Každá firma je jiná, ale často se perou se stejnými problémy

Vezměte si příklad z firem, kde krizi přijali jako výzvu, ustáli ji a vyšli z ní ještě silnější. Rozšiřte si obzory o možná řešení, která vás třeba vůbec nenapadla. Nemusíte objevovat Ameriku –⁠ cesty už jsou dávno prošlapané tak se po nich vydejte s námi.

Krize nemusí být smrtelná, a dobrá zpráva je, že většinu „nemocí“, které vaše firma má, dokážete vyléčit.

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o úroveň výš

Co vás za  60 + 30 minut diskuse čeká?

  • Představíme 10 krizových scénářů, do kterých se může dostat i vaše firma.
  • Ukážeme vám ta dobrá, lepší i NEJLEPŠÍ východiska z nesnází.
  • Co dělat hned a co potom? Poradíme, jak z problému ven krok za krokem.
  • Potvrzeno praxí: nejúčinnější řešení krizí EVER vs. pokusy, které firmu potopily.
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Překážka rovná se výzva

Dali jsme si za cíl vtáhnout vás do překonávání překážek stůj co stůj, takže vám na závěr uštědříme lehké pošťouchnutí. Ano, máme pro vás motivační výzvu, ve které pojedeme s vámi!

Kdy?

Ve středu 23. března 2022. Od 13:30 do 15:00 nejpozději. 

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí po přihlášení emailem.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 43 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že je orientovaný jak na lidi, tak i na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a kteří mají překonávání firemní krizí v malíku. Markéta se vám bude věnovat po dobu webináře na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe v oboru a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. To právě ona vyzvala Jiřího Jemelku, aby sdílel své tipy, jak pokořit nejčastější firemní výzvy. Aby vám ukázala, že když to dokázali jiní, vy to dokážete taky. 🙂 

Co potřebujete? 

Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení.

Držíme vám místo v první řadě

Záznam z webináře

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.