![Použití LinedIn Sales Navigátor pro B2B marketing](https://www.malamarketingova.cz/wp-content/uploads/2024/07/girl-with-laptop-265x177.jpg)
Jak na B2B marketing přes LinkedIn: tvorba publika v Sales Navigator
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
5hodinová marketingová konzultace. Analýza současných online či offline marketingových aktivit. Tvorba akčního marketingového miniplánu na 6 měsíců. Instruktáž pro ovládnutí základních nástrojů pro správu online marketingu. Šablona marketingového plánu a návody pro realizaci internetového marketingu.
5hodinová marketingová konzultace. Analýza současných online či offline marketingových aktivit. Tvorba akčního marketingového miniplánu na 6 měsíců. Instruktáž pro ovládnutí základních nástrojů pro správu online marketingu. Šablona marketingového plánu a návody pro realizaci internetového marketingu.
Získejte marketingový miniplán pro svůj projekt či podnikání na 6 měsíců a ovládněte potřebné nástroje pro realizaci internetového marketingu.
Vytvoříme spolu marketingový miniplán (ale s maximálním účinkem) na 6 měsíců:
Ukážeme vám online marketingové nástroje potřebné pro přípravu a vyhodnocování kampaní internetového marketingu.
Odnesete si šablonu marketingového plánu s návodem.
Získáte šablonu svého mediaplánu.
Oceníte také vzor prodejní stránky.
Přibalíme vám e-knihu Obchodujte na Linkedinu.
V případě, že jste rozhodnuti pro marketingovou konzultaci, uveďte nás před návštěvou do obrazu vyplněním dotazníku.
Standardně marketingová konzultace probíhá u nás v kanceláři v Brně. Po domluvě se můžeme potkat i na jiném místě.
Samozřejmě, podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením.
5hodinová marketingová konzultace s vypracováním akčního marketingového miniplánu na 6 měsíců + instruktáž práce s online nástroji + 4 šablony = sakumprásk 10.000 Kč plus DPH.
Ve většině případů se můžeme potkat během jednoho měsíce od zahájení komunikace.
Získejte marketingový miniplán pro svůj projekt či podnikání na 6 měsíců včetně 4 šablon, které vám marketingové snažení zásadně usnadní. Ovládněte potřebné nástroje pro realizace internetového marketingu.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Že potřebujete pro B2B marketing konkrétní strategii, to asi víte. Jenže jak na ni? Jak ji sestavit vyhodnotit, poznat, jestli byla k něčemu? Pojďte si společně s námi zmapovat cestu k fungujícímu komunikačnímu mixu v oblasti B2B služeb. Na konkrétní případové studii odhalíme, jak si definovat prostředky a cíle, a především, jak jich dosáhnout.
B2B marketing je možná konzervativnější, to ale neznamená, že nehledá nové cesty. Jak na něj, abyste nechali konkurenci daleko za sebou?
Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna