Firmě se daří, ale poslední dobou (vlastně už pár měsíců) spíš stagnuje, než že by se posouvala? Kdo by řekl, že tou největší výzvou v podnikání bude se neutopit v každodenní operativě a zároveň se udržet u kormidla. Na nějaký rozvoj společnosti vám pak už nezbývají síly ani čas. Nebo hůř – všechno, co jste pracně vybudovali, se začíná rozpadat. To je vztyčený prst, který říká, že potřebujete pomoc. 

 

A jednou z mnoha cest je výměna vedení. Před sebou máte v podstatě tři možnosti – najít externího CEO neboli výkonného ředitele (tady opatrně), vypiplat si někoho ve firmě, nebo si dočasně najmout interim managera. A až budete na té křižovatce stát, rozmýšlejte dobře. Přešlapy tady opravdu bolí.

Top manažera, nebo interima přes noc nenajdete

Jestli si vážně myslíte, že seženete špičkového manažera během dvou měsíců, dovolte, abychom vás vyvedli z omylu. Vybíráte top manažera, člověka, který má firmě něco dát a někam ji posunout. A hledání takového kandidáta zabere měsíce, ne-li i roky. 

Poptáte se mezi známými. Třeba i najmete kamaráda a pak doufáte. Je to tak 50:50. Nebo pověříte hledáním profíka – headhuntera, agenturu, ale otázkou je, jestli kandidát obstojí. 

A pak je tu výkonnostní (exekutivní) interim management, který firmy ve srabu (ale ještě ne k zavření) postaví zase na nohy a ty firmy, které narazily na své vnitřní limity, roztlačí. Ano, je to taky člověk zvenčí, ale má zkušenosti, zázemí a umí se na věc podívat z odstupu.

Máte pocit, že je to velké téma? Je. Tak velké, že si zaslouží vlastní webinář.

Chci vědět víc

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem jsme tu hodinu a půl diskutovali?

  • Kdy do vedení firmy vybrat někoho zevnitř a kdy raději volit interim managera?
  • Jak to vlastně chodí, když se přijme CEO a interim? 
  • Jaké jsou pro a proti obou variant?
  • Kdo kolik stojí a co z toho budete mít?
  • Kdy čekat úspěch?
  • Jak takového člověka vůbec vybrat? Podle čeho se rozhodnout?
  • Na jak dlouho je taková spolupráce s interim managerem?
  • A na co si dát pozor?

Kdy a kde?

Webinář proběhl 28. listopadu 2023.

Pustit si záznam

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí téměř 80 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 500 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Jiří Janouš

Majitel firmy JA CLEAN, který ze své vlastní zkušenosti přidá hodnocení, jak to vypadá, když si majitel firmy najme výkonného ředitele pod sebe na HPP, a když si najme interim manažera. Jiří má zkušenosti z obou situací.

Jana Šrotířová

Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Chci si pustit záznam

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.