Minimalistický marketingový plán

Původní marketingový plán v jeho minimalistické verzi. Protože chápu, že ne všichni z vás mají chuť a čas na podrobné analýzy trhu. Protože je lepší pracovat s nějakými informacemi než se žádnými. Protože je mnohdy lepší vyrazit než stále dokola vymýšlet podrobné strategie a plány. Protože stále ještě obsahuje informace, které pochopí podnikatel bez hlubších marketingových znalostí.

Právě proto se původní marketingový plán scvrknul méně než na polovinu a v budoucnu … kdoví. Třeba se mi vejde na pivní tácek, jak avizuje marketingová čarodějnice Madla Čevelová.

Neznamená to však, že vás čeká méně práce. Spíše pocítíte větší systematičnost, automatizaci a zaměření na podstatné.

Ať se považujete za:

  • hledače systematických a dlouhodobě účinných řešení,
  • podnikatele a ředitele firem, kteří chtějí mít marketing pod kontrolou,
  • marketéry malých a středně velkých firem s citem pro detail,
  • studenty, kteří se vydali cestou marketingovou,
  • nebo věříte, že marketingový plán je nad vaše síly

Protože tomu tak NENÍ. MARKETINGOVÝ (MINI)PLÁN ZVLÁDNE NAPROSTO KAŽDÝ. S trochou času a snahy.

7 kroků k marketingovému plánu

1. Situační analýza

  • Rozhlédnete se, co se děje kolem vás. Vyberete priority a těch se budete držet.

2. Segmentace

  • Kdo je váš zákazník? Rozděl, zhodnoť a panuj.

​3. Postavení značky na trhu

  • Odliš se nebo zemři…

4. Obchodní a marketingové cíle

  • Čeho toužíte dosáhnout a kdy to bude?

5. Formy obsahu marketingové komunikace

  • Není jedno, co říkáte.

6. Kanály marketingové komunikace

  • Není jedno, kudy obsah trousíte.

7. Akční plán

Pro vás, kdož chcete vědět více.

Jana Eckhardtová

5. 1. 2016

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

Čeho se bojíte: 8 největších bubáků v B2B marketingu - Čeho se naši klienti nejvíc bojí, pokud jde o B2B marketing? Je toho hodně, všechny jejich obavy ale umíme rozptýlit. přečíst článek
Jak přizpůsobit marketingový komunikační mix (ne)růstu - Tajemství úspěšného marketingového komunikačního mixu? Nepřepálit začátek a inspirovat se u těch, kterým se dlouhodobě daří. přečíst článek
Interní solitéři vs. marketingové agentury. Kdo se lépe postará o váš marketing? - Najmutí marketingové agentury, nebo raději interní markeťák? Co vaší firmě nejvíce prospěje? Nejlepší cestou bývá jejich spolupráce. přečíst článek
Píšeš dobře, píšeš rád/a? Přidej se k nám! - Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.  přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.