Expanze českých a slovenských firem na zahraniční trhy snadno, rychle, zdarma

V českém či slovenském rybníčku se vám plave dobře, ale už je vám trochu těsný? Chcete expandovat do zahraničí a navýšit prodeje, nebo naopak dobře nakoupit za nízkou cenu? Proto je tu merXu. Platforma, která propojuje více než 30 000 evropských firem a je zdarma.

Co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy?

Představte si, jakou příležitostí by pro vás byla expanze na německý trh. A co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy, ale také společnosti z Maďarska, Rumunska, Litvy? Potřebujete poptat určitý produkt nebo službu za rozumný peníz? Ověřit si, jestli jsou vaše aktuální obchodní vztahy ty nejvýhodnější možné? V tom je potenciál obchodní platformy merXu.

O čem byl webinář?

  • Protože to byl první webinář, v krátkosti jsme vás seznámili s tím, jak celý projekt vznikl.
  • Mluvili jsme o tom, proč na merXu prodávat a nakupovat. Jaký přínos má merXu pro prodávající a jakým způsobem transakce probíhají.
  • Také se dozvíte, které obory jsou na merXu dominantní
  • a jaký je ten hlavní prvek, který odlišuje tuto platformu od klasických e-shopů.

S kým se potkáte?

Se zakladatelem merXu Václavem Liškou, který se před lety podílel se na startu portálu Aukro.cz, řídil srovnávače cen, inzertní portály či platební systémy. A nyní rozjíždí mezinárodní online tržiště pro firmy merXu. Se zástupci direct sales, kteří znají potřeby firem a umí jejich business posunout vpřed: Martinou Kusynovou a Ladislavem Derychem.

A samozřejmě s Janou Eckhardtovou, zakladatelkou marketingové agentury Malá marketingová, která má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

💚 Záznam webináře na youtube 💚

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.