Expanze českých a slovenských firem na zahraniční trhy snadno, rychle, zdarma

V českém či slovenském rybníčku se vám plave dobře, ale už je vám trochu těsný? Chcete expandovat do zahraničí a navýšit prodeje, nebo naopak dobře nakoupit za nízkou cenu? Proto je tu merXu. Platforma, která propojuje více než 30 000 evropských firem a je zdarma.

Co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy?

Představte si, jakou příležitostí by pro vás byla expanze na německý trh. A co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy, ale také společnosti z Maďarska, Rumunska, Litvy? Potřebujete poptat určitý produkt nebo službu za rozumný peníz? Ověřit si, jestli jsou vaše aktuální obchodní vztahy ty nejvýhodnější možné? V tom je potenciál obchodní platformy merXu.

O čem byl webinář?

  • Protože to byl první webinář, v krátkosti jsme vás seznámili s tím, jak celý projekt vznikl.
  • Mluvili jsme o tom, proč na merXu prodávat a nakupovat. Jaký přínos má merXu pro prodávající a jakým způsobem transakce probíhají.
  • Také se dozvíte, které obory jsou na merXu dominantní
  • a jaký je ten hlavní prvek, který odlišuje tuto platformu od klasických e-shopů.

S kým se potkáte?

Se zakladatelem merXu Václavem Liškou, který se před lety podílel se na startu portálu Aukro.cz, řídil srovnávače cen, inzertní portály či platební systémy. A nyní rozjíždí mezinárodní online tržiště pro firmy merXu. Se zástupci direct sales, kteří znají potřeby firem a umí jejich business posunout vpřed: Martinou Kusynovou a Ladislavem Derychem.

A samozřejmě s Janou Eckhardtovou, zakladatelkou marketingové agentury Malá marketingová, která má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

💚 Záznam webináře na youtube 💚

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Webinář: Nedeleguji. Všechno zvládám sám

Podnikat neznamená makat od nevidím do nevidím. Podnikání je o tom, najít kvalitní lidi a chytře nastavit modus operandi. Dostat se do bodu, kdy nemusíte být u všeho, ale nebývá právě lehké a bude vás to stát úsilí, čas, i nervy. Jiný způsob, jak se v podnikání posunout dál, ale neexistuje.

více o školení >

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.