Příběh prodeje

Určitě si lámete hlavu s tím, jak vytvořit prodejní stranu, která vynese co nejvíce konverzí. Zda má být krátká a stručná nebo jako příběh na pokračování. Co všechno má být řečeno a jak. Říkat čistou pravdu nebo lehce fabulovat?

Mějte na paměti nákupní proces z pohledu zákazníka i prodávajícího:

  • Vytvořte  produkt či službu, která je vaší srdcovou záležitostí.
  • Buďte vidět, zaujměte. Dožadujte se pozornosti, kontaktu. Zákazník chce být zastaven. Ohromen. Lapen. Chce vědět.
  • Začněte si povídat. Zjišťujte. Pomáhejte. Dávejte, co můžete. Ukazujte. Prostě si získejte důvěru. Tam, kde je zájem. Zákazník chce věřit.
  • Nabídněte řešení. Jak lze danou potřebu vyřešit. Kdy a kde. Co vše to obnáší. Kdo to vyzkoušel. Proč to děláte vy. Poměr hodnoty a ceny….Zákazník nakoupí.
  • Pokračujte v budování vztahu. Zákazník chce být opečováván. Poté koupí znovu nebo doporučí.
  • inspiraci můžete hledat zde.

Prodejní strana jako malovaná aneb pište příběh prodeje

Pří-slib – slibem nezarmoutíš, ale pamatujte, že lež má krátké nohy. Nadpisem definujte hlavní (pravdivý) užitek služby/produktu.

Problém versus řešení – v perexu (úvodním odstavci) načrtněte čtenářovo soužení v šedočerných barvách. Ukažte mu, že existuje řešení, a že v tom není sám.

Představa výsledku – můžete a nemusíte navodit u čtenáře snění. Jaké by to bylo, kdyby už to bylo. No představte si, jaké by to bylo, kdyby….

Použití a důkazy – k čemu je služba/produkt dobrá. Jak se používá, s čím pomáhá a jaké jsou prokazatelné výsledky, výhody či přínosy. Doložte to slovy kupujících (samozřejmě těmi dobrými).

Funkce a vlastnosti – co konkrétně služba/produkt dovede  – seznam funkcí, hejblátek, tlačítek…

Srovnání – chcete-li být obzvlášť neodbytní, poukažte na život s vaším produktem a bez něj.

Medailonek – pokud jste na trhu nováčkem, vybarvěte své profesní kvality.

Jasný úkol – pobídněte návštěvníky k akci – prodeji (registraci, stáhnutí, zhlédnutí…). Nezapomeňte na pěkná tlačítka, objednávkové formuláře a děkovací stránky.

Garance – pokud jste schopni zaručit vrácení nebo jinou kompenzaci mrzutému kupujícímu, je právě zde ten správný prostor. Zase platí staré známé – slibujte, co můžete splnit. Malými písmeny pod čarou klienta spíše naštvete.

Hranice – je-li vaše nabídka časově nebo množstevně omezená, sdělte to zákazníkovi.

FAQ – často kladené dotazy – připravte si odpovědi na nejčastější otázky, ať si nemusíte pořizovat helpline.

Stáhněte si vzor prodejní strany a napište příběh prodeje. Od prvního kontaktu až po děkovací stránku.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další šablony

Vzor média plánu | malá marketingová

Vzor media plánu ke stažení grátis

Vzor mediaplánu pro plánování a vyhodnocování limitovaných rozpočtů nasměrovaných do veřejných médií. Plánování médií. Sestavení media mixu. Založení media listu. Načasování media plánu. Vyhodnocení účinnosti. Ke stažení zdarma.

detail šablony >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.