98% obchodní konkurence zatím netuší nic

Víte, že na profesní síti LinkedIn je už bezmála milión Čechů? Možná i více. Čtvrtinu z nich tvoří vedoucí pracovníci a majitelé firem z různých oborů. Střední management je v těsném závěsu, ale „potkáte se“ i s učiteli, kreativci a s lidmi z ryze technických oborů. Proč myslíte, že personalisté LinkedIn milují? Protože možnosti cíleného filtrování jim dávají možnost mířit přímo do černého.

Uvědomte si, jak málo obchodníků používá LinkedIn k systematickému navazování obchodních kontaktů. Tedy zatím. Vyhraďte si jeden den a vtrhněte na LinkedIn mezi prvními.

Od profilu po obchodní jednání

Netrapte se zbytečnostmi a naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.

  1. Hvězdný osobní profil – začnete registrací a osobní profil vyšperkujete až do úrovně Hvězdy. Vytvoříte si líbivé url a odkážete na něj z e-mailu i z webu.
  2. Připojení prvních kontaktů – pozvete první osoby ke spojení nebo importujete kontakty z CRM systému. Připojíte se ke skupinám, které slibují úspěch a seznámíte se s limity LinkedInu.
  3. Kritéria pro obchodování – dozvíte se zásadní strategii, která vám pomůže oslovit pouze konkrétní osoby, u kterých je nejvyšší pravděpodobnost spolupráce.
  4. Budování obchodní sítě – rozhodnete se pro využítí standardních či prémiových účtů. Naučíte se střílet ostrými náboji při nastavení cílených filtrů od Aše až po Jablunkov. Co vám k ničemu nepomůže a z čeho vytěžit maximum.
  5. Připojovací a obchodní zprávy – naformulujete připojovací a obchodní zprávy, které povedou k nejlepším výsledkům. Oslovíte první stovky cílených kontaktů a rozešlete první obchodní zprávy.
  6. Linkedin na 100% – pokud to myslíte opravdu vážně, vymáčknete z LinkedInu maximum. Využijete exportu kontaktů, oslovíte je opakovaně a začnete budovat osobní brand.
  7. Pár dobrých rad z praxe – dozvíte se pár tipů, na čem jsme si natloukli nos a co se vám už určitě nestane.

33% zásah a 5% reakce

LinkedIn mám opravdu moc ráda, protože nikde jinde se nedočkám takové přímé odezvy. Jenom na LinkedInu si můžete být jisti, že minimálně 33% oslovených zareaguje a 5% s vámi naváže konverzaci. Pak je to už pouhá statistika.  

Podtrženo a sečteno vás čeká

  • 6 kapitol,
  • 27 301 znaků což dělá max. 17 stran čistého textu,
  • 42 názorných obrázků,
  • postřehy z praxe na závěr,
  • 1 káva,
  • 1 vyběhnutí schodů,
  • 1 lehký aperitiv,
  • 1 vycházka s čtyřnohým miláčkem,
  • a finální bouchnutí šampaňského.

 

E-book: Obchoduj na Linkedinu

750 Kč

+ 21% DPH 907, 50 Kč

koupit

Obchodní podmínky
Zpracování osobních údajů

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další šablony

Vzor média plánu | malá marketingová

Vzor media plánu ke stažení grátis

Vzor mediaplánu pro plánování a vyhodnocování limitovaných rozpočtů nasměrovaných do veřejných médií. Plánování médií. Sestavení media mixu. Založení media listu. Načasování media plánu. Vyhodnocení účinnosti. Ke stažení zdarma.

detail šablony >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.