Webinář: Marketing v krizi seškrtáme!

Přišla krize. Běžná česká firma ve snaze ušetřit oseká náklady na marketing a doufá, že zákazníci si k jejich produktu najdou cestu sami. To se ale většinou nekoná. Bez marketingu se ještě žádný, a to ani ten úplně nejlepší, produkt neprodal.

Ušetříte milion na marketingu, když by vám mohl přinést 3 další?

Firmám, které ani v krizi nesnížily náklady na marketing, se většinou vede výrazně lépe. Vhodně zvolená marketingová strategie a komunikace s vnějším světem jsou totiž naprostá alfa a omega prodeje. Jen skrze marketing přimějete trh, aby si váš produkt nebo službu toužil pořídit. Znásobuje úsilí firmy geometrickou řadou a dělá z průměrných firem hvězdy. A i přesto firmy jej firmy odsouvají na druhou kolej.

„Úspěšný zemědělec není ten, který má nejkvalitnější brambory, ale ten, který umí dobře pracovat s novinami.”

Tomáš Baťa

Buďte odvážní a investujte do marketingu 2 – 10 % z obratu

Právě ve chvíli, kdy jste se dostali ve vašem podnikání do úzkých, nesmíte usnout na vavřínech. Efektivní marketingová strategie je potřeba víc než kdy dřív. Nespoléhejte na to, co fungovalo v minulosti, nečekejte, že všechno brzy bude jako dřív. Je potřeba jednat, oslovit zákazníky novými cestami, nabídnout jim přidanou hodnotu…

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem budeme 60 + 30 minut diskutovat?

  • Marketing SME (středních a malých firem) v časech hojnosti i krize.
  • Marketing vs. obchod a prodej.
  • Scénář vývoje firem s a bez efektivní marketingové strategie.
  • Jak vypadá efektivní marketing a kolik do něj investovat?
  • Jaké výsledky a za jak dlouho očekávat a jak je vyhodnocovat?
  • Jak vybrat toho pravého marketéra/agenturu pro svoji firmu?
  • Vše na konkrétních příkladech českých firem.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Není na co čekat, hurá do akce!

Kdy?

Ve středu 14.9.2022. Od 8:30 do 10:00 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. 

Co potřebujete? 

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.

 

Držíme vám místo v první řadě!

Záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.