Webinář: Cash flow a finanční plánování? Španělská vesnice

Kladné cash flow je základem hospodářské inteligence. Pro firmy i pro lidi. Pokud se vaše cash flow už za dobrých časů blíží nule, co udělá za časů těžkých?

Co neměříte, neřídíte

Nejspíš i vy nahlížíte do rozvahy a výsledovky. Nezapomínejte ale na třetí klíčový výkaz: přehled o peněžních tocích (tzv. cash flow). Než uděláte jakékoli rozhodnutí, podívejte se do všech tří. Dluh je sice dobrý sluha, ale špatný pán. A jít s dluhem na krev není hrdinství, ale začátek konce.

„Plány jsou ničím; plánování je vším.“

Dwight David Eisenhower

Cash flow = finanční zdraví podniku

Kdo nemá přehled o svých pravidelných (i budoucích) příjmech a výdajích, ten své finance neřídí a budoucnost firmy se mu bude plánovat jen těžko. Aby společnost dobře fungovala a generovala zisk, potřebuje především stabilní provozní cash flow. Právě to vám napoví, jestli je firma aktuálně schopná dostávat svým závazkům a generovat peníze. Je to ukazatel firemního zdraví.

 

Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč tok hotovosti sledovat pečlivěji

O čem budeme 60 + 30 minut diskutovat?

  • Jak jsou na tom firmy s finančním plánováním.
  • Proč zisky neznamenají 100 % vydělané peníze.
  • Proč řídit peněžní toky po celý rok a výdaje plánovat s předstihem.
  • Jestli stačí k řízení cash flow účetní a účetnictví.
  • Kdo nejčastěji čelí problémům s CF.
  • Jak pracovat s CF a stabilizovat jej.
  • Jak dostat cash flow pod kontrolu v krizi a jak v dobách rozvoje.
  • Osvědčené nástroje pro řízení cash flow v SME.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

 

Kdy?

🗓 Ve čtvrtek 24. 11. 2022. Od 13.30 do 15.00 nejpozději.

 

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. 

Pusťte si záznam webináře 

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.