Minimalistický marketingový plán

Původní marketingový plán v jeho minimalistické verzi. Protože chápu, že ne všichni z vás mají chuť a čas na podrobné analýzy trhu. Protože je lepší pracovat s nějakými informacemi než se žádnými. Protože je mnohdy lepší vyrazit než stále dokola vymýšlet podrobné strategie a plány. Protože stále ještě obsahuje informace, které pochopí podnikatel bez hlubších marketingových znalostí.

Právě proto se původní marketingový plán scvrknul méně než na polovinu a v budoucnu … kdoví. Třeba se mi vejde na pivní tácek, jak avizuje marketingová čarodějnice Madla Čevelová.

Neznamená to však, že vás čeká méně práce. Spíše pocítíte větší systematičnost, automatizaci a zaměření na podstatné.

Ať se považujete za:

  • hledače systematických a dlouhodobě účinných řešení,
  • podnikatele a ředitele firem, kteří chtějí mít marketing pod kontrolou,
  • marketéry malých a středně velkých firem s citem pro detail,
  • studenty, kteří se vydali cestou marketingovou,
  • nebo věříte, že marketingový plán je nad vaše síly

Protože tomu tak NENÍ. MARKETINGOVÝ (MINI)PLÁN ZVLÁDNE NAPROSTO KAŽDÝ. S trochou času a snahy.

7 kroků k marketingovému plánu

1. Situační analýza

  • Rozhlédnete se, co se děje kolem vás. Vyberete priority a těch se budete držet.

2. Segmentace

  • Kdo je váš zákazník? Rozděl, zhodnoť a panuj.

​3. Postavení značky na trhu

  • Odliš se nebo zemři…

4. Obchodní a marketingové cíle

  • Čeho toužíte dosáhnout a kdy to bude?

5. Formy obsahu marketingové komunikace

  • Není jedno, co říkáte.

6. Kanály marketingové komunikace

  • Není jedno, kudy obsah trousíte.

7. Akční plán

Pro vás, kdož chcete vědět více.

Share on facebook
Share on linkedin
Jana Eckhardtová

5. 1. 2016

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

Jak na B2B online marketing: pohádka o (ne)poslušných kůzlátkách - Taky vám v dětství vyprávěli pohádku o neposlušných kůzlátkách? Jen co zůstala bez dohledu, přestala poslouchat a málem to s… přečíst článek
Potíž jménem konverze. Co chtít po online marketingu, když jste průmyslová firma? - Jak měřit výsledky online marketingu? Pro průmyslové hráče jsou klíčovou konverzí kontakty. Víme, jak je vyhodnotit. přečíst článek
nákup 5 důvodů, proč expandovat přes marketplace - Marketplace, neboli online tržiště, je novodobý fenomén dnešní e-commerce. Je vám český rybníček malý a přemýšlíte, zda se vám vyplatí… přečíst článek
Jak se stát součástí největšího online tržiště? - Prodej na Amazonu?! Ano! Vstupem na největší online tržiště se má smysl zabývat. Nespokojte se s českým rybníčkem, zamiřte do… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.