Ani špičkový produkt se sám neprodá

Bez obchodu nemáte příjmy a bez příjmů nemáte business. Firma, která vyrábí průměrný produkt, ale vydřela si vynikající obchodní model, roste. Ale ani špičkový produkt se sám neprodá. A v horších časech to platí ještě víc.

Buďte obchodem doslova posedlí

Neustále přemýšlejte, co můžete dělat lépe. Zkratky nefungují. Obchod je těžká a vyčerpávající disciplína, která potřebuje vaši maximální pozornost.. Zaměřte se na něj a výsledky se vždycky dostaví. Překvapí vás, jak rychle a v jaké kvantitě. Soustřeďte se na obchod!  To je cesta k úspěchu.

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem budeme 60 + 30 minut diskuse mluvit?

  • Obchodování v časech hojnosti a krize
  • Jak nastavit efektivní obchodní model?
  • Zapálený obchodník – kde, jak a za kolik?
  • Nástroje aktivního obchodníka v roce 2022
  • Aktivní vs. agresivní sales
  • Outsourcing obchodu – utopie nebo efektivní realita?
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Není na co čekat, hurá do akce!

Kdy?

V úterý 14.6. 2022. Od 14:00 do 15:30 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 48 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Co potřebujete? 

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.

 

Držíme vám místo v první řadě

Záznam z webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.