Marketingová agentura

Jakkoliv samoúčelně může vysvětlení tohoto pojmu na stránkách marketingové agentury vypadat, je na něm mnoho pravdy. 

Kdo potřebuje marketingovou agenturu? Člověk – živnostník nebo člověk – majitel firmy, protože takový člověk potřebuje prodávat. Tedy potřebuje, aby se o něm a o tom, co dělá, vědělo. A aby se to dostalo ke správným lidem – zákazníkům. Den má totiž jen dvacet čtyři hodin a kdokoliv, kdo kdy byl na volné noze nebo snad vedl firmu a zodpovídal kromě sebe samého ještě za “vlastní lidi”, si je toho dobře vědom. Pokud v jeden čas zodpovídáte za chod firmy, vymýšlíte inovace, zkrátka děláte první poslední, jednoduše nemáte čas starat se ještě o marketing

Proto je nasnadě svěřit tuto oblast povolaným. Těm, kteří se marketingem živí, je jejich denním chlebem, živí se jím a zůstávají v obraze. Tak nějak z podstaty jejich činnosti se takoví lidé obvykle nachází v takzvaných marketingových agenturách 🙂  

Pokusy o to, být “supermanem”, všechno si udělat a zařídit, končí všechny do jednoho špatně. Buďto strádá sociální život jedince nebo marketing, častěji však obojí. Navíc za stavu neuspokojivých zisků, nejistých vyhlídek a nulového vývoje a růstu.