Ani špičkový produkt se sám neprodá

Bez obchodu nemáte příjmy a bez příjmů nemáte business. Firma, která vyrábí průměrný produkt, ale vydřela si vynikající obchodní model, roste. Ale ani špičkový produkt se sám neprodá. A v horších časech to platí ještě víc.

Buďte obchodem doslova posedlí

Neustále přemýšlejte, co můžete dělat lépe. Zkratky nefungují. Obchod je těžká a vyčerpávající disciplína, která potřebuje vaši maximální pozornost.. Zaměřte se na něj a výsledky se vždycky dostaví. Překvapí vás, jak rychle a v jaké kvantitě. Soustřeďte se na obchod!  To je cesta k úspěchu.

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem budeme 60 + 30 minut diskuse mluvit?

  • Obchodování v časech hojnosti a krize
  • Jak nastavit efektivní obchodní model?
  • Zapálený obchodník – kde, jak a za kolik?
  • Nástroje aktivního obchodníka v roce 2022
  • Aktivní vs. agresivní sales
  • Outsourcing obchodu – utopie nebo efektivní realita?
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Není na co čekat, hurá do akce!

Kdy?

V úterý 14.6. 2022. Od 14:00 do 15:30 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 48 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Co potřebujete? 

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.

 

Držíme vám místo v první řadě

Záznam z webináře

 

Share on facebook
Share on linkedin

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Webinář: Nedeleguji. Všechno zvládám sám

Podnikat neznamená makat od nevidím do nevidím. Podnikání je o tom, najít kvalitní lidi a chytře nastavit modus operandi. Dostat se do bodu, kdy nemusíte být u všeho, ale nebývá právě lehké a bude vás to stát úsilí, čas, i nervy. Jiný způsob, jak se v podnikání posunout dál, ale neexistuje.

více o školení >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.