Webinář: Cash flow a finanční plánování? Španělská vesnice
Kladné cash flow je základem hospodářské inteligence. Pro firmy i pro lidi. Pokud se vaše cash flow už za dobrých časů blíží nule, co udělá za časů těžkých?
Co neměříte, neřídíte
Nejspíš i vy nahlížíte do rozvahy a výsledovky. Nezapomínejte ale na třetí klíčový výkaz: přehled o peněžních tocích (tzv. cash flow). Než uděláte jakékoli rozhodnutí, podívejte se do všech tří. Dluh je sice dobrý sluha, ale špatný pán. A jít s dluhem na krev není hrdinství, ale začátek konce.
„Plány jsou ničím; plánování je vším.“
Dwight David Eisenhower
Cash flow = finanční zdraví podniku
Kdo nemá přehled o svých pravidelných (i budoucích) příjmech a výdajích, ten své finance neřídí a budoucnost firmy se mu bude plánovat jen těžko. Aby společnost dobře fungovala a generovala zisk, potřebuje především stabilní provozní cash flow. Právě to vám napoví, jestli je firma aktuálně schopná dostávat svým závazkům a generovat peníze. Je to ukazatel firemního zdraví.
Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč tok hotovosti sledovat pečlivěji
O čem budeme 60 + 30 minut diskutovat?
- Jak jsou na tom firmy s finančním plánováním.
- Proč zisky neznamenají 100 % vydělané peníze.
- Proč řídit peněžní toky po celý rok a výdaje plánovat s předstihem.
- Jestli stačí k řízení cash flow účetní a účetnictví.
- Kdo nejčastěji čelí problémům s CF.
- Jak pracovat s CF a stabilizovat jej.
- Jak dostat cash flow pod kontrolu v krizi a jak v dobách rozvoje.
- Osvědčené nástroje pro řízení cash flow v SME.
Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.
Kdy?
🗓 Ve čtvrtek 24. 11. 2022. Od 13.30 do 15.00 nejpozději.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.
- V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
- Jejich úspěšnost je přes 80 %.
- Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.
Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂
Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.
Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.