Příběh prodeje

Určitě si lámete hlavu s tím, jak vytvořit prodejní stranu, která vynese co nejvíce konverzí. Zda má být krátká a stručná nebo jako příběh na pokračování. Co všechno má být řečeno a jak. Říkat čistou pravdu nebo lehce fabulovat?

Mějte na paměti nákupní proces z pohledu zákazníka i prodávajícího:

  • Vytvořte  produkt či službu, která je vaší srdcovou záležitostí.
  • Buďte vidět, zaujměte. Dožadujte se pozornosti, kontaktu. Zákazník chce být zastaven. Ohromen. Lapen. Chce vědět.
  • Začněte si povídat. Zjišťujte. Pomáhejte. Dávejte, co můžete. Ukazujte. Prostě si získejte důvěru. Tam, kde je zájem. Zákazník chce věřit.
  • Nabídněte řešení. Jak lze danou potřebu vyřešit. Kdy a kde. Co vše to obnáší. Kdo to vyzkoušel. Proč to děláte vy. Poměr hodnoty a ceny….Zákazník nakoupí.
  • Pokračujte v budování vztahu. Zákazník chce být opečováván. Poté koupí znovu nebo doporučí.
  • inspiraci můžete hledat zde.

Prodejní strana jako malovaná aneb pište příběh prodeje

Pří-slib – slibem nezarmoutíš, ale pamatujte, že lež má krátké nohy. Nadpisem definujte hlavní (pravdivý) užitek služby/produktu.

Problém versus řešení – v perexu (úvodním odstavci) načrtněte čtenářovo soužení v šedočerných barvách. Ukažte mu, že existuje řešení, a že v tom není sám.

Představa výsledku – můžete a nemusíte navodit u čtenáře snění. Jaké by to bylo, kdyby už to bylo. No představte si, jaké by to bylo, kdyby….

Použití a důkazy – k čemu je služba/produkt dobrá. Jak se používá, s čím pomáhá a jaké jsou prokazatelné výsledky, výhody či přínosy. Doložte to slovy kupujících (samozřejmě těmi dobrými).

Funkce a vlastnosti – co konkrétně služba/produkt dovede  – seznam funkcí, hejblátek, tlačítek…

Srovnání – chcete-li být obzvlášť neodbytní, poukažte na život s vaším produktem a bez něj.

Medailonek – pokud jste na trhu nováčkem, vybarvěte své profesní kvality.

Jasný úkol – pobídněte návštěvníky k akci – prodeji (registraci, stáhnutí, zhlédnutí…). Nezapomeňte na pěkná tlačítka, objednávkové formuláře a děkovací stránky.

Garance – pokud jste schopni zaručit vrácení nebo jinou kompenzaci mrzutému kupujícímu, je právě zde ten správný prostor. Zase platí staré známé – slibujte, co můžete splnit. Malými písmeny pod čarou klienta spíše naštvete.

Hranice – je-li vaše nabídka časově nebo množstevně omezená, sdělte to zákazníkovi.

FAQ – často kladené dotazy – připravte si odpovědi na nejčastější otázky, ať si nemusíte pořizovat helpline.

Stáhněte si vzor prodejní strany a napište příběh prodeje. Od prvního kontaktu až po děkovací stránku.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další šablony

Vzor média plánu | malá marketingová

Vzor media plánu ke stažení grátis

Vzor mediaplánu pro plánování a vyhodnocování limitovaných rozpočtů nasměrovaných do veřejných médií. Plánování médií. Sestavení media mixu. Založení media listu. Načasování media plánu. Vyhodnocení účinnosti. Ke stažení zdarma.

detail šablony >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.