  • A jak to pomáhá tomu, aby měl obchod připravené dokonalé pole pro zakázky?

Kdy a kde?

Webinář už máme za sebou. Záznam najdete na našem Youtube kanále.

S kým?

Jana Šrotířová

Na všetečné otázky moderátorky odpovídala nejzkušenější z nás, zakladatelka Malé marketingové, Jana Šrotířová Eckhardtová. Za víc než 12 let praxe jí rukama prošlo několik desítek firem napříč obory. Takže opravdu dobře ví, jak se ‚‚na lopatu sedá‘‘.

Naďa Chaloupková

Webinářem provázela naše super výkonná obchodní manažerka Naďa Chaloupková.

Naučte se, jak vytvořit perfektní harmonii mezi prodejem a marketingem,

aby váš byznys kvetl jako nikdy předtím

 

Chci si pustit webinář

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.